Het is nu 19 sep 2018 13:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: Hoe plaats je een bronvermelding?
BerichtGeplaatst: 01 jun 2011 14:15 
Modje de laatste tijd heb je bij mijn schrijfsels enkele keren een link gezet. Hiervoor dank. :ok: Eigenlijk zou ik het zelf ook graag kunnen, maar ik heb geen idee hoe ik eraan moet beginnen. Is het mogelijk dit voor mij op een simpele manier uit te leggen?

Berichttitel: Re: Hoe plaats je een bronvermelding?
BerichtGeplaatst: 01 jun 2011 17:17 

Gast schreef:
Modje de laatste tijd heb je bij mijn schrijfsels enkele keren een link gezet. Hiervoor dank. :ok: Eigenlijk zou ik het zelf ook graag kunnen, maar ik heb geen idee hoe ik eraan moet beginnen. Is het mogelijk dit voor mij op een simpele manier uit te leggen?

Dat zal HappyMod geweest zijn. :D
Je kopieert de url die bovenaan de pagina staat van het artikel (http://www...), als je wil dat die er mooier opstaat typ je hetgeen in het rood staat en plak je de url op de juiste plaats:
[url=hier komt de url, dus http://www...]Hier zet je de tekst die leesbaar moet zijn voor iedereen[/url]
Je kan ook een bericht waar dit in voorkomt quoten om te zien hoe dat juist gemaakt werd, bijvoorbeeld in het liedjestopic.
Die url gemakkelijk kopiëren doe je door er één keer op te klikken met je rechtermuisknop, kopiëren kiezen, dan op de plaats gaan staan waar je die link wil zetten, rechtermuisklik en plakken kiezen.
Je kan altijd proberen en kijken of het gelukt is door op 'Voorbeeld' te klikken in plaats van 'Bevestig'.
Succes!

Moderator

Profiel  

Berichttitel: Re: Hoe plaats je een bronvermelding?
BerichtGeplaatst: 01 jun 2011 17:50 
metalink :)

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]