Het is nu 16 aug 2018 20:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 2 van 3 [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Veranda
BerichtGeplaatst: 25 nov 2013 22:35 
Gast schreef:
En die lelijke blauwe Intex zwembaden, een doorn in het oog.

Behalve wanneer in de buurt een babe met dikke tieten naakt ligt te zonnebaden, dan kan dat Intex zwembad mij geen fluit meer schelen.

BerichtGeplaatst: 25 nov 2013 22:39 
lelijk of niet, die zwembaden zijn wel leuk :P

BerichtGeplaatst: 25 nov 2013 22:42 
Carrera schreef:
Gast schreef:

Behalve wanneer in de buurt een babe met dikke tieten naakt ligt te zonnebaden, dan kan dat Intex zwembad mij geen fluit meer schelen.

:mrgreen:

BerichtGeplaatst: 26 nov 2013 00:05 
Gast schreef:
Gast schreef:
En wat ook zo verschrikkelijk lelijk is zijn die trampolines! Ooit eens in een luchtballon gezeten en dan zie je er enorm veel. Vlaanderen is er écht van vergeven!

En dan die koterijen: ik reken daar die afschuwelijke, aangeplakte veranda's ook bij, allemaal smaakloos mijn gedacht ;)

Daar waren er ook ontieglijk veel van, djezes! (gezien vanuit de luchtballon hé)

BerichtGeplaatst: 26 nov 2013 00:08 
Gast schreef:
Daar waren er ook ontieglijk veel van, djezes! (gezien vanuit de luchtballon hé)

:agree: Dat is van willen maar niet kunnen.

BerichtGeplaatst: 26 nov 2013 09:59 

Gast schreef:
Gast schreef:

:agree: Dat is van willen maar niet kunnen.

Pleit schuldig.

Dat is bij ons gewoon van geen zwembad willen/mogen/kunnen aanleggen in een huurhuis; ik kan me zo voorstellen dat dat voor veel mensen geldt.

En lelijk of niet, onze jongens (en Bibi) hebben daar al veel plezier aan gehad.

Mijn welgemeende excuses aan alle ballonvaarders die ooit boven ons huis gevlogen zijn of dat nog zullen doen :mrgreen:

Als verzachtende omstandigheid moet ik wel zeggen dat je dat ding onmogelijk van buitenaf kunt zien, zelfs niet als je in een trein zit :lol:

Contempla qua vadis adagium (Freddy)
 Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 nov 2013 10:04 
Wat kunnen mensen tegenwoordig nog verdragen??? Binnenkort ook de kleine kinderzwembadjes weg?

BerichtGeplaatst: 26 nov 2013 10:09 

Och, van mij mag iedereen dat lelijk vinden hoor, het is aan mij de keuze of ik me daar iets van aantrek of niet :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 nov 2013 10:15 
Krop schreef:
Och, van mij mag iedereen dat lelijk vinden hoor, het is aan mij de keuze of ik me daar iets van aantrek of niet :D

Trampolines en zwembaden zijn maar tijdelijke constructies hé. In tegenstelling tot veranda's en koterijen.

En die halfgesloten rolluiken, dat moet een permanente staat van de geest zijn. Kan iemand mij vertellen waarom 2 van mijn (half)overburen momenteel in hun woonkamer zitten met de rolluiken halverwege?
Mijn schoonmoeder beseft precies ook niet dat je dat helemaal kan optrekken. Ze woont al in een donker rijhuis, voor de ramen hangen er verschillende soorten draperieën, op de vensterbanken fake Chinese vazen, de rolluiken halfstok en van zodra het maar een beetje begint te duisteren gaan ze toe.
Precies alsof ze bang zijn van de buitenwereld.
Maar heel erg Vlaams, dat wel. Je ziet dat echt nergens anders.

BerichtGeplaatst: 26 nov 2013 10:26 
Een Belgisch huis wordt standaard met witte rolluiken geleverd. De hel, dat zijn de anderen.

Panzerfaust

BerichtGeplaatst: 26 nov 2013 11:24 
Wij hebben een trampoline én een intex zwembad (en we hebben geen huurhuis) 8-)
Wat kan mij dat schelen dat ballonvaarders zich daaraan storen. Wat ik weet, is dat mijn kinderen aan beide veel plezier hebben. Trouwens, dat staat er maar enkele maanden op een jaar, nu liggen die beide weggeborgen op zolder. En als de kinderen groot zijn, dan zijn ze definitief weg. Toch niet vergelijkbaar met een veranda.

BerichtGeplaatst: 26 nov 2013 12:35 
Intex zwembaden en trampolines zijn een typisch Vlaams tafereel dat je misschien leutig maar ook lelijk kan vinden. Het stoort mij persoonlijk niet, het kan me eigenlijk worst wezen.
Veranda's zijn ook oervlaams: duur en lelijk, zou het nooit willen.
Rolluiken zijn waarschijnlijk handig om te bedienen, maar ook zo Vlaams en lelijk.
Zouden trampolines, plastieken zwembaden en rolluiken in andere landen ook bestaan?

BerichtGeplaatst: 26 nov 2013 13:32 
Gast schreef:
Intex zwembaden en trampolines zijn een typisch Vlaams tafereel dat je misschien leutig maar ook lelijk kan vinden. Het stoort mij persoonlijk niet, het kan me eigenlijk worst wezen.
Veranda's zijn ook oervlaams: duur en lelijk, zou het nooit willen.
Rolluiken zijn waarschijnlijk handig om te bedienen, maar ook zo Vlaams en lelijk.
Zouden trampolines, plastieken zwembaden en rolluiken in andere landen ook bestaan?

In Nederland boven de Moerdijk zie je geen rolluiken.

BerichtGeplaatst: 26 nov 2013 13:36 
Gaan de ballonvaarders nu ook al beginnen te klagen :roll:

BerichtGeplaatst: 26 nov 2013 13:40 

Gast schreef:
Gaan de ballonvaarders nu ook al beginnen te klagen :roll:

Beschermde diersoorten hebben even veel rechten om te klagen dan een ander :mrgreen:

Profiel  

Pagina 2 van 3 [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]