Het is nu 21 aug 2019 07:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 2 [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Hoe vullen jullie je dag?
BerichtGeplaatst: 26 maart 2008 01:05 
Gewoon nieuwsgierig!
Mijn dagen lijken af en toe zo snel voorbij te zijn, dat ik nood heb aan iets nieuws! Maar met nog een peuter in huis zijn er niet veel hobby's die ik kan doen, lijkt me... Probleem is dat hij mama altijd wilt helpen! Wat kan je allemaal doen met een peuter in huis?

Berichttitel: Re: Hoe vullen jullie je dag?
BerichtGeplaatst: 26 maart 2008 11:01 
Ik kan eigenlijk alles doen. Strijken, stofzuigen, ramen binnenin wassen, poetsen, ...
Enkel dweilen doe ik als ze in haar bedje ligt. ;)

BerichtGeplaatst: 26 maart 2008 14:51 
Kan je uw kindje niet in zijn park of hogestoel zetten? Al de rest doen als hij slaapt!

BerichtGeplaatst: 26 maart 2008 15:20 
Hogestoel is vragen om moeilijkheden: hij klimt er gewoon uit! Maar ik had het eigenlijk niet over kuisen enzo, desnoods doe ik dat 's avonds nog. Eerder over hobby's en andere bezigheden die je met een peutertje erbij kan doen. Toch al bedankt voor de antwoorden!

BerichtGeplaatst: 04 apr 2008 10:19 
Ik zit veel te veel op de computer en te lezen. Voor mijn normale job moet ik schrijven, maar ik ben al jaren in loopbaanonderbreking en 'onderhoud' het schrijven een beetje door mijn mening rond te stooien op fora. Kuisen en strijken enzo vind ik zo afstompend en vervelend.
Ik zorg wel graag voor de kinderen en verfijn mijn kookkunsten steeds meer.

BerichtGeplaatst: 05 apr 2008 23:49 
Gaan zwemmen is reuzeleuk !
Wij kleuren ook samen en maken veelal het avondeten samen.

BerichtGeplaatst: 06 apr 2008 21:27 
Zwemmen had ik nog niet aan gedacht! Tot voor kort had ik 2 kindjes thuis, dus zwemmen was niet echt te doen. :mrgreen: Maar nu dus maar één peuterke!
Kent er iemand een 'warm' zwembad in de provincie Antwerpen?

BerichtGeplaatst: 17 apr 2008 23:34 
Ik ben begonnen met alle foto's bijeen te zoeken en ga ze eindelijk eens allemaal in een album steken! Ik heb er veel te lang mee gewacht en ga dus wel efkes zoet zijn :mrgreen: .

BerichtGeplaatst: 17 mei 2008 10:33 
Gast schreef:
Ik ben begonnen met alle foto's bijeen te zoeken en ga ze eindelijk eens allemaal in een album steken! Ik heb er veel te lang mee gewacht en ga dus wel efkes zoet zijn :mrgreen: .

Dat vind ik ook zalig. Laat de beste van mijn digitale foto's altijd maken op papier. In een fotoalbum bladeren is superleuk.
Huishoudelijk werk doe ik omdat het moet. Alles wat bijhouden en dan gaat het wel.

BerichtGeplaatst: 17 mei 2008 10:41 
e schreef:
Gaan zwemmen is reuzeleuk !
Wij kleuren ook samen en maken veelal het avondeten samen.

Ja, zwemmen is leuk, maar als je met een peutertje gaat zwemmen, heb je zelf helemaal niet gezwommen ;)

Als je echt nood hebt aan een hobby voor jezelf, zou ik een vaste opvang zoeken en een cursus volgen. Zoiets... Zonder peutertje.

BerichtGeplaatst: 18 mei 2008 04:12 

Gast schreef:
Zwemmen had ik nog niet aan gedacht! Tot voor kort had ik 2 kindjes thuis, dus zwemmen was niet echt te doen. :mrgreen: Maar nu dus maar één peuterke!
Kent er iemand een 'warm' zwembad in de provincie Antwerpen?

ervaringen zijn van ongeveer 15 jaar geleden toen ik nog wekelijks ging zwemmen
- de arena in deurne is niet zo koud
- stedelijk zwembad van mortsel is heel warm (achter gemeentehuis)
- zwembad van wijnegem is ook warm

trouwens, meeste 'plonsbaden' (ik neem aan dat je met je peuter niet meteen in het diepe wil) zijn warmer (lees: rond 27 graden celcius).

nu ik daarover nadenk. Dan is wschl de wezenberg, of dat zwembad in de doornstraat in wilrijk ook wel iets. (mortsel & wijnegem herinner ik me zelfs niet dat er een plonsbad was)

't is wel meer antwerpen zelf dan de provincie, vrees ik ;-)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 aug 2008 02:03 
In het zwart te werken plus dop!

BerichtGeplaatst: 01 aug 2008 08:24 
Gast schreef:
In het zwart te werken plus dop!

Bedankt voor je waardeloze bijdrage. Er zijn veel TBM's die geen werkloosheidsuitkering krijgen hoor. Misschien die oogkleppen eens afnemen? De wereld wordt direct een stuk groter! :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 01 aug 2008 08:51 

Een échte tbm blijft idd thuis zonder werkloosheidsuitkering of een andere uitkering! De anderen zijn profiteurs :mrgreen: !

On topic: ik ga veel wandelen, langs andere mensen, inkopen doen,... Ik heb ook niet echt een hobby die ik met een peuter kan combineren, maar probeer gewoon voor genoeg variatie te zorgen. Wat ik wel regelmatig doe, is iets bakken en mijn kindjes dan laten meehelpen, dat vinden ze fantastisch. Maar daar kom je het huis niet mee uit natuurlijk!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 aug 2008 10:16 

Gast schreef:

Dat zou ik ook eens moeten doen maar het komt er maar niet van. Als de kinderen in september terug naar school zijn, zal ik mij daar ook eens aan zetten sé :mrgreen:

Pagina 1 van 2 [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]