Het is nu 19 nov 2018 13:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1 [ 8 berichten ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: Paasvakantie, wat gaan jullie allemaal doen ?
BerichtGeplaatst: 20 maart 2008 16:05 
Hallo,

De paasvakantie komt eraan. Het weer beloofd ook weer niet mee te werken dus wat gaan jullie allemaal doen met jullie kinderen ? Hebben jullie zelf ook vakantie of moeten jullie voor een oppas zorgen ?

Ben benieuwd.

Berichttitel: Re: Paasvakantie, wat gaan jullie allemaal doen ?
BerichtGeplaatst: 20 maart 2008 16:21 
Ik werk thuis, dus oppas zoeken is niet echt nodig.
Ik denk dat ze vooral veel buiten zullen spelen, knutselen, eten helpen maken, een beetje huiswerk maken (er is er eentje die een spreekbeurt moet voorbereiden), eitjes zoeken bij oma en opa, eens gaan zwemmen of klimmen en misschien eens naar technopolis gaan... zoiets.

BerichtGeplaatst: 20 maart 2008 17:08 
Het Dino-museum (museum voor wetenschap is dat zeker?) in Brussel, Nausica in Boulogne-sur-mer, gaan zwemmen, naar Plopsaland, gaan uitwaaien op het strand, een bezoek aan het Zwin en de Vlindertuin in Knokke (na gegeten te hebben in Marie-Siska), naar het SMAK, naar de cinema...
Verdorie, wij gaan weer echt tijd te kort komen. :)

BerichtGeplaatst: 24 maart 2008 13:57 
Gast schreef:
Het Dino-museum (museum voor wetenschap is dat zeker?) in Brussel, Nausica in Boulogne-sur-mer, gaan zwemmen, naar Plopsaland, gaan uitwaaien op het strand, een bezoek aan het Zwin en de Vlindertuin in Knokke (na gegeten te hebben in Marie-Siska), naar het SMAK, naar de cinema...
Verdorie, wij gaan weer echt tijd te kort komen. :)

IK heb geld te kort!

BerichtGeplaatst: 25 maart 2008 14:30 
Amai en ik heb tijd tekort :(

BerichtGeplaatst: 25 maart 2008 17:30 
Ik heb ook vooral tijd te kort!
Onze vakantie zit redelijk vol met overal bezoekjes gaan doen bij vrienden en verdere familie met leeftijdsgenootjes. In de weekends komt dat er bijna nooit van, dus zijn zo'n vakanties ideaal! Plankendael (of eventueel de Zoo) staan ook nog op het programma. En voor de rest: the usual: speeltuin, wandelen, knutselen, thuis spelen,...

BerichtGeplaatst: 25 maart 2008 17:52 
Die van mij houden zichzelf wel bezig. Zoonlief heeft al een paar kapotte aparaten opengebroken en heeft een vlot gemaakt van een pannenonderzetter en een playmobil-motortje. De dochters hebben een spel uitgevonden, geturnd, skoebidoes gemaakt. En nu zijn ze samen gaan rollerbladen.
Je hoeft niet overal naartoe te hossen om je kinderen tevreden te houden hoor ;)

BerichtGeplaatst: 25 maart 2008 18:00 
Gast schreef:
Ik heb ook vooral tijd te kort!
Onze vakantie zit redelijk vol met overal bezoekjes gaan doen bij vrienden en verdere familie met leeftijdsgenootjes. In de weekends komt dat er bijna nooit van, dus zijn zo'n vakanties ideaal! Plankendael (of eventueel de Zoo) staan ook nog op het programma. En voor de rest: the usual: speeltuin, wandelen, knutselen, thuis spelen,...

Veel succes met het weer!!!

Pagina 1 van 1 [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur