Het is nu 22 sep 2020 03:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 45 van 45 [ 665 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Hebben jullie al geboekt voor de zomervakantie?
BerichtGeplaatst: 09 sep 2020 10:22 
Ik zie wel, zo lang op voorhand boeken wij nooit, toch niet voor vakantie in de buurlanden. Desnoods trekken we rond met een tentje. Ik wil de periode en de duur nog kunnen aanpassen als dat nodig is. Dan geeft iets dat al geboekt is alleen maar stress.

BerichtGeplaatst: 09 sep 2020 12:22 
Gast schreef:
Ik zie wel, zo lang op voorhand boeken wij nooit, toch niet voor vakantie in de buurlanden. Desnoods trekken we rond met een tentje. Ik wil de periode en de duur nog kunnen aanpassen als dat nodig is. Dan geeft iets dat al geboekt is alleen maar stress.

Dit jaar had ik uitzonderlijk al in december geboekt voor de zomervakantie. En dan werd een huisje in Frankrijk geannuleerd omdat het van Schotten was, en die mensen geraakten er niet om hun woning volledig summerproof te maken door die corona.
Maar normaal boek ik ook nooit zo vroeg, laat staan een heel jaar op voorhand. Dat zou mij ook stress bezorgen om daar nu al over te moeten nadenken.

BerichtGeplaatst: 17 sep 2020 09:27 
Gast schreef:
Gast schreef:
Ik heb dus niet bij Ryanair geboekt en zit toch in de shit voor onze refund. En ik hoor over alle maatschappijen hetzelfde: tuifly, Brussels airlines, vueling (vergelijkbaar met Ryanair),...

Wij kregen eindelijk ons geld terug van Ryanair, de volle 1400 EUR.! :hurray:
Zonder dat we nog veel hebben moeten zagen trouwens, het enige dat we nog gedaan hebben is het weigeren van een voucher. Ineens kregen we bericht van terugbetaling.
Vrienden die met andere vliegtuigmaatschappijen boekten zagen hun geld nog steeds niet terug of worden nog steeds richting voucher gestuurd.
Enkel mensen die voor een volledig pakket gingen kregen wel al hotel- en vliegtuigkosten terug.
Stop dus allemaal met het bashen van Ryanair, ze functioneren zeker niet altijd slechter dan de anderen, integendeel.

Ik las net bij een vriendin die in dezelfde periode geboekt had bij Brussels Airlines. Ze zit dus al 6 maanden aan te dringen op terugbetaling en kreeg gisteren opnieuw een mail:

"Hallo ****. Ik merk dat jouw terugbetalingsaanvraag nog in behandeling is op dit moment. We kunnen helaas geen tijdsbestek aangeven wanneer jouw verzoek afgerond zal zijn."

BerichtGeplaatst: 18 sep 2020 20:59 
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Ik heb dus niet bij Ryanair geboekt en zit toch in de shit voor onze refund. En ik hoor over alle maatschappijen hetzelfde: tuifly, Brussels airlines, vueling (vergelijkbaar met Ryanair),...

Wij kregen eindelijk ons geld terug van Ryanair, de volle 1400 EUR.! :hurray:
Zonder dat we nog veel hebben moeten zagen trouwens, het enige dat we nog gedaan hebben is het weigeren van een voucher. Ineens kregen we bericht van terugbetaling.
Vrienden die met andere vliegtuigmaatschappijen boekten zagen hun geld nog steeds niet terug of worden nog steeds richting voucher gestuurd.
Enkel mensen die voor een volledig pakket gingen kregen wel al hotel- en vliegtuigkosten terug.
Stop dus allemaal met het bashen van Ryanair, ze functioneren zeker niet altijd slechter dan de anderen, integendeel.

Ik las net bij een vriendin die in dezelfde periode geboekt had bij Brussels Airlines. Ze zit dus al 6 maanden aan te dringen op terugbetaling en kreeg gisteren opnieuw een mail:

"Hallo ****. Ik merk dat jouw terugbetalingsaanvraag nog in behandeling is op dit moment. We kunnen helaas geen tijdsbestek aangeven wanneer jouw verzoek afgerond zal zijn."

Idem!

BerichtGeplaatst: 18 sep 2020 22:48 
Ik vind het spijtig voor jou, maar wel een beetje grappig na al die verwijten die ik destijds hier kreeg omdat ik met Ryanair geboekt had en ik dus niets te verwachten had omdat m'n tickets zogezegd te goedkoop zouden zijn. We hebben bijna een half jaar moeten wachten, maar het is toch in orde gekomen. Zonder nog aangedrongen te hebben, we hebben gewoon gewacht en consequent het aanbod van vouchers geweigerd. Mss komt dat bij andere maatschappijen ook wel nog goed. Geduld. Ik duim. :ok:

Pagina 45 van 45 [ 665 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]