Het is nu 14 aug 2018 19:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: Dierenmishandeling
BerichtGeplaatst: 03 jun 2013 17:46 

Wat een helden weer! :evil: :twisted: :evil: :evil:
Wie zoiets met zo'n onschuldig jong diertje doet zou voor eeuwig en drie dagen uit de maatschappij gehaald moeten worden.

In het Nederlandse dierenpark, het Brabantse Dunen, is vermoedelijk een lammetje doodgemarteld.De beheerder van het park, Frans Knippels is er kapot van.
Tijdens een laatste ronde in het park afgelopen vrijdag, liep Knippels een groepje jongeren tegen het lijf. ‘Eén ervan riep dat ze schapen gingen neuken’, zegt Knippels aan Omroep Brabant. ‘Dus ik vermoed dat zij het gedaan hebben.’

Het beestje, slechts twee weken oud, werd mishandeld en afgeranseld met een pvc-buis. ‘Ik vond eerst een pvc-buis in het park’, zegt een aangeslagen Knippels. ‘Daarna trof ik het dode diertje aan. Hij was zijn onderkaak kwijt. Het bot stak er zo uit. Ook de anus en de tanden van het jonge dier waren helemaal kapot. Verschrikkelijk.’

De politie maakt nu jacht op de daders. Ook burgemeester Hamming van Drunen maakt zich druk over de zaak en roept via Twitter getuigen en daders op om zich te melden bij de politie.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 3_00608503

Profiel  

Berichttitel: Re: Dierenmishandeling
BerichtGeplaatst: 03 jun 2013 17:48 

Ongelooflijk! hoe kunnen ze.

Berichttitel: Re: Dierenmishandeling
BerichtGeplaatst: 04 jun 2013 00:07 
Babbel schreef:
Wie zoiets met zo'n onschuldig jong diertje doet zou voor eeuwig en drie dagen uit de maatschappij gehaald moeten worden.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 3_00608503

Babbel ik vind geweld om het amusement niet kunnen. Een lammetje op zo'n brutale manier afslachten kan niet. Maar ik vind wel dat je hier heftiger reageerd dan bij de kindermishandeling. Persoonlijk vind ik kindermishandeling nog altijd erger.
Het is een feit dat de daders van de dierenmishandeling en de slachtoffers van de kindermishandeling tikkende tijdbommen kunnen worden in onze maatschappij.

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]