Het is nu 12 dec 2018 09:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 2 van 2 [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Kindjes rond anderhalf jaar
BerichtGeplaatst: 30 dec 2009 21:57 

Gast schreef:
* schreef:
Op de leeftijd van 17-18 md kunnen peutertjes nog niets opbouwen (qua lego/noppers) maar wel heel goed afbreken. Echt spelen met andere kindjes zit er nog niet bij.

't Is eigenlijk erg hoe rap een mens vergeet. M'n 3 kinderen zijn nu tussen 6 en bijna 10 en ik ben al vergeten waar zij zich eigenlijk mee bezig hielden toen ze 17 maanden waren. :oops:
Toen m'n oudste 17 maanden was had ik een baby van 2 maanden. Ik denk dat ik toen heel veel met de dubbele buggy (één zitje was omgebouwd tot liggende kinderwagen) ging wandelen. Dat vonden ze alle 2 fijn en ik kon m'n zwangerschapskilo's verliezen. Het was toen wel zomer, dus daar heb je nu niet veel aan. :)

Kleinkind steekt nu blokjes op de juiste plaats, speelt met Duplo, zet een paar blokjes op elkaar, heeft een blok met verschillende muziekinstrumentjes en die kan hij allemaal een andere melodie laten spelen, fietst op zijn trapfietsje, slaat houten staafjes in een houtblok, enz

Pagina 2 van 2 [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur