Het is nu 10 nov 2024 07:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1724 van 1724 [ 25857 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1720, 1721, 1722, 1723, 1724

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waar ik vandaag triest/kwaad/geërgerd om werd.
BerichtGeplaatst: 30 jul 2024 15:41 
Ziekelijke mensen die zomerkampen viseren. Wat heb je er in godsnaam aan om met een mes kinderen aan te vallen? Camera's te plaatsen in douches en toiletten.

BerichtGeplaatst: 30 jul 2024 15:56 

Nimeer normaal hé...
Ik kan wel snappen dat mensen zich dood ergeren aan sommige groepen (waarschijnlijk vooral de leiding dan), er zijn er echt wel bij die totaal niks respect tonen voor de mensen en natuur rondom, maar dat zijn toch eerder de uitzonderingen. En dan zouden ze moeten proberen om die bepaalde groep een volgende keer te weigeren, in plaats van zich af te reageren op de kinderen die daar niet aan kunnen doen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 aug 2024 12:42 
Lap onze wandeling van zondag in de omgeving van Utrecht gaat niet door. :(

https://www.gva.be/cnt/dmf20240801_91500045

BerichtGeplaatst: 13 aug 2024 12:30 

Citaat:
Warmste