Het is nu 12 dec 2018 00:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 26 van 26 [ 381 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Hebben jullie al geboekt voor de zomervakantie?
BerichtGeplaatst: 28 nov 2018 11:36 
Gast schreef:
Gast schreef:
Hier missen we Carrera toch (ook).

Ik maakte dezelfde bedenking. Ik heb hier nauwelijks reacties gekregen, terwijl Carrera direct uitgebreid verslag zou gegeven hebben. En altijd met kennis van zaken. Soms gedroeg hij zich inderdaad wel erg macho, maar dat negeerde ik. Maar in deze topics is hij toch een groot gemis!

+1
Dat macho was eerder een pose denk ik, ken hem anders :ok:
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:

:agree:
Ook voor zijn professionele kennis, zijn grapjes, zijn links gedachtengoed als tegengewicht, en zijn cactusposts. Spijtig maar die tijd komt niet meer terug zeker :(

Goh, ik ben ook min of meer terug en had er nochtans ook geen zo'n goesting meer in. Maar buiten dreigen met een ban en roepen dat zij hier nog altijd de baas is, heeft Emmeke me tot nu toe m'n goesting laten zeggen.
Ze blijft partijdig natuurlijk, maar voorlopig valt het te negeren.
Fijn dat je terugbent, misschien volgen er nog? krop, carrera, mei, zou wel leuk zijn en hier wat diversiteit brengen

BerichtGeplaatst: 28 nov 2018 12:16 
Nog niet geboekt, wel wat rondgekeken. Eerst voor de Paasvakantie iets vinden met zonzekerheid en mogelijkheid om te zwemmen voor de kinderen.
Paasvakantie valt vrij laat dit jaar, maar ik weet niet of je midden april al kunt zwemmen in Turkije of Griekenland...

BerichtGeplaatst: 28 nov 2018 13:00 
Gast schreef:
Nog niet geboekt, wel wat rondgekeken. Eerst voor de Paasvakantie iets vinden met zonzekerheid en mogelijkheid om te zwemmen voor de kinderen.
Paasvakantie valt vrij laat dit jaar, maar ik weet niet of je midden april al kunt zwemmen in Turkije of Griekenland...

Nee dat zal te vroeg zijn hoor, het kan nog frisjes zijn in die landen. Denk eerder aan Egypte of Tenerife.

BerichtGeplaatst: 28 nov 2018 14:12 
Iemand ervaring met Kaap Verdië?

BerichtGeplaatst: 28 nov 2018 14:15 
Gast schreef:
Iemand ervaring met Kaap Verdië?

Ervaring niet, maar je kunt blijkbaar een rondreis maken of kiezen voor een strandvakantie.

BerichtGeplaatst: 28 nov 2018 18:48 
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:

Ik maakte dezelfde bedenking. Ik heb hier nauwelijks reacties gekregen, terwijl Carrera direct uitgebreid verslag zou gegeven hebben. En altijd met kennis van zaken. Soms gedroeg hij zich inderdaad wel erg macho, maar dat negeerde ik. Maar in deze topics is hij toch een groot gemis!

+1
Dat macho was eerder een pose denk ik, ken hem anders :ok:
Gast schreef:
Gast schreef:
:agree:
Ook voor zijn professionele kennis, zijn grapjes, zijn links gedachtengoed als tegengewicht, en zijn cactusposts. Spijtig maar die tijd komt niet meer terug zeker :(

Goh, ik ben ook min of meer terug en had er nochtans ook geen zo'n goesting meer in. Maar buiten dreigen met een ban en roepen dat zij hier nog altijd de baas is, heeft Emmeke me tot nu toe m'n goesting laten zeggen.
Ze blijft partijdig natuurlijk, maar voorlopig valt het te negeren.
Fijn dat je terugbent, misschien volgen er nog? krop, carrera, mei, zou wel leuk zijn en hier wat diversiteit brengen

Inderdaad!!

Pagina 26 van 26 [ 381 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur