Het is nu 20 okt 2019 11:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 6 van 6 [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waar ik vandaag triest/kwaad/geërgerd om werd.
BerichtGeplaatst: 21 aug 2019 22:12 
Gast schreef:
Jij vindt ter plekke zaken uit die nergens staan te lezen, waar staat dat die ouders gescheiden zijn, waar staat dat ze niet bij haar nonkel ging blijven slapen?
Het is altijd goed te veroordelen hé.
Was het hier niet laatst ter sprake gekomen dat je niet mag veroordelen? Maar ja, als een nick het zegt sta je op je achterste poten.

Het was dus jouw vriendinnetje.

Berichttitel: Re: Waar ik vandaag triest/kwaad/geërgerd om werd.
BerichtGeplaatst: 21 aug 2019 22:13 
@ gast. Iedereen die wil kan die rouwbrief met enkele muisklikken vinden. De volledige naam van dat meisje staat in de krant en je moet maar ff googlen en je hebt hem. Ik begrijp echter niet waarom je over die rouwbrief blijft zeveren.

Voor de rest kan ik je geruststellen dat ik met mijn dochter die op jonge leeftijd op stap nooit problemen had. Ze lust zoals ik geen alcohol, rookt niet en is niet verslaafd aan andere genotsmiddelen. Het enige wat misschien niet volgens ieders normen is, ze heeft 2 kindjes en is niet getrouwd.

Berichttitel: Re: OT: Waar ik vandaag triest/kwaad/geërgerd om werd.
BerichtGeplaatst: 22 aug 2019 19:26 

Gast schreef:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190819_04566896
Die hele familie blijft maar de aandacht zoeken ...

Poppemie had nog geleefd moest één van de ouders zich iets van dat kind aangetrokken hebben. Allebei een nieuwe partner met kinderen en de kinderen doen maar op, zonder controle.
Zij, de ouders, hebben het zelf nog te druk met het feesten.

Wat doet een mens als hij samen met zijn bevallige schat, zijn jongste dochter (én haar vriendinnetje :mrgreen: ) ergens in the middle of nowhere in een vakantiehuis zit terwijl het onweert en water giet ? Eventjes op HM surfen en vaststellen dat Trol weer nood heeft aan aandacht. Véél aandacht....

Ik ga niet meer reageren op alle zever, leugens en bagger die zij hierboven al heeft geplaatst. Ik onderschrijf de reacties van Emmeke (al doe ik dat niet altijd, ik ga bijvb niet akkoord met haar standpunten ivm de collaboratievlag, maar waarom ik haar daarin niet volg komt nog - als het blijft onweren ;) - ).

Ik heb wel 2 makkelijke en héél concrete vragen voor Trol, waarop ik, net zoals in het auto-topic (waar ze volledig door de mand is gevallen), een concrete "ja" of "nee" verwacht. Geen gezever, niet rond de pot draaien, gewoon to the point.

1/ Trol, wat je schrijft over de ouders van dat verongelukte meisje, is beschamend. Ik hoop voor jou dat karma geen wrok koestert tov jou. Ikzelf zou dergelijke uitspraken zonder kennis van zaken nooit durven doen. Je hebt hier bladzijden lang die ouders zwart gemaakt, jezelf verheerlijkt, zitten uitvliegen tegen koppels die gescheiden zijn, lullen over FB en de rouwbrief (waarvan we allemaal weten dat je van iedereen alles tracht op te zoeken op tinternet). Hoewel het zonder jouw gezever nooit bij mij zou opkomen om die rouwbrief te gaan opzoeken, heb ik het nu wel gedaan.

https://www.hulsmans-goossens.be/Reposi ... eemans.pdf

Mijn vraag aan jou : je bent heel erg bedreven in het zwart maken van mensen " achter 't gat ". Dat doe je hier constant, over vriendinnen van je mama's kindje, over ouders van haar vriendinnen, over zowat iedereen uit je marginale bestaan, en nu dus ook over de ouders van dat verongelukt meisje. Dat is in mijn ogen laf en vals. Wie recht in zijn schoenen staat, zegt zijn gedacht tegen de persoon in kwestie. Heb je het lef om je beschamende post die ik hierboven heb aangehaald te plaatsen op de site van de begrafenisondernemer, waar je kunt condoleren ? Heb je dat lef ?

https://www.hulsmans-goossens.be/nl/in- ... gh-leemans

2/ Kheb nog een tweede vraag, Trol. Je hebt hier de meest verachtelijke zaken geschreven over gescheiden ouders. Ben je van mening dat een kind van gescheiden ouders meer kans loopt op een "slechte" opvoeding, op aan zijn lot overgelaten te worden ? Geven gescheiden ouders over het algemeen hun kinderen een minder goeie opvoeding dan niet gescheiden ouders ?

Twee heel concrete vragen, graag 2 x een heel concrete ja of nee.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 aug 2019 19:33 

Carrera, dit is de verste uithoek, dat frustrerend plekje voor gasten omdat ze er niet kunnen antwoorden...
Ze gaat het eerstkomend half uur sowieso niet antwoorden omdat ze een ban kreeg.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 aug 2019 19:44 

OK, niet op gemerkt omdat ik wel kon posten... Enfin, Trol, ik verwacht sowieso toch een reactie, mag heel kort zijn, zet het gewoon in het Pukkelpop topic, daar ben je ook vree op dreef ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 aug 2019 19:47 

Hmm, de bedoeling van die korte ban, was dat ze zou stoppen met op dreef zijn :? ...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 aug 2019 19:52 

Emmeke schreef:
Hmm, de bedoeling van die korte ban, was dat ze zou stoppen met op dreef zijn :? ...
Dromen zijn bedrog.... Dit zou echt een te makkelijk excuus zijn voor haar. Ik wil een reactie, een ja of een neen. Trol, dat half uurke is vermoedelijk ongeveer om, ik lees je reactie later wel ;)

Profiel  

Pagina 6 van 6 [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]