Het is nu 10 dec 2019 17:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1 [ 5 berichten ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: Eni en hun facturen
BerichtGeplaatst: 27 apr 2013 09:34 

... aargghhh !!!!!

Dan heb je vorige week een half uur met een vriendelijke madam aan de telefoon vanalles proberen te regelen over een contract van leegstand en verkeerde eindafrekeningen, dan krijg je toch nog weer een herinneringsbrief én een verkeerde voorschotfactuur én een verkeerde annulatie in de bus.

Begrijpe wie kan !

Iemand die weet hoe f**** up hun systeem eigenlijk werkt, of beter gezegd NIET werkt ???

Ik heb dat zo gehad hè :curse: :curse: :curse:
Kan ik wéér aan de telefoon gaan hangen :nok:

Berichttitel: Re: Eni en hun facturen
BerichtGeplaatst: 27 apr 2013 09:51 

Ik heb dat voorgehad met Electrabel, allemaal even erg, tenzij je ineens iemand aan de telefoon krijgt die weet waarmee hij bezig is.
Succes ermee!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 apr 2013 09:56 

Emmeke schreef:
Ik heb dat voorgehad met Electrabel, allemaal even erg, tenzij je ineens iemand aan de telefoon krijgt die weet waarmee hij bezig is.
Succes ermee!

Dank je...

Ik heb daar normaal wel het nodige geduld voor, maar ik krijg het ervan op de heupen als de ene operator zegt dat alles in orde is en beloofde dat alles geannuleerd werd en er geen verkeerde dingen meer door zullen gestuurd worden en dat dan toch nog het geval is.

Ik weet ook wel dat daar een computersysteem achter zit, maar dan nog vraag ik me af wat het nut is dat die helpdesk in dat programma aan het rommelen is...
Het komt echt over als : diegenen die niet opletten of via domiciliëring betalen, hebben we lekker toch bij hun *** en dan mag je nog eens extra moeite doen om jouw geld terug te krijgen.

Soit, ik mag alle brieven van de laatste post negeren... :wn:
OP naar de volgende (en laatste) factuur van dat verbruiksadres dus.

BerichtGeplaatst: 27 apr 2013 10:28 
Wat is eigenlijk een contract voor leegstand? Is dat gewoon uw tussentijdse facturen laten verminderen?

BerichtGeplaatst: 27 apr 2013 11:21 

Gast schreef:
Wat is eigenlijk een contract voor leegstand? Is dat gewoon uw tussentijdse facturen laten verminderen?

Ja, inderdaad. Ik weet niet of elke maatschappij dat zo doet, maar ik vond het allesbehalve nuttig om een volledige voorschotfactuur te betalen als er niets verbruikt wordt. Dat is betalen om hun rekening te spekken om dan na verloop van tijd toch verrekend terug te krijgen. Ik geef 't liever niet uit om dan (juist ?) terug te krijgen.

Ze zeiden zelf : 5 euro voor gas en 5 euro voor elektriciteit.
Waarom dat eigenlijk niet op nul kan staan tot het huis veranderde van eigenaar weet ik / snap ik niet. Er wordt helemaal niets verbruikt... Maar bon.
Blijkbaar had "het systeem" na de jaarfactuur (die dus helemaal fout was :wall: ) weer op de volle pot volgens die verkeerde berekening gezet.

Dàt vind ik dus zo vervelend aan "dat systeem" he.

Maar bon, het blijkt nu geregeld te zijn, laten we hopen.

Pagina 1 van 1 [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur