Het is nu 19 nov 2018 13:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 2 van 2 [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waarom ?
BerichtGeplaatst: 25 sep 2009 14:59 
Probeer het een plaatsje te geven in je leven. Koester de leuke momenten dat je van elkaars gezelschap hebt mogen genieten. Als het al een tijdje geleden is begrijpen sommigen mensen uit je familie of omgeving niet dat er nog steeds over wil praten,dat je zit te treuren,.... In dit geval kan je u het best aansluiten bij een vereniging voor mensen die een dierbare verloren. Daar kan je over uw verdriet en gemis praten met lotgenoten die u begrijpen en naar u luisteren. Je zult u dan ook meer gesteund en minder alleen voelen. Veel sterkte.

BerichtGeplaatst: 25 sep 2009 16:36 
Gast schreef:
Probeer het een plaatsje te geven in je leven. Koester de leuke momenten dat je van elkaars gezelschap hebt mogen genieten. Als het al een tijdje geleden is begrijpen sommigen mensen uit je familie of omgeving niet dat er nog steeds over wil praten,dat je zit te treuren,.... In dit geval kan je u het best aansluiten bij een vereniging voor mensen die een dierbare verloren. Daar kan je over uw verdriet en gemis praten met lotgenoten die u begrijpen en naar u luisteren. Je zult u dan ook meer gesteund en minder alleen voelen. Veel sterkte.

Bedankt, ook aan al de anderen die gereageerd hebben.
Ik denk dat ik maar eens werk ga maken van zo'n vereniging want alleen lukt het me niet om haar te vergeten :cry:

BerichtGeplaatst: 26 sep 2009 19:56 

Mijn nonkel is vanmorgen om half 8 overleden. Gelukkig heeft hij niet te lang meer moeten afzien. Ik zal hem missen.

BerichtGeplaatst: 26 sep 2009 20:04 
Mijn deelneming, mientjen.

BerichtGeplaatst: 26 sep 2009 20:16 

Carrera schreef:
Mijn deelneming, mientjen.

Dank je Carrera. Het is de man van die witte madam, je weet wel.

BerichtGeplaatst: 27 sep 2009 11:04 

het belangerijkste is dat je er over praat met iemand, hoe je erbij voel en het gemis die je ervaar, zeker niet wegstoppen of wegduwen, heel belangerijk voor het verwerkingsproces, je de tijd geven om het een plaats te geven, de mooie momenten naar boven halen,
eens goed uithuilen bij iemand die van dichtbij het begrijpt, je moet je laten gaan en zeker niets tegenhouden, want die is de pijn die je voeld die blijft en soms hevig wordt, geef jezelf de tijd om het te kunnen verwerken

sterkte

Profiel  

Pagina 2 van 2 [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur