Het is nu 20 okt 2019 11:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 27 van 27 [ 397 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Hebben jullie al geboekt voor de zomervakantie?
BerichtGeplaatst: 06 jan 2019 14:13 
Oh, super :ok:
Ik ben aan het zoeken naar een autovakantie in de Paasvakantie, eerst wilden we naar de zon, maar Egypte durf ik nu toch niet...dus dacht ik aan iets dichterbij waar we kunnen wandelen, een binnenzwembad zou leuk zijn en een pretpark in de buurt al helemaal top. Liefst geen Rompot toestanden want ik wil absoluut niet koken. En ook niet te ver rijden. Mocht je tips hebben, laat je gaan.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2019 09:55 
Gast schreef:
Ik ben aan het zoeken naar een autovakantie in de Paasvakantie, eerst wilden we naar de zon, maar Egypte durf ik nu toch niet...dus dacht ik aan iets dichterbij waar we kunnen wandelen, een binnenzwembad zou leuk zijn en een pretpark in de buurt al helemaal top. Liefst geen Rompot toestanden want ik wil absoluut niet koken. En ook niet te ver rijden. Mocht je tips hebben, laat je gaan.

Wij huurden al verschillende keren een viphuisje voor een week in verschillende centerparcs. Maar wij zijn niet het type mensen dat een hele dag in de dome of het zwembad zit.
We gebruikten het park als uitvalsbasis om te gaan fietsen, stadjes te bezoeken, naar een dierentuin te gaan enz. En dan 's avonds eventueel nog eens gaan zwemmen, bowlen.
En warm eten deden we zelden in het park zelf, maar wel op uitstap in de streek.
Geen idee hoe het zit met Roompot, maar ook daar zal het wel mogelijk zijn je auto even te nemen en een goed restaurant in de buurt te zoeken zeker?

BerichtGeplaatst: 07 jan 2019 09:57 
Gast schreef:
Gast schreef:

Wij huurden al verschillende keren een viphuisje voor een week in verschillende centerparcs. Maar wij zijn niet het type mensen dat een hele dag in de dome of het zwembad zit.
We gebruikten het park als uitvalsbasis om te gaan fietsen, stadjes te bezoeken, naar een dierentuin te gaan enz. En dan 's avonds eventueel nog eens gaan zwemmen, bowlen.
En warm eten deden we zelden in het park zelf, maar wel op uitstap in de streek.
Geen idee hoe het zit met Roompot, maar ook daar zal het wel mogelijk zijn je auto even te nemen en een goed restaurant in de buurt te zoeken zeker?

Ik denk er net aan, toen de kinderen klein waren verbleven we ook een paar dagen in een heel gezellig huisje van Efteling: pretpark uiteraard in de buurt, er was ook een binnenzwembad en je kon er fietsen huren om de prachtige natuur in de omgeving te gaan ontdekken.

BerichtGeplaatst: 07 jan 2019 12:12 
Wij dachten dit jaar ook even aan Schotland, maar met die dreiging van een harde Brexit, leek het ons toch beter dit deze zomer niet te doen. Geen idee welke chaos dit zou kunnen teweeg brengen. Eerst even afwachten. Mss volgend jaar.

BerichtGeplaatst: 10 jan 2019 15:01 
Ondertussen ook huisje gevonden in de Azoren.
Ik vind dat altijd een geruststelling, als alles geboekt is. Je kan je soms scheel zoeken op die sites van airbnb en abritel.

BerichtGeplaatst: 10 jan 2019 15:02 
Gast schreef:
Ondertussen ook huisje gevonden in de Azoren.
Ik vind dat altijd een geruststelling, als alles geboekt is. Je kan je soms scheel zoeken op die sites van airbnb en abritel.

Eiland San Miguel. We blijven daar ter plaatse, dus geen binnenlandse vluchten naar de andere eilanden. Hopelijk is daar genoeg te doen voor 10 dagen.

BerichtGeplaatst: 16 jul 2019 09:52 
Gast, al terug van de Azoren?

Pagina 27 van 27 [ 397 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]