Het is nu 18 nov 2018 07:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1 [ 4 berichten ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: St Augustinus, Wilrijk
BerichtGeplaatst: 31 maart 2008 20:21 
Wie is er daar onlangs bevallen? Ik weet dat ze daar een bad hebben, maar is dit enkel voor de weeën op te vangen of kan je er ook in bevallen? Wat is er nog aanwezig om weeën op te vangen? Ik zou er zo eens op voorhand willen over nadenken wat allemaal kan, want ik denk niet dat mijn hoofd er op die moment naar zal staan :mrgreen: !

Berichttitel: Re: St Augustinus, Wilrijk
BerichtGeplaatst: 02 apr 2008 16:04 
Nog niemand bevallen daar?

BerichtGeplaatst: 03 apr 2008 19:40 
ik denk dat de vrouwkes van wilrijk en omstreken ofwel niet durven antwoorden (anoniem gevoel dat wegvalt?), ofwel nog niet op dit forum zijn geraakt, ofwel (nog) niet daar bevallen zijn.

:)

BerichtGeplaatst: 31 mei 2008 09:18 
Ik ben daar bevallen, maar de enige keer dat ik daar wat langer in het verloskwartier zat is al bijna 5 jaar geleden! Volgens mij was er toen nog geen bad. De keren erna was het via de spoed recht naar de arbeidkamer en binnen het half uur lag ik al op de verlostafel. De laatste keer is de gyn er zelfs niet op tijd geraakt :mrgreen: . Ik heb dus niet echt tijd gehad om te informeren naar de voorzieningen ginder!
Ik was er wel héél tevreden van de verzorging, zeker van het team dat de laatste keer mijn bevalling gedaan heeft (ben ze toen vergeten bedanken :oops: ).

Pagina 1 van 1 [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur