Het is nu 03 dec 2020 14:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1 [ 14 berichten ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: OT: Verkiezingen Amerika
BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 12:43 
Lobstercat schreef:
Emmeke schreef:
Ach, het is eigenlijk vooral omdat je geen enkele kans onbenut laat en altijd maar redenen vindt om er (extreem) rechts bij te sleuren en erop te kappen, maar je hebt gelijk, dit zou misschien wel eens één van de weinige keren kunnen zijn dat het eens relevant is.

:D

Vrolijke, vrolijke vriendjes....

:group_hug:

Berichttitel: Re: Verkiezingen Amerika
BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 12:46 

Weer op oorlogspad?
Ik vind het erg voor jou dat je thuis blijkbaar weer te weinig aandacht krijgt... :group_hug:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 13:04 
Emmeke schreef:
Weer op oorlogspad?
Ik vind het erg voor jou dat je thuis blijkbaar weer te weinig aandacht krijgt... :group_hug:

Vind je dit eigenlijk normaal Emmeke? Dat alluderen op mijn thuissituatie? Ik veronderstel dat je ervan uitgaat dat ik thuis relationele problemen heb ofzo? Eerst en vooral zou ik niet weten waar je dat haalt, maar ten tweede, zelfs al zou het zo zijn, hoe laag eigenlijk om dit hier zo maar te droppen?
Deed ik dat ooit al met jou? Een allusie maken op op jouw thuissituatie? Of deed ik zoiets ooit al met Lobstercat of gelijk wie?
Ooit heb je zelfs eens in een gelijkaardige discussie, ineens gedropt dat mijn man een alcoholist was. Zomaar ineens en dan ook nog eens totaal uit de lucht gegrepen. Waarom doe je zoiets? Omdat het laagje fatsoen dat jij hier pretendeert te hebben eigenlijk gewoon niet meer is dan een laagje vernis dat wel heel makkelijk afblakert?
Een zeer kleine manier van doen, iemands privésituatie te pas en te onpas proberen te berde te brengen en daar dan ook nog valse geruchten rond trachten te verspreiden. Ik hoop dat je dat toch zelf inziet.
En het is niet omdat jij zo hard hoopt dat ik geen aandacht krijg van mijn man of kinderen, dat het ook zo is. Ik heb al meer dan 20 jaar een heel gelukkig huwelijk. Ga wat lopen met je wishful thinking. Of is het zelfprojectie?

BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 13:12 

Geen idee waarover je het hebt, maar ik ben er zeker van dat het in een context paste.
Je hebt achtergrond, gezond verstand, kan over veel meespreken, en tóch krijg je het af en toe en zit je echt ruzie te zoeken. En dat is iets dat mensen die zelf ongelukkig of ontevreden zijn doen. Wanneer je je zelf goed voelt, moet je geen ruzie gaan zoeken op een forum ;) . Ik heb er geen idee van wat er juist misloopt bij jou, maar er zijn dagen dat je echt enkel lijkt te komen om ruzie te maken. Ik zou je ook elke keer een ban kunnen geven, maar daar word je enkel meer gefrustreerd van. Dus nu probeer ik je er gewoon telkens op te wijzen dat je je niet moet komen afreageren op het forum.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 13:37 

:rofl:
Ik heb dat van uwe man teruggevonden en ik weet nu ook terug de context. Je beseft toch dat door dat te zeggen anderen zouden kunnen terugvinden welke nick je op bla gebruikte, spijtig dat dat forum er niet meer is, want dan zou iedereen het kunnen gaan herlezen ginder en zien wat jij zélf geschreven had ;) ...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 13:42 
Emmeke schreef:
Geen idee waarover je het hebt, maar ik ben er zeker van dat het in een context paste.
Je hebt achtergrond, gezond verstand, kan over veel meespreken, en tóch krijg je het af en toe en zit je echt ruzie te zoeken. En dat is iets dat mensen die zelf ongelukkig of ontevreden zijn doen. Wanneer je je zelf goed voelt, moet je geen ruzie gaan zoeken op een forum ;) . Ik heb er geen idee van wat er juist misloopt bij jou, maar er zijn dagen dat je echt enkel lijkt te komen om ruzie te maken. Ik zou je ook elke keer een ban kunnen geven, maar daar word je enkel meer gefrustreerd van. Dus nu probeer ik je er gewoon telkens op te wijzen dat je je niet moet komen afreageren op het forum.

Dus omdat ik hier wees op de link tussen het populisme in Amerika en dat in Europa, bij uitbreiding Vlaanderen moet jij mij eigenlijk een ban geven? Omdat jij dat ziet als een aanval op extreemrechts wat je blijkbaar om de één of andere reden zeer persoonlijk pakt? En waar Lobstercat je duidelijk weer 100% in steunt met dat dommig smileytje.
Wie begon er hier persoonlijk te doen Emmeke?
De enige reden waarom we zoveel belang hechten aan de verkiezingen in de VS en niet in pakweg Timboektoe is juist oa omdat het ook voor ons politiek landschap relevant is. Waarom jij dat zo persoonlijk neemt als ik daarop wijs moet je zelf maar eens uitleggen. Mss wat minder op je eigen persoontje en je forumpje gericht zijn en het grotere plaatje trachten te begrijpen. Dat zou je over je eeuwige verongelijktheid kunnen heen helpen en dan zou je het mss minder nodig vinden om op kleingeestige wijze te gaan speculeren over iemands anders huishouden, terwijl daar helemaal geen aanleiding toe is.

BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 13:46 

Gast schreef:
Lobstercat schreef:
Emmeke schreef:
Ach, het is eigenlijk vooral omdat je geen enkele kans onbenut laat en altijd maar redenen vindt om er (extreem) rechts bij te sleuren en erop te kappen, maar je hebt gelijk, dit zou misschien wel eens één van de weinige keren kunnen zijn dat het eens relevant is.

:D

Vrolijke, vrolijke vriendjes....

:group_hug:

Hierop heb ik gereageerd, draai het nu niet allemaal om hé!
Maar door nu te beginnen klagen over wat ik een paar jaar geleden gezegd heb, heb je nu eigenlijk wel vanalles duidelijk gemaakt.
Je hebt duidelijk een probleem, zoek een andere hobby om je af te reageren, of pak je problemen aan. Je bent hier niet welkom als je weer zo op oorlogspad bent.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 13:46 
Emmeke schreef:
Ik heb dat van uwe man teruggevonden en ik weet nu ook terug de context. Je beseft toch dat door dat te zeggen anderen zouden kunnen terugvinden welke nick je op bla gebruikte, spijtig dat dat forum er niet meer is, want dan zou iedereen het kunnen gaan herlezen ginder en zien wat jij zélf geschreven had ;) ...

Ik heb daar nooit een nick gebruikt en al zeker nooit over alcoholisme in mijn huishouden gesproken want dat is er gewoon niet. Je ziet spoken, maar het verklaart wel veel. Waar je je forumsoftware niet kon gebruiken waren mensen die schreven precies een pak minder herkenbaar hé Emmeke.
Trouwens, als je het echt wil weten: ik was ook zeer ontgoocheld in bla. Het was er nog moeilijker dan hier om een gesprek te voeren over algemene zaken die mensen niet persoonlijk aan belangden. Ik probeerde er topics te starten over politiek, literatuur enz., maar daar kwam zeer weinig respons op.
Ik zoek noch vrienden, noch vijanden op fora, maar voor mensen die daar wel mee bezig zijn is dat blijkbaar heel moeilijk te begrijpen.

BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 13:48 

Gast schreef:
Emmeke schreef:

Ik heb daar nooit een nick gebruikt en al zeker nooit over alcoholisme in mijn huishouden gesproken want dat is er gewoon niet. Je ziet spoken, maar het verklaart wel veel. Waar je je forumsoftware niet kon gebruiken waren mensen die schreven precies een pak minder herkenbaar hé Emmeke.
Trouwens, als je het echt wil weten: ik was ook zeer ontgoocheld in bla. Het was er nog moeilijker dan hier om een gesprek te voeren over algemene zaken die mensen niet persoonlijk aan belangden. Ik probeerde er topics te starten over politiek, literatuur enz., maar daar kwam zeer weinig respons op.
Ik zoek noch vrienden, noch vijanden op fora, maar voor mensen die daar wel mee bezig zijn is dat blijkbaar heel moeilijk te begrijpen.

Het ging over wat je allemaal geschreven had op bla, dus je verdachtmakingen over ipadressen kunnen zien, gaan totaal niet op :rofl: !

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 13:53 
Zelfs mijn kijktip "de onfatsoenlijken'' vliegt naar de uithoek? Wat is daar nu weer verkeerd aan?? :scratch: Het leert in ieder geval nuanceren als het over politiek en populisme gaat.

Verder zou ik zeggen: zeg en suggereer over mijn man, gezin, kinderen, privésituatie... wat je wil Emmeke. Ik ga daar in het vervolg niet meer op reageren. Je zo gedragen zegt meer over jou dan dat de mensen er echt dingen over mij zouden kunnen mee te weten komen. Ik hoop dat dit voor de meesten hier wel duidelijk is.

BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 13:56 

Gast schreef:
Zelfs mijn kijktip "de onfatsoenlijken'' vliegt naar de uithoek? Wat is daar nu weer verkeerd aan?? :scratch: Het leert in ieder geval nuanceren als het over politiek en populisme gaat.

Verder zou ik zeggen: zeg en suggereer over mijn man, gezin, kinderen, privésituatie... wat je wil Emmeke. Ik ga daar in het vervolg niet meer op reageren. Je zo gedragen zegt meer over jou dan dat de mensen er echt dingen over mij zouden kunnen mee te weten komen. Ik hoop dat dit voor de meesten hier wel duidelijk is.

Jij bent degene die dat terug bovengehaald heeft ;) . Het enige wat ik gezegd heb, is dat het op het forum heel duidelijk te merken is dat je weer op oorlogspad bent en dat de oorzaak daarvan niet op het forum te vinden is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 13:57 

Mien schreef:
Ik krijg meer en meer respect voor Biden. Hoe rustig dat hij reageert, geen geroep, geen getier, gewoon zeggen waar het op staat. Een gans verschil. Ook hier is het action speaks louder than words.

Allee vooruit, ik vlieg ook al in de verste uithoek. :lol: :mrgreen:

Berichttitel: Re: OT: Verkiezingen Amerika
BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 13:59 

:mrgreen:
Tja, dat krijg je als ik alles vanaf het stookbericht verplaats, soms is dat teveel hé :D .

Profiel  

Berichttitel: Re: OT: Verkiezingen Amerika
BerichtGeplaatst: 06 nov 2020 13:59 

Emmeke schreef:
:mrgreen:
Tja, dat krijg je als ik alles vanaf het stookbericht verplaats, soms is dat teveel hé :D .

:lol: 't Is je vergeven. ;)

Pagina 1 van 1 [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur