Het is nu 14 aug 2018 19:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 4 van 5 [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Ontmoeting met huidige partner
BerichtGeplaatst: 12 dec 2016 20:09 
Gast schreef:
Gast schreef:
Mijn vriendin van 45 heeft een kleintje van 2 jaar lopen....

Ik ben er 42, ik zou er niet mogen aan denken dat ik nu nog zwanger zou worden :shock:

Ik heb recent een Mirenaspiraal laten plaatsen omdat ik absoluut niet meer zwanger wil worden. Blij dat ik er jong aan begonnen ben en dat ik niet zoals collega's van dezelfde leeftijd nog volop in de kleine kindjes zit. Ik kan tenminste al een deftig gesprek voeren met de mijne en moet ze niet meer constant in de gaten houden.

BerichtGeplaatst: 12 dec 2016 20:15 
Gast schreef:
Het kan een eerste kindje zijn en dan is het net iets anders vind ik. Niet iedereen kan zijn kinderwens vervullen voor haar 35ste of whatever....

Het spijtige in dit geval is dat het kleintje maar 2 jaar is en is het gezin al uit elkaar gevallen (anders zou de formulering niet 'mijn vriendin heeft een kleintje...' zijn) :(

Mijn beste kotvriendin was 40 toen ze (na een vorige, mislukte zwangerschap) plots opnieuw zwanger bleek. Ze heeft heel erg getwijfeld toen, en het kindje is er gekomen. Maar het is geen eenvoudige opdracht gebleken om na zoveel jaar single zijn een kind in huis te krijgen, te meer daar ze inmiddels gescheiden is van de vader (die geen Belg is en ook niet in België woont) en het kind in kwestie (misschien als enig kind) toch wel heel erg heel hard aan haar vast hangt. Het is een serieus blok aan haar been gebleken, hoe graag ze haar kind ook wel ziet.

BerichtGeplaatst: 12 dec 2016 20:17 
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Mijn vriendin van 45 heeft een kleintje van 2 jaar lopen....

Ik ben er 42, ik zou er niet mogen aan denken dat ik nu nog zwanger zou worden :shock:

Ik heb recent een Mirenaspiraal laten plaatsen omdat ik absoluut niet meer zwanger wil worden. Blij dat ik er jong aan begonnen ben en dat ik niet zoals collega's van dezelfde leeftijd nog volop in de kleine kindjes zit. Ik kan tenminste al een deftig gesprek voeren met de mijne en moet ze niet meer constant in de gaten houden.

Ik zou het ook niet meer zien zitten. Zij is weer aan handen en voeten gebonden, terwijl wij eigenlijk weer ons leven terug hebben.

BerichtGeplaatst: 13 dec 2016 10:01 
Ik ben er 36 en zou het ook niet meer zien zitten. Ik heb met mijn huidige partner wel een "liefdesbaby" gemaakt. We hebben indertijd besproken dat we het zouden proberen tot mijn 35ste, uiteindelijk was ik zeer snel zwanger en is mijn dochter onlangs 3 jaar geworden. Ik wou altijd al 2 kinderen en nu voelt ons gezin compleet :ok:

BerichtGeplaatst: 13 dec 2016 10:27 
Gast schreef:
Ik ben er 36 en zou het ook niet meer zien zitten. Ik heb met mijn huidige partner wel een "liefdesbaby" gemaakt. We hebben indertijd besproken dat we het zouden proberen tot mijn 35ste, uiteindelijk was ik zeer snel zwanger en is mijn dochter onlangs 3 jaar geworden. Ik wou altijd al 2 kinderen en nu voelt ons gezin compleet :ok:

Jouw baas heeft toch wel heel veel geduld met jou. Niets anders te doen dan op een forum zitten tijdens je werkuren. Je werkte daar toch niet reeds al te lang, mooie indruk die je maakt.

BerichtGeplaatst: 13 dec 2016 10:31 

Ach, ze zal het wel merken als ze daar ook buitengebonjourd wordt :D !

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 dec 2016 10:35 
Om nadien weer fier te komen verkondigen dat ze het beu was om te werken en dat ze weer voor een poosje ging stempelen want ze had het verdiend. Dat liedje kennen we heel goed van haar. Dan heeft ze meer tijd voor haar koor.

BerichtGeplaatst: 13 dec 2016 10:36 

Ach ja, er een draai aan geven, dat zijn we gewoon van haar :D !

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 dec 2016 11:08 
Ik post hier ook overdag. Moeten Emmeke en haar gevolg nu ook mijn situatie uitpluizen?
Werkt ze, werkt ze niet, trekt ze uitkering, heeft ze verlof, is ze gepensioneerd? Vergeet het vooral niet door te briefen aan de friendjes...

BerichtGeplaatst: 13 dec 2016 11:16 
Gast schreef:
Ik post hier ook overdag. Moeten Emmeke en haar gevolg nu ook mijn situatie uitpluizen?
Werkt ze, werkt ze niet, trekt ze uitkering, heeft ze verlof, is ze gepensioneerd? Vergeet het vooral niet door te briefen aan de friendjes...

:agree:

BerichtGeplaatst: 13 dec 2016 11:32 

Hangt er vanaf, ga jij ook met een vete beginnen en mij stalken, chanteren, bedreigen,...?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 dec 2016 11:54 
Emmeke schreef:
Hangt er vanaf, ga jij ook met een vete beginnen en mij stalken, chanteren, bedreigen,...?

Nee. Maar jij bedreigt mij nu alvast met het opheffen van mijn identiteit van zodra jij het gevoel krijgt dat je zou gestalkt worden of een ander strobreed in de weg zou gelegd worden, zeker?

Mensen voelen zich hier rap gestalkt. Mien werd gestalkt, Lobstercat werd gestalkt, jij wordt gestalkt, wie nog allemaal? Volgens mij is dat het dramaqueen-syndroom. En als het echt zo erg is, ga ermee naar de politie hé. Of heb je geen vertrouwen in het wereldvreemde gerecht? ;)

BerichtGeplaatst: 13 dec 2016 12:31 
Gast schreef:
Emmeke schreef:

Nee. Maar jij bedreigt mij nu alvast met het opheffen van mijn identiteit van zodra jij het gevoel krijgt dat je zou gestalkt worden of een ander strobreed in de weg zou gelegd worden, zeker?

Mensen voelen zich hier rap gestalkt. Mien werd gestalkt, Lobstercat werd gestalkt, jij wordt gestalkt, wie nog allemaal? Volgens mij is dat het dramaqueen-syndroom. En als het echt zo erg is, ga ermee naar de politie hé. Of heb je geen vertrouwen in het wereldvreemde gerecht? ;)

boenke, touché!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BerichtGeplaatst: 13 dec 2016 12:54 

Gast schreef:
Emmeke schreef:

Mens, je overdrijft! Al eens bij stilgestaan hoe het zou kunnen voelen om bedreigd te worden door iemand met een strafblad voor geweld? Ik denk niet dat dat dingen zijn waar een normale mens zich mee bezig houdt. Waar haal jij het dat je jezelf vergelijkt met een gestoorde vrouw of een paar trollen? Ik kan je geruststellen, zo gestoord ben jij niet.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 dec 2016 12:56 
ernstige schending van de privacy!!!!!!!!!!!!!!!! laster en eerroof!!

Pagina 4 van 5 [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]