Het is nu 19 okt 2018 16:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 19 van 19 [ 276 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: alleen thuis, naar en van school
BerichtGeplaatst: 16 okt 2016 17:29 
mei schreef:
Emmeke schreef:
Gast schreef:
Zou het niet kunnen een probleem van perceptie zijn?
Dat Mei niet aanvalt, maar gewoon haar opinie geeft over de inhoud van bepaalde postings waarbij de persoon die het postte het als een aanval ervaart?
Dat heb ik Mei toch altijd weten doen : reageren op wat er geschreven was en niet op door wie het geschreven was.

Wanneer ze een topic opstart en er dan bij vermeldt: als dit mag van emmeke, als ik nu maar geen ban krijg,... lijkt me dat niet zo objectief ;) .

Ik startte nog nooit een topic op met die woorden toch? Waar haal je dat? De enige ban die ik hier kreeg is omwille van de sneer dat jij nog in staat zou zijn de mannen van Van Dale te bannen mocht je kunnen.

Verder merk ik dat ik hier niet langer gewenst ben.
Sorry voor de gast aan wie ik nog een lijstje boeken beloofde, maar als ik hier zo stoor voor de beheerder van het forum, en meer nog, als Emmeke het nodig vindt geruchten en leugens over mij te verspreiden dan hou ik het voor bekeken.
Bovendien erger me ik hier de laatste tijd meer aan het gemodereer dan dat ik plezier beleef aan dit forum, dus is het ook een beetje onnozel van mijn kant hier te blijven volharden, niet?
:salut:

Niet doen Mei. Ik ben het helemaal eens met de gast hierboven. Men herkent jou aan je genuanceerde uitspraak, je taalvaardigheid en intelligentie. Ik heb je nooit weten meedoen met vetes, schelden of weet ik wat voor fraais. Ik vond in het verleden zelfs dat je iets fermer mocht zijn in het formuleren van je mening wanneer de moderator dol draaide (de periode waarin we alle privé-details over het leven van Lou en Emmeke op ons bord kregen). Voor mij is het toen te gortig geworden, jij hield nog dapper vol. ;)
En nu is dat bemoeizieke gemodereer ook jou te veel geworden en heb je een sneer gegeven waarvoor je een ban kreeg. Emmeke, dat is niet flamen. Net zoals ik indertijd niet aan het flamen was en ook een ban kreeg. Jij kan niet tegen kritiek en zodoende wordt alle kritiek, ook goedbedoelde, gezien als flamen. Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat discussiëren met jou geen zin heeft. Je geeft enkel volgende standaardantwoorden:
- Je leest niet wat er staat, herlees alles nog eens en dan zie je wel in dat ik gelijk heb;
- Je gelooft klakkeloos wat iemand anders over mij vertelt en daarom is je mening gekleurd en fout;
- je loopt Carerra achterna, denk toch eens zelf na, dan zie je wel in dat ik gelijk heb.
Als we aandringen om een relevant antwoord te geven dan kunnen we op onze kin kloppen want buiten die drie standaardzinnen heb je dan niets meer te zeggen. Daarom, ik kan je niet meer serieus nemen maar dat houdt ook in dat ik geen energie verspil aan discussiëren met jou. Mei, ik adviseer je hetzelfde te doen en nog te posten voor de anderen die hier nog komen en je posts zeker en vast waarderen. (Het is voor posts als de jouwe dat ik hier nog kom kijken, want voor goedendag en goedenavond te zeggen, of om te vertellen wat er op mijn bord ligt zonder meer kom ik niet. Zonder daarvoor degenen af te schieten die dat wel doen maar in de bangekke periodes zijn dat de enige topics waar nog reacties op komen en die topics zijn niet zo mijn ding.)

BerichtGeplaatst: 16 okt 2016 17:33 
Emmeke schreef:
Ik zeg toch niet dat je zo'n topics start? Maar je gaat toch niet ontkennen dat je er de laatste tijd wel regelmatig een sneer tussengooide?

En het komt nooit in je op dat een persoon als Mei, die al jaren bewezen heeft heel genuanceerd en intelligent te reageren, misschien gelijk heeft met die sneren? Dat er misschien echt iets mis is met de manier waarop jij modereert? Kan het ooit wel Überhaupt een beetje jouw fout zijn, ergens? Of is die mogelijkheid zelfs maar ondenkbaar?

BerichtGeplaatst: 16 okt 2016 17:55 

En komt het niet in jullie hoofd op dat die 'vete' tussen louke en mij haar vete is? Dat zij mij effectief heeft gechanteerd, bedreigt en stalkt? En dat Carrera haar vete voort zet onder het mom van 'zijn mening'? Dat Carrera graag stookt en niet in staat is om te discussiëren? Dat die bans er kwamen om dat gestook en flamen te stoppen?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 okt 2016 18:15 
Emmeke schreef:
En komt het niet in jullie hoofd op dat die 'vete' tussen louke en mij haar vete is? Dat zij mij effectief heeft gechanteerd, bedreigt en stalkt? En dat Carrera haar vete voort zet onder het mom van 'zijn mening'? Dat Carrera graag stookt en niet in staat is om te discussiëren? Dat die bans er kwamen om dat gestook en flamen te stoppen?

