Het is nu 14 aug 2018 19:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 1 [ 13 berichten ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: Gaat ze er voor ?
BerichtGeplaatst: 06 apr 2010 01:01 
Hallo,

vorige maand iemand leren kennen en we hebben mekaar nu wekelijks gezien. Afgelopen weekend ook tijd met mekaar doorgebracht en samen met haar kinderen dingen gedaan. Volgende week gaan we samen weg en ze heeft me ook nog laten weten dat ze eerst nog iets samen met de kinderen (de hare en de mijne) iets wil doen op woensdag. Ik heb haar in de vooravond sms gestuurd met de vraag of ik haar even kan bellen en dat ik woensdag kan. Ik heb niks terug gekregen. Ze laat wel vaker lang wachten op sms. Doet ze dat nu bewust of interesseert het haar allemaal niet zoveel ? Ik weet dus niet of ze vol voor deze "relatie" wil gaan. Ze heeft dan wel druk bestaan, toch verwacht ik wel dat je sms beantwoord. Ik weet dus niet hoe ik het heb met haar.

Berichttitel: Re: Gaat ze er voor ?
BerichtGeplaatst: 06 apr 2010 08:17 

Stoppen met dat sms-gedoe, niet iedereen is daar altijd even stipt mee en dan zit je daar te wachten en onzeker te zijn. Bellen verdikke !
Ok, je krijgt mss een minder leuk antwoord, maar dan zit je je nagels niet te bijten omdat je van niet weet.
Zo denk ik dan toch.

Succes !

BerichtGeplaatst: 06 apr 2010 22:37 
merci he ! Pfff, en toch is het frustrerend !

BerichtGeplaatst: 06 apr 2010 23:13 

Vraag haar gewoon om uitleg. Maar zie dat je haar geen verstikkend gevoel geeft.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 apr 2010 23:52 
Twee jaar geleden heb ik zo eens afgesproken voor een dagje aan zee met een heel leuke vrouw. We hadden elkaar daarvoor al een paar keer gesproken en telkens sprong er een vonk over. Na die eerste dag samen werden mijn gevoelens alleen maar versterkt, dus enkele dagen later belde ik haar op. Maar ze bleek heel moeilijk te bereikbaar te zijn. Toen ik haar na twee weken toch eens aan de lijn kreeg hadden we een diepgaand, emotioneel gesprek. Ze zei dat ze het immens druk had maar dat ze eigenlijk graag toch wel tijd voor mij vrijmaakte omdat de interesse en voor een deel ook de gevoelens toch wel wederzijds waren. Maar ja, wanneer kon ze eens eventjes vrijmaken? De week erop was volzet. Dan maar de week daarna, op woensdag. Weet wel dat dit alles tijdens haar verlofperiode was.

Om een lang verhaal kort te maken: ze had honderd-en-één plannen, bleef maandag bij een vriendin logeren, dinsdag bij een andere enz. Haar sociaal leven had ze zodanig volgepland dat ze hoegenaamd geen tijd meer had om nieuwe mensen te leren kennen.

Het hoeft geen betoog zeker dat het hier dan ook op afgeknapt is. Als de partner niet openstaat voor een nieuwe relatie kun je het gewoon vergeten.

Ik zou zeggen geef haar nog wat tijd maar verwacht er niet te veel meer van.

BerichtGeplaatst: 07 apr 2010 12:58 
Ik denk ook, iemand die echt interesse heeft, stelt niet alle ontmoetingen en gesprekken uit maar zorgt dat dit allemaal prioritair komt te staan.

BerichtGeplaatst: 07 apr 2010 14:01 

Je hebt natuurlijk ook niet altijd alles in de hand, en er kunnen zich prioriteiten voordoen waar je niet rond kunt, hoewel je dat graag zou willen.

BerichtGeplaatst: 07 apr 2010 20:02 
--{---@ schreef:
Je hebt natuurlijk ook niet altijd alles in de hand, en er kunnen zich prioriteiten voordoen waar je niet rond kunt, hoewel je dat graag zou willen.

Mensen die verliefd zijn in het begin van een relatie, willen graag zoveel mogelijk bij elkaar zijn. Die regelen dan ook alles dat het zo gebeurt. Dat is echt zo.. Bij een vriendin gaan logeren vind ik dan een zwak excuus, volgens mij is ze niet geïnteresseerd sorry.

BerichtGeplaatst: 08 apr 2010 09:20 

Gast schreef:
Mensen die verliefd zijn in het begin van een relatie, willen graag zoveel mogelijk bij elkaar zijn. Die regelen dan ook alles dat het zo gebeurt. Dat is echt zo.. Bij een vriendin gaan logeren vind ik dan een zwak excuus, volgens mij is ze niet geïnteresseerd sorry.

Ik vrees ook dat gast gelijk heeft.

BerichtGeplaatst: 08 apr 2010 10:08 

Ik vrees ook dat gast gelijk heeft. Ik denk dat ze je gewoon aan het lijntje houdt.

BerichtGeplaatst: 08 apr 2010 10:46 

Ofwel wilt ze zich niet halsoverkop in een relatie storten... Ik zou het er eens met haar over hebben, jullie kennen elkaar nog maar kort. Misschien wilt ze eerst meer zekerheid, meer duidelijkheid over wat de toekomst zal bieden? Plannen die ze eerder al maakte, kan ze nu moeilijk ineens omgooien voor zo'n prille relatie. Of misschien voelt ze zich supergoed door jullie relatie en geeft dat haar energie om vanalles en nog wat te doen :D ? Maar voor hetzelfde geld ziet ze er geen toekomst in en probeert ze dit op een zachte manier duidelijk te maken.

Praten helpt echt zenne!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 apr 2010 22:35 
Toch even een update.

Ondertussen zijn we dus weer een weekje verder en hebben we samen met mekaars kinderen uitstapje gedaan. Afgelopen zaterdag samen uit geweest en maandagavond zien we mekaar weer. Ook lief sms-je gekregen dat ze uitkijkt naar weerzien, dus komt toch nog langzaam goed.

Volgens mij wil ze het gewoon niet rushen, niet teveel plannen samen om het verstikkende gevoel achterwege te laten. Ze heeft tenslotte een relatie achter de rug die haar verstikte.

BerichtGeplaatst: 12 apr 2010 07:44 

onzekere schreef:
Toch even een update.

Ondertussen zijn we dus weer een weekje verder en hebben we samen met mekaars kinderen uitstapje gedaan. Afgelopen zaterdag samen uit geweest en maandagavond zien we mekaar weer. Ook lief sms-je gekregen dat ze uitkijkt naar weerzien, dus komt toch nog langzaam goed.

Volgens mij wil ze het gewoon niet rushen, niet teveel plannen samen om het verstikkende gevoel achterwege te laten. Ze heeft tenslotte een relatie achter de rug die haar verstikte.

Dat zijn positieve gedachten van jouw kant, gast, hou die vast en wees haar "probleem" indachtig. Het zou goed zijn als je het kunt aankaarten, tonen dat je het begrijpt en zo.... Komt wel goed, mits wat geduld.
Succes !

Pagina 1 van 1 [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]