Het is nu 20 okt 2020 07:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 1 [ 6 berichten ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: OT: Coronavirus
BerichtGeplaatst: 15 okt 2020 23:30 
Mien schreef:
Babbel schreef:
Het is toch iets raars.
Mensen zonder symptomen worden getest om te kijken of ze het 'dodelijk' virus niet hebben!
Als het zo dodelijk was hoefde je niet eens te testen, dan zag je zo wel dat het met iemand bergaf gaat!
Waar zijn ze toch mee bezig???!
De hoogste scores halen met een test die niet eens 100% betrouwbaar is???
Deed men al die dingen tijdens de gewone griep?
Las men dan op het nieuws alle dagen het aantal besmettingen voor?
En ja, met Corona kan je op de IC belanden maar niet iedereen komt daar terecht en is ten dode opgeschreven!
Nu is 'besmet' duidelijk het equivalent van 'dodelijk ziek' wat pure onzin is.

En dan nog zoiets, zegt De Croo, iedereen kent wel iemand die positief is ofwel zwaar ziek of op IC, awel ik ken niemand, niet bij familie, niet in mijn vriendenkring en niet in mijn nabije omgeving.
Waaraan ligt het dan?

Allee vooruit, nog even en jullie noemen het een hoax.
Durft iemand hier nog op te reageren? Waarschuwing: doe het met fluwelen handschoenen aub.

Negeer de mensen als Marc Noppen, ceo van uz Brussel die vanavond in de afspraak nog aan de alarmbel kwam trekken, dat reguliere ingrepen nu al in het gedrang komen, negeer alle cijfers en deskundigen.
Mien en Babbel kennen niemand met corona dus zal het allemaal zo erg niet zijn. En zo eindigt het weer in enorme ergernis over het discussieniveau hier bij mij en het uiten ervan levert mij wellicht weer een ban op. Lach maar alvast in je vuistje Mien!

Berichttitel: Re: Coronavirus
BerichtGeplaatst: 15 okt 2020 23:32 
Mien schreef:
Babbel schreef:
Ik ken ook niemand die zwaar ziek is of op IC ligt met Corona. Alle dagen worden er zogenaamd duizenden positief getest! Wie zijn ze , waar zitten ze??
Dat vraag ik me ook af.

Ze bestaan niet. De beelden zijn geënsceneerd. Ze dachten jullie liggen te hebben maar gelukkig zijn jullie zoveel slimmer dan dat, beste Mien en Babbel

BerichtGeplaatst: 15 okt 2020 23:35 
Moeilijk bereikbare bevolkingsgroepen....

BerichtGeplaatst: 15 okt 2020 23:53 

Gast schreef:
Allee vooruit, nog even en jullie noemen het een hoax.
Durft iemand hier nog op te reageren? Waarschuwing: doe het met fluwelen handschoenen aub.

Negeer de mensen als Marc Noppen, ceo van uz Brussel die vanavond in de afspraak nog aan de alarmbel kwam trekken, dat reguliere ingrepen nu al in het gedrang komen, negeer alle cijfers en deskundigen.
Mien en Babbel kennen niemand met corona dus zal het allemaal zo erg niet zijn. En zo eindigt het weer in enorme ergernis over het discussieniveau hier bij mij en het uiten ervan levert mij wellicht weer een ban op. Lach maar alvast in je vuistje Mien!

Ja, weer een ban. Stop met dat aanvallen en viseren. Jij bent degene die hier elke poging tot discussie onmogelijk maakte: je gaf geen deftig weerwoord, enkel weer een reeks aanvallen.

Profiel  

Berichttitel: Re: OT: Coronavirus
BerichtGeplaatst: 16 okt 2020 08:44 

Je hebt het zoals gewoonlijk weer niet begrepen, of niet willen begrijpen natuurlijk. Niemand zegt hier dat het niet ernstig is en dat het niet bestaat, maar je weet net zo goed als ik waar corona het hardste toeslaat maar dat mag weer niet gezegd worden natuurlijk. Zoals hierboven gezegd, moeilijk bereikbare bevolkingsgroepen.
En de ban heb je zelf verdiend, je hoeft geen Calimero te spelen als je zelf eerst begint met viseren.
Ik laat je gerust, wil jij dat ook met mij doen?

Berichttitel: Re: OT: Coronavirus
BerichtGeplaatst: 16 okt 2020 09:01 

Mien schreef:
Je hebt het zoals gewoonlijk weer niet begrepen, of niet willen begrijpen natuurlijk. Niemand zegt hier dat het niet ernstig is en dat het niet bestaat, maar je weet net zo goed als ik waar corona het hardste toeslaat maar dat mag weer niet gezegd worden natuurlijk. Zoals hierboven gezegd, moeilijk bereikbare bevolkingsgroepen.
En de ban heb je zelf verdiend, je hoeft geen Calimero te spelen als je zelf eerst begint met viseren.
Ik laat je gerust, wil jij dat ook met mij doen?

Typisch voor haar, zelf aanvallen als eerste én nadien 'help ze hebben het op mij gemunt' kwelen.

Pagina 1 van 1 [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]