Het is nu 19 nov 2018 15:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1 van 5 [ 64 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Pretparken en themaparken...
BerichtGeplaatst: 21 maart 2008 19:05 
Welke pretparken of themaparken in en rond België vinden jullie de moeite waard, en waarom?

Berichttitel: Re: Pretparken en themaparken...
BerichtGeplaatst: 22 maart 2008 08:23 
beeksebergen!
Plopsaland is ook wel tof maar altijd zeer veel volk. Heb je kindjes kleiner dan 1 meter bij daar betaal je nu ook voor! (5 euro). Maar ze mogen wel nergens in. :o

BerichtGeplaatst: 23 maart 2008 22:18 
Ik vind die pretparken overdreven duur. Met 3 kinderen en 2 volwassenen een enorme hoge ingangsprijs en de klein moet betalen maar mag nergens of bijna nergens in. Gewoon een friet , curryworst , drankje ijsje niet te doen! Nee democratisch is iets anders!

BerichtGeplaatst: 25 maart 2008 08:40 
Ik vind het er toch ook over ze. Die pretparken vragen ze enorm veel geld voor. Nu al vanaf 85 cm 5 euro te betalen. Je kind mag dan ook nergens in. Neem nu eens een gezin met 2 kinderen en 2 volwassene. Dan zit je al makkelijk aan de 100 euro aan inkom. En dan heb je nog niets gegeten en gedronken. En dan kan je waarschijnlijk nog niet alle attracties doen omdat het zo druk is. En minstens een half uur per attractie staan aanschuiven. Ze profiteren er echt van. :nok:

BerichtGeplaatst: 25 maart 2008 10:42 
Ik vind plopsaland wel leuk, ook voor kleintjes.

Verder vind ik mensen die altijd over geld zeuren erg vervelende gesprekspartners. Onder 'leuk' versta ik toffe attracties, kindvriendelijk, niet te lange wachttijden, gezellige sfeer. Kunnen we het niet gewoon eens daar over hebben?
Als je dan altijd over de prijs van je kaartje moet gaan zeuren, blijf je inderdaad beter thuis.

BerichtGeplaatst: 25 maart 2008 10:58 
Gast schreef:
Ik vind plopsaland wel leuk, ook voor kleintjes.

Verder vind ik mensen die altijd over geld zeuren erg vervelende gesprekspartners. Onder 'leuk' versta ik toffe attracties, kindvriendelijk, niet te lange wachttijden, gezellige sfeer. Kunnen we het niet gewoon eens daar over hebben?
Als je dan altijd over de prijs van je kaartje moet gaan zeuren, blijf je inderdaad beter thuis.

En ik vind arrogante gesprekspartners erg vervelend.
Ik kan er goed inkomen dat er mensen zijn die hun kindjes een leuke dag willen bezorgen maar de kostprijs veel te duur vinden. Ik heb daar veel respect voor , er zijn nu eenmaal veel zaken die moeten betaald worden! En duur is het zeker en vast!

BerichtGeplaatst: 25 maart 2008 18:01 
Veel te duur!

BerichtGeplaatst: 25 maart 2008 18:45 
Ik ben mss arrogant, maar dat geldgedoe is soms echt ziekelijk.
Je ziet een bepaald kledingstuk graag en de reactie van een vriendin is, amaaai, van dat merk, is dat niet duur, of je vindt het eten in Oud Sluis het nec plus ultra en alweer die reactie? :roll: Kan er nu nooit eens gewoon gezegd worden, het is mooi, daar is het lekker eten, dat pretpark is super. ' t is op den duur bijna een omgekeerd soort snobisme, altijd dat berekend doen. Om van te balen, echt hoor. :puke:

BerichtGeplaatst: 26 maart 2008 10:02 
Ik baal van mensen die alles opdoen , altijd in het rood staan en dan naar het OCMW lopen!

BerichtGeplaatst: 26 maart 2008 10:52 
Gast schreef:
Ik baal van mensen die alles opdoen , altijd in het rood staan en dan naar het OCMW lopen!

lol, alsof er maar twee opties zijn. Je kan toch ook eens met je kinderen naar een pretpark gaan, daarvan genieten zonder de hele tijd met het bedrag van de kaartjes in je achterhoofd rond te lopen en achteraf niet naar het OCMW moeten. Of ben jij echt zo wereldvreemd? Of heb je een serieus financieel probleem en denk je dat dit dan automatisch voor iedereen geldt? Normaal lijkt deze reactie me toch niet. :roll:

BerichtGeplaatst: 26 maart 2008 14:41 
Gast schreef:
Gast schreef:

lol, alsof er maar twee opties zijn. Je kan toch ook eens met je kinderen naar een pretpark gaan, daarvan genieten zonder de hele tijd met het bedrag van de kaartjes in je achterhoofd rond te lopen en achteraf niet naar het OCMW moeten. Of ben jij echt zo wereldvreemd? Of heb je een serieus financieel probleem en denk je dat dit dan automatisch voor iedereen geldt? Normaal lijkt deze reactie me toch niet. :roll:

Ik ben een buitenstaander. Het beste is dat elk voor zijn eigen deur kuist. Wat is dat hier toch voor gesul!

BerichtGeplaatst: 05 apr 2008 23:38 
De Valkenier in Nederland is ook een tof pretpark.
Niet duur (7.50 euro), tof voor groot en klein, niet overdreven groot pretpark,iedereen mag overal in en op, ook aangepast speeltuintje voor kindjes met een handicap.

Gewoon eens de moeite om er een uitstap naar te maken.

BerichtGeplaatst: 06 apr 2008 08:52 
niempie schreef:
Niet duur (7.50 euro), tof voor groot en klein, niet overdreven groot pretpark,iedereen mag overal in en op, ook aangepast speeltuintje voor kindjes met een handicap.

Niempie , in welke gemeente is De Valkenier gelocaliseerd? Het lijkt me wel tof!

BerichtGeplaatst: 06 apr 2008 17:45 
Gast schreef:
niempie schreef:

Niempie , in welke gemeente is De Valkenier gelocaliseerd? Het lijkt me wel tof!

mpooiui

BerichtGeplaatst: 06 apr 2008 20:23 
In Valkenburg, vlakbij Maastricht.
http://www.pretpark-de-valkenier.nl

Pagina 1 van 5 [ 64 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur