Het is nu 14 aug 2018 19:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 4 [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Wie kan hier nog aan uit?
BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 15:56 
Een paar jaar terug een stomende relatie gehad met een vrouw (we waren beiden getrouwd).

Na een tijdje heeft ze gewetensbezwaren en blaast de relatie die we hadden af.

Nu belt ze me, zeggende dat ze gaat scheiden, terug naar Frankrijk gaat om dichter bij haar familie te zijn, en dat ze me dat toch wil laten weten.

Anderzijds zegt ze dat het goed was dat we niet verder zijn gegaan met onze relatie, maar dat ze me ook zal laten weten waar ze uiteindelijk gaat wonen, enz...

Wat moet ik hier nu van denken? Zoekt ze weer aanknoping met wat we vroeger hadden? Ik snap het echt niet.

Berichttitel: Re: Wie kan hier nog aan uit?
BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:00 
Niet op reageren, als ze je nodig heeft (voor seks of iets anders) zal ze je wel weten te vinden.
Weg is weg, geen oude koeien uit de gracht halen.

BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:01 
Aanknoping met wat jullie vroeger hadden denk ik niet. Maar zo een stomende relatie creert wel een band. Ze wil je gewoon laten weten waar ze is en hoe het met haar gaat.
Hoe het verder gaat verlopen zal van jullie afhangen.

En nu ga ik een massa commentaar krijgen, maar hints van vrouwen zijn niet altijd duidelijk. Het is een kwestie van ze proberen te leren begrijpen.

BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:14 

Is volgens mij iemand die het verleden niet kan loslaten óf ze gooit een visje om te kijken of jij het nog zou zien zitten met haar.

Contempla qua vadis adagium (Freddy)
 Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:15 
Bedankt voor jullie reactie. Ik zal het misschien beter zo laten, en mocht ze me nog contacteren zie ik dan wel. Vaak is het moeilijk om over zoiets niet te kunnen praten met iemand.

BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:18 
Ik hoef hier niet aan uit te kunnen. Jullie horen tot het slag mensen waar redelijkheid en logica en geweten niet al te veel meespelen in relaties.
Of je't nu opnieuw met haar doet of met een ander, zo belangrijk is dat allemaal niet en het maakt voor jou gezin geen verschil. Een scheefpoeper ben je toch.

BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:19 
Niveau, jij zult wel psycholoog zijn?

BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:21 
Gast schreef:
Ik hoef hier niet aan uit te kunnen. Jullie horen tot het slag mensen waar redelijkheid en logica en geweten niet al te veel meespelen in relaties.
Of je't nu opnieuw met haar doet of met een ander, zo belangrijk is dat allemaal niet en het maakt voor jouw gezin geen verschil. Een scheefpoeper ben je toch.

BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:23 
Gast schreef:
Gast schreef:
Of je't nu opnieuw met haar doet of met een ander, zo belangrijk is dat allemaal niet en het maakt voor jouw gezin geen verschil. Een scheefpoeper ben je toch.

had je het weer gezien :D

BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:23 
Gast schreef:

Ik word gewoon moe van die flirtende medemensen op fora voor ouders en hun onnozele flirtverhalen hangen me ook de keel uit. Da's alles. Ik kan daar weinig empathie voor opbrengen...

BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:27 
Gast schreef:
Gast schreef:

Ik word gewoon moe van die flirtende medemensen op fora voor ouders en hun onnozele flirtverhalen hangen me ook de keel uit. Da's alles. Ik kan daar weinig empathie voor opbrengen...

Tegen dergelijke moeheid één oplossing: blijf hier weg en zoek het forum van Kerk en Leven ;)

BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:30 
Zoek raad schreef:
Bedankt voor jullie reactie. Ik zal het misschien beter zo laten, en mocht ze me nog contacteren zie ik dan wel. Vaak is het moeilijk om over zoiets niet te kunnen praten met iemand.

:ok:

BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:31 
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:

Tegen dergelijke moeheid één oplossing: blijf hier weg en zoek het forum van Kerk en Leven ;)

Doe ik voorlopig niet. Ik ben ervan overtuigd dat er normaal gezien nog genoeg mensen moeten geïnteresseerd zijn in een forum voor en door ouders dat geen hoerenboel is. Volgens mij bestaan er voor jullie slag mensen ook wel fora genoeg die zich niet specifiek richten op ouders.

BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:37 
Gast schreef:
Doe ik voorlopig niet. Ik ben ervan overtuigd dat er normaal gezien nog genoeg mensen moeten geïnteresseerd zijn in een forum voor en door ouders dat geen hoerenboel is. Volgens mij bestaan er voor jullie slag mensen ook wel fora genoeg die zich niet specifiek richten op ouders.

Dus vanaf nu heeft iedereen hier de keuze: ouder zijn, of mens :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 02 dec 2009 16:40 
Gast schreef:
Gast schreef:

Dus vanaf nu heeft iedereen hier de keuze: ouder zijn, of mens :mrgreen:

Ach, je moet dus flirten op fora of je vrouw en gezin bedriegen als mens, zoniet ben je een ouder en mag je naar Kerk en Leven?? :roll: Je verdraait de situatie, stomende buitenechtelijke seks is niet zo normaal als je getrouwd en moeder/vader bent.
Maar als je hier tegenwoordig veel op dit forum komt lezen, zou je inderdaad denken dat je als trouwe echtgenote en moeder de vreemde eend in de bijt bent. En da's een kwalijke evolutie voor het forum.

Pagina 1 van 4 [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]