Het is nu 17 okt 2018 12:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 2 van 2 [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Isolatie dak.
BerichtGeplaatst: 22 dec 2016 00:34 
Wat is dat toch met die Okra? Lijkt me een geweldig hippe club. :ok:

BerichtGeplaatst: 22 dec 2016 09:33 

Gast schreef:
Gast schreef:
Doe geen moeite je bent hopeloos te laat. Dus jij denkt dat je een paar dagen voor het bouwverlof nog een aannemer gaat vinden die dit jaar nog wil langskomen, een prijsofferte wil opmaken die niet overdreven is ondanks dat je met je rug tegen de muur staat, en die aan jou wil bezorgen zodat jij dit jaar nog het voorschot kan betalen :rofl:

Door mijn connecties krijg ik dat nog gemakkelijk gefikst hoor. :D

Ik vind het wel jammer dat mijn ouders daar zo laat mee af komen. Ze hadden het daar gisteren over bij de Okra en gisteren avond laat belden ze me hierover.

Gast schreef:

Als ik dit hier allemaal lees word ik echt kwaad. Niemand neemt nog zijn verantwoordelijk op, er moet altijd verplicht worden of gesubsidieerd.
Ik kan er gewoon niet bij dat er zelfs nog huizen zijn die niet geisoleerd zijn en dan maar klagen en zagen over de stookkosten enz.
r en wat later had ik telefoon.

Mijn ouders klagen niet over de stookkosten. Het is enkel omdat het tegen 2020 verplicht is. Als ze dan nu nog een tegemoetkoming kunnen krijgen is dat mooi meegenomen.

Lees jij dan zelf geen kranten en kijk jij niet naar nieuwsuitzendingen? Het is al maanden dagelijkse kost dat ze mensen hier over aanspreken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 dec 2016 15:38 
tess1 schreef:

Lees jij dan zelf geen kranten en kijk jij niet naar nieuwsuitzendingen? Het is al maanden dagelijkse kost dat ze mensen hier over aanspreken.

Bedankt voor de nuttige informatie. Nu ben ik volledig op de hoogte. :ok:

BerichtGeplaatst: 22 dec 2016 20:35 
Gast schreef:
tess1 schreef:

Bedankt voor de nuttige informatie. Nu ben ik volledig op de hoogte. :ok:

:mrgreen:

BerichtGeplaatst: 16 feb 2017 11:23 

Dan wel te laat voor 2016... Voor diegenen die vragen hebben over premies en subsidies voor dakisolatie 2017: Misschien kan de info op https://www.dakisolatie-expert.be/premies-dakisolatie helpen? :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 feb 2017 12:05 

MamaBeer schreef:
Dan wel te laat voor 2016... Voor diegenen die vragen hebben over premies en subsidies voor dakisolatie 2017: Misschien kan de info op https://www.dakisolatie-expert.be/premies-dakisolatie helpen? :)

Als je het voorschot in 2016 hebt betaald, kom je nog in aanmerking voor de premie van 2017. Dan is er geen probleem.

Pagina 2 van 2 [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]