Ik snap echt niet wat de relatie/band/vete tussen jou en lou hier nu mee te maken heeft.
Wij zijn echt niet geïnteresseerd in jullie privé-leven, we willen enkel een aangenaam forum waar iedereen een mening kan poneren. Zeker geen forum waar sommigen hun irl problemen en ruzies verder willen zetten.

BerichtGeplaatst: 16 okt 2016 18:16 
Emmeke schreef:

Ik ken geen van jullie, ben niet betrokken in de vete en kreeg toch al een paar keer een ban omdat ik mijn mening zei over de smakeloze show die we kregen opgedrongen. Ik lees nu dat zelfs Mei een van kreeg wegens flamen. Ik zou nog eerder aan de respectvolheid van mijn posts twijgelen dan aan die van Mei en zoals ze zelf schreef staat Mei ook buiten de vete. Maar bon, met jou daarover discussiëren heegt geen zin, jij hebt je waanideeën en dat is DE waarheid. ;)

BerichtGeplaatst: 17 okt 2016 08:57 
Gast schreef:
Krop the original schreef:
@de gast die hier haar verhaal doet: ik herinner me dat je hier jaren geleden al je verhaal hebt gedaan, en dat er toen een gelijkaardige reactie was door onze Moddereter, die erop neerkwam dat je het allemaal aan jezelf te danken hebt.
Als ik me niet vergis heb je mij destijds een tip gegeven voor mijn geschiedenis-freak-zoon ;)
Ik ben blij te lezen dat je hebt volgehouden, en dat je er nu blijkbaar beter voorstaat dan toen. Zelfs met alle mogelijke steun uit je omgeving: je hebt het wel zelf gedaan, alle pluimen daarvoor op je hoed :ok:

Dat was ik inderdaad. Ik hoop dat je zoon iets aan mijn tip gehad heeft, en als het er nog niet van gekomen is: toch nog doen! Mijn zoon (toen 6 jaar) vond het fantastisch en zeurt nu, drie jaar later, nog steeds om een herhaling. ;)

De school van zoon was me te vlug af, een paar weken nadat jij de tip had gegeven, is hij daar met school naartoe gegaan, en hij vond het idd de max :ok:
Hij is nu trouwens begonnen aan zijn tweede jaar op de UA, studeert effectief geschiedenis, dus de passie is wel gebleven :)

gast schreef:
Ik heb mijn zoon die vrijdag dat hij geen school had, dan toch alleen thuis gelaten en dat is niet uitgedraaid zoals ik gehoopt had. De technologie heeft me eens te meer gruwelijk in de steek gelaten!
Ik had mijn zoon wakker gemaakt, een lekker ontbijtje klaar gezet en hem zich in de zetel laten installeren met de reserve-gsm naast de telefoon. Ik wist zeker dat er nog voldoende geld stond op de kaart van de reserve-gsm. Dus: ik gaf mijn zoon de laatste veiligheidsinstructies voor ik vertrok en toen ik twintig minuten later op het station aankwam wilde ik hem bellen op de gsm. Bleek dat die uitstond of dat er geen bereik was, dat gebeurt wel vaker in ons appartement. Geen paniek, er was nog steeds de vaste lijn. Ik bel dus op de vaste lijn, ik hoor mijn zoon opnemen maar blijkt dat hij mij niet hoort. Nog eens geprobeerd: zelfde resultaat. Perfect moment voor mijn telefoon om het te laten afweten. :wall:
Ik helemaal in paniek door het zielig klinkende: "Mama? Mama? Mámá!"
Dan naar mijn ouders gebeld, gevraagd of mijn pa dan toch maar naar thuis kon gaan. Maar toen herinnerde ik mij dat ik tegen mijn zoon gezegd had dat hij niemand mocht binnenlaten. :wall:
Ik was dus niet zeker dat hij de parlefoon zou opnemen als er beneden gebeld werd. Dus moest mijn pa mijn ma wakker maken om te vragen waar de reservesleutel was. Enfin, uiteindelijk is mijn pa dan bij ons aangekomen en heeft mijn zoon meegenomen. Die bleek zich niet bewust te zijn van enig kwaad, bleek helemaal niet bang te zijn (waar ik voor gevreesd had na die mislukte telefoontjes) en vond het spijtig dat hij nu niet meer alleen thuis mocht blijven, want hij was net zo fijn aan het tekenen. Denk dat hij dus wel klaar was om alleen thuis te blijven maar ik niet zo. En mijn telecommunicatiemiddelen al helemaal niet!

Hier nog zo'n slechte moeder, allez, stiefmoeder :mrgreen:

Stiefzoon van 12 blijft vandaag voor het eerst een dag alleen thuis.
Bij zijn mama gebeurt dat al regelmatig, en uiteraard hebben man en ik overlegd.
Zoon kan mij op 25 manieren bereiken, ik kan op 5 minuten thuis staan en zoon kan op een kwartier stappen op mijn werk staan, kind is erg gezagstrouw (dus 'niet opendoen als de bel gaat' wordt echt wel opgevolgd) en toch ga ik blij zijn al 's 15.00u is :)

Pagina 19 van 19 [ 276 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]