Het is nu 19 sep 2018 21:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 1 [ 5 berichten ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: Hoe lang duurt het voor je geld krijgt van COIV ?
BerichtGeplaatst: 02 dec 2015 12:03 

Na 2,5 jaar juridisch getouwtrek is er in onze fraudezaak eindelijk uitspraak geweest, waarbij de beklaagde een 23.000 euro aan ons moet terugbetalen, dat is ongeveer de helft van het bedrag dat hij in totaal aan de schuldeisers moet betalen.

In het begin van het onderzoek is er bij hem 8.000 euro in beslag genomen door de Gerechtelijke Politie. Mijn advocaat heeft nu van alle schuldeisers de schriftelijke toestemming om dit ponds-pondsgewijs te verdelen, waardoor wij een 4.000 euro zouden krijgen. (Wanneer we de rest van het geld gaan zien, dat is een ander paar mouwen, meneer werkt officieel niet en woont bij zijn moeder...)

Heeft iemand ervaring hoe lang het duurt voor dit bedrag door het COIV wordt overgeschreven? We zouden de verbouwing van onze zolder willen plannen en dit geld zou goed van pas komen, maar als we hier nog een jaar op moeten wachten, houden we er beter geen rekening mee.

“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.” ― Marilyn Monroe
 Profiel  

Berichttitel: Re: Hoe lang duurt het voor je geld krijgt van COIV ?
BerichtGeplaatst: 02 dec 2015 12:41 
Ik ben aan het wachten op mijn teruggave van de belastingen, ze zijn wel heel erg laat deze keer.

BerichtGeplaatst: 02 dec 2015 13:41 

Op die van de belastingen ben ik ook nog aan het wachten ;-) Zelfs nog geen afrekening in de bus gehad, laat staan dat het geld al op onze rekening staat.

“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.” ― Marilyn Monroe
 Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 dec 2015 14:13 
Heidi schreef:
Op die van de belastingen ben ik ook nog aan het wachten ;-) Zelfs nog geen afrekening in de bus gehad, laat staan dat het geld al op onze rekening staat.

Hier ook nog geen brief in de bus gekregen.
Ze mogen er dan eens aan door doen, de tamzakken

BerichtGeplaatst: 02 dec 2015 19:26 
Wij hebben dit jaar reeds onze terugbetaling gekregen.

Pagina 1 van 1 [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]