Het is nu 19 okt 2018 16:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 5 [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: dame om te chatten
BerichtGeplaatst: 17 maart 2008 21:15 
hallo dames,

iemand zin om te chatten met goeduitgziende man 36 slank sportief beetje atletische gebouwd ,kort haar geen baard bril of snor voor dame die van spanning houd en later mss beter te leren kennen

Berichttitel: Re: dame om te chatten
BerichtGeplaatst: 17 maart 2008 21:17 
Hoe komt het dat chatlustige venten zichzelf altijd slank en sportief vinden :mrgreen: ?

BerichtGeplaatst: 17 maart 2008 21:19 
En niet vergeten: atletisch gebouwd!
Ik ben dit berichtje al eens tegengekomen op een ander forum... Niet echt origineel, probeer het nog eens! ;)

BerichtGeplaatst: 17 maart 2008 21:21 
Gast schreef:
Ik ben dit berichtje al eens tegengekomen op een ander forum... Niet echt origineel, probeer het nog eens! ;)

ben idd dezelfde dat heef ik toe ;)

BerichtGeplaatst: 17 maart 2008 22:09 
Gast schreef:
Gast schreef:

ben idd dezelfde dat heef ik toe ;)

heef???

Een echte westvlaming voorwaar! :roll: :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 17 maart 2008 22:44 
ventje schreef:
hallo dames,

iemand zin om te chatten met goeduitgziende man 36 slank sportief beetje atletische gebouwd ,kort haar geen baard bril of snor voor dame die van spanning houd en later mss beter te leren kennen

Een West-Vlaming of niet, het lijkt me een domme kloot zeg:
- gebruik van leestekens: onbekend
- HEEF ik toe ????
- een dame die van spanning houDT aub!!
- goeduitGziende???
- atletischE gebouwd??? :roll:

BerichtGeplaatst: 18 maart 2008 10:25 
:mrgreen: :mrgreen: :hurray:

BerichtGeplaatst: 18 maart 2008 11:09 
Zegzeg, ge kunt niet alles hebben hé, hij heeft toch al de looks. Dit is blijkbaar een ventje van 'soit beau et tait toi'. :drool: :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 18 maart 2008 11:12 
Als het is om te chatten doet dat uiterlijk er voor mij absoluut niet toe! En dat is blijkbaar het enige waar hij over kan babbelen?
Dus het begint gewoon al verkeerd. Hij zou beter wat vertellen over wat hem bezighoudt enzo, waarover hij wilt chatten. Oftewel moet hij ni zeveren over dat chatten en meteen zeggen dat hij alleen op de sex uit is :P !

BerichtGeplaatst: 18 maart 2008 15:30 
Gast schreef:
Als het is om te chatten doet dat uiterlijk er voor mij absoluut niet toe! En dat is blijkbaar het enige waar hij over kan babbelen?
Dus het begint gewoon al verkeerd. Hij zou beter wat vertellen over wat hem bezighoudt enzo, waarover hij wilt chatten. Oftewel moet hij ni zeveren over dat chatten en meteen zeggen dat hij alleen op de sex uit is :P !

Je merkt inderdaad dat dit weer zo een zielig een rukkertje is dat thuis niet aan zijn trekken komt. In plaats van daar dan gewoon voor uit te komen en te zeggen dat hij wil poepen. Of hij hier een bereidwillige :mrgreen: DAME zal vinden die dat wil doen, dat is nu nog de vraag ... :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 18 maart 2008 15:44 
Gast schreef:
Gast schreef:

Je merkt inderdaad dat dit weer zo een zielig een rukkertje is dat thuis niet aan zijn trekken komt. In plaats van daar dan gewoon voor uit te komen en te zeggen dat hij wil poepen. Of hij hier een bereidwillige :mrgreen: DAME zal vinden die dat wil doen, dat is nu nog de vraag ... :mrgreen:

Och, je hebt er altijd hoor. Nog wat meer reclame op zappy voor dit forum en ventje heeft touche. :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 18 maart 2008 16:47 
Ik moet er al van gruwelen als men zichzelf als 'goeduitziend' beschrijft. Dat gaat gepaard met een groot ego vermoed ik (of aan zijn schrijven te zien, een kleine herseninhoud :D )

BerichtGeplaatst: 18 maart 2008 21:52 
Straf! Al die seksueel gefrustreerden wonen in West-Vlaanderen precies :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 20 maart 2008 21:51 
degene van West-Vlaanderen, en vooral van Kortrijk, zullen de hoogste seksdrive hebben, zeker? :lol: :lol: :lol:

BerichtGeplaatst: 20 maart 2008 22:09 
daar zitten ook de meest perverte en schizofrene,dus pas maar op :o

Pagina 1 van 5 [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]