Het is nu 14 dec 2018 00:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 2 van 4 [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Veel vrienden
BerichtGeplaatst: 09 apr 2008 11:51 
@ hierboven: thuis niks te zeggen zeker dat je hier ne grote mond hebt? :fuck_you:

BerichtGeplaatst: 09 apr 2008 21:00 
Gast schreef:
@ hierboven: thuis niks te zeggen zeker dat je hier ne grote mond hebt? :fuck_you:

Slimme mens ! Proficiat!

BerichtGeplaatst: 03 mei 2008 08:46 

Echte "diepe" vriendschappen ? niet eigenlijk, wel wat kennissen, goeie ook.
Meestal heb ik de indruk dat de ander meer voor mij gaat betekenden dan omgekeerd... :(

BerichtGeplaatst: 03 mei 2008 14:43 
Daf schreef:
Echte "diepe" vriendschappen ? niet eigenlijk, wel wat kennissen, goeie ook.
Meestal heb ik de indruk dat de ander meer voor mij gaat betekenden dan omgekeerd... :(

Ik denk dat dat eigen is aan de huidige pampermaatschappij. De mensen moet alles hebben, maar hebben er niks voor over. In vriendschappen moet je investeren. Maar dat is voor velen teveel gevraagd. Profiteren is het enige dat hen nog interesseert. Ik heb een paar goeie vriendinnen en een beste vriend. Ik prijs mezelf zeer gelukkig.

BerichtGeplaatst: 03 mei 2008 15:37 
Ik moet de gast hierboven ook bijtreden... Ik heb één beste vriendin, een koppel vrienden en dan nog een tweetal echte vrienden. De rest zijn eerder kennissen. Ik heb al veel gemerkt dat het in vriendschappen soms altijd van dezelfde kant moet komen, met zo'n vrienden neem ik de laatste jaren ook geen contact meer op. Het moet echt van 2 kanten komen! Natuurlijk is dat niet heel de tijd zo, maar je moet wel op elkaar kunnen rekenen als het nodig is. In nood leer je je echte vrienden kennen, en dat zijn er veel minder dan je zou denken en soms ook helemaal anderen dan je zou verwachten!

BerichtGeplaatst: 12 mei 2008 13:30 
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Claus zijn vrienden zijn geen vrienden in de echte betekenis. Het zijn eerder kennissen in de artistieke wereld.
Wij hebben veel vrienden maar echte vrienden ken je pas in nood. Veel vrienden hebben zijn dikwijls oppervlakkige contacten , laat ons zeggen wat betere kennissen.

Volgens mij moet je Claus intiem kennen om hier een uitspraak over te kunnen doen.

Verder merk ik dat er voor veel mensen nogal wat verandert op vlak van vriendschappen nadat er kinderen kwamen.

Jij bent een dromer hoor!

Een dromer omdat je denkt dat er veel verandert nadat je kindjes hebt ???? Ik heb een aantal vriendinnen uit mijn jeugd. Die zijn 10 jaar eerder dan ik aan kindjes begonnen omdat ik pech had met relaties. Dus, zij hadden kindjes en ik niet. Die vriendschappen zijn verwaterd en we hebben geen contact meer. Koppels met kindjes gaan liever om met andere koppels met kindjes en als je dan nog vrijgezel bent dan bannen ze je helemaal uit je leven. Precies of ze zien je als concurrentie voor hun man.

BerichtGeplaatst: 12 mei 2008 15:16 
Veel vrienden hebben is toch maar voor oppervlakkige vriendschappen hoor.
Ge zijt beter met 1 goede vriendin.

BerichtGeplaatst: 15 mei 2008 15:36 
Veel vrienden, waarvan een groot deel eerder 'kennissen' en dan 2 goeie vriendinnen.

Ook gemerkt dat het soms vooral uit 1 richting komt en met die mensen neem ik ook niet echt contact meer op. Komt het toevallig zo uit, dan doen we wel nog iets samen en doen we een babbeltje. Maar echt iedere keer dingen gaan plannen, doe ik niet meer.

BerichtGeplaatst: 15 mei 2008 15:39 

Ik denk dat ik een uitzondering op de regel ben ...

Ik ben zeer graag alleen, ga graag alleen weg, blijf graag alleen thuis ... met gevolg : ik heb geen vrienden, enkel een paar kenissen en goede collega's.
Vroeger had ik wel veel vrienden maar ik heb die contacten nooit goed onderhouden en ben ze stilletjesaan allemaal uit het oog geraakt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 15 mei 2008 20:03 

Ik heb eigenlijk heel veel goede vrienden. Dan ook enkele vrienden of beter kennissen genoemd die ik slechts een 3- tal keer per jaar zie. En 2 beste vriendinnen die altijd klaarstaan voor mij en ook omgekeerd want idd vriendschap is geven en nemen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 aug 2013 22:32 

Altijd fijn om op sommige mensen te kunnen rekenen ! Thx folks

BerichtGeplaatst: 04 aug 2013 22:40 
Verveel je je? Je zou het zo zeggen aangezien je topics van 5 jaar geleden moet bovenhalen.

BerichtGeplaatst: 04 aug 2013 22:41 

Gast schreef:
Verveel je je? Je zou het zo zeggen aangezien je topics van 5 jaar geleden moet bovenhalen.

Je hebt precies hetzelfde probleem.

BerichtGeplaatst: 04 aug 2013 22:43 
vibes schreef:
Gast schreef:

Ik verveel me nooit en al zeker niet dat ik 5 jaar in het verleden zal terugkeren, dan moet je wel héél hopeloos zijn. :lol:

BerichtGeplaatst: 04 aug 2013 22:45 

Gast schreef:
vibes schreef:
Gast schreef:

Ik verveel me nooit en al zeker niet dat ik 5 jaar in het verleden zal terugkeren, dan moet je wel héél hopeloos zijn. :lol:

Noem je dat een argument ? Je moet duidelijk nog veel leren.

Pagina 2 van 4 [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur