Het is nu 19 okt 2019 00:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 8 van 9 [ 131 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Ik zou graag tbm worden
BerichtGeplaatst: 03 mei 2010 18:07 
allemaal vrouwen zonder ambitie!

BerichtGeplaatst: 03 mei 2010 18:44 
Gast schreef:
Gast schreef:

Echte rijken houden zich ook niet bezig met de zogezegde waardeloze TBM en hun kinderen gaan niet om met de kinderen van losers. Ik vind het ook cru hoor daarom heb ik het ook zonder respect geschreven maar we moeten eerlijk blijven.

Als jij TBM's waardeloos vindt, scheelt er toch iets serieus met je normbesef, voor zover je dat al hebt. De frustratie druipt van je berichten. Jij behoort ook niet tot de "echte rijken", niet qua geld en zeker niet qua intelligentie. :rofl:

Jij bent wereldvreemd. Waarom zouden vrouwen die gestudeerd hebben moeten thuisblijven?
En wie heeft er hier beweerd van rijk te zijn ? Je voelt je geviseerd en daar heb ik mijn bedenkingen bij ;)

BerichtGeplaatst: 03 mei 2010 18:48 
mientjen schreef:
Gast schreef:

Aan hun geverfd niet onderhouden vettig haar , aan hun taalgebruik , aan de voornamen van hun kinderen , aan hun stinkstok in hun mond enz...
Ik spreek hier niet van vrouwen die een tijd loopbaanonderbreking nemen maar van vrouwen die ooit gaan werken zijn na hun huwelijk of samenwonen.. Ofwel profiteren ze van een man ofwel met uitkering , nog erger!!!!Ze hebben een tijd gaan werken , laten zich afdanken en leven van den dop!

Van een veralgemening gesproken. :roll: Mijn haar is geverfd maar nooit vettig wegens alle dagen gewassen, ik spreek AN, ik rook niet en ben altijd proper gekleed en maak me op.
Ik ben ook bij mijn kinderen geweest maar nooit een € steun gekregen.

Mientjen niemand heeft u geviseerd hoor. Trouwens vroeger gingen er minder vrouwen werken en bleven ze thuis zonder uitkering :ok:

BerichtGeplaatst: 03 mei 2010 18:51 

Gast schreef:
Mientjen niemand heeft u geviseerd hoor. Trouwens vroeger gingen er minder vrouwen werken en bleven ze thuis zonder uitkering :ok:

Ik spreek dan ook niet over viseren hé gast maar van veralgemenen. ;) Zoals ik zijn er nog veel TMB's die zich verzorgen en niet in hun training en basketsloefkes hun kinderen gaan ophalen.

BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 16:42 

Gast schreef:

Niet alle vrouwen die werken hebben ambitie hoor! Ik werk (al is het maar halftijds), maar heb verder geen enkele professionele ambitie als mijn job goed te doen en daarvoor mijn "verdiende salaris" te ontvangen. Ik hoef niet persé carrière te maken. Verder heb ik wèl de ambitie om regelmatig leuke dingen te doen met en te genieten van mijn kinderen, waar zij en ik later mooie herinneringen aan zullen hebben.

BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 16:50 
Gast schreef:

Het hangt ervan af wat je ambitie noemt. Ooit al eens stilgestaan dat sommige vrouwen niets liever doen dan bij hun kinderen zijn en dat de hele dag lang? Niet iedereen wilt een carriere hoor...

BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 17:04 
Er zijn bitter weinig vrouwen met een carrière hoor. Voltijds gaan werken noem ik geen carrière. Overuren kloppen, doorgroeien in een bedrijf en een verantwoordelijke functie hebben, dat noem ik een carrière.

BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 17:06 
Gast schreef:
Er zijn bitter weinig vrouwen met een carrière hoor. Voltijds gaan werken noem ik geen carrière. Overuren kloppen, doorgroeien in een bedrijf en een verantwoordelijke functie hebben, dat noem ik een carrière.

Je moet niet overal overuren kloppen om een verantwoordelijke functie te hebben ;)

BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 17:08 
lou' schreef:
Gast schreef:

Je moet niet overal overuren kloppen om een verantwoordelijke functie te hebben ;)

Dat maak je jezelf toch graag wijs hoor. ;)

BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 17:31 
Tja gast, niet overal zijn overuren verplicht.
Sommige mensen kunnen nu eenmaal goed presteren, zonder overuren te moeten kloppen. :)

BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 17:34 
Hangt er vanaf wat jij een verantwoordelijke functie noemt. Ik spreek hier van managers in een groot bedrijf.

BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 17:37 
Gast schreef:
Hangt er vanaf wat jij een verantwoordelijke functie noemt. Ik spreek hier van managers in een groot bedrijf.

What's in a name...'managers'....
een secretaresse is tegenwoordig ook 'office manager' ;)

BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 17:39 
lou' schreef:
Sommige mensen kunnen nu eenmaal goed presteren, zonder overuren te moeten kloppen. :)

Op HM presteer je in ieder geval héél goed. :rofl: :roll:

BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 17:42 
Gast schreef:

ja en hoge managers zitten hier op HM zeker :rofl:

BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 17:43 
Gast schreef:
lou' schreef:

Op HM presteer je in ieder geval héél goed. :rofl: :roll:

En de relevantie van je post is....?

Pagina 8 van 9 [ 131 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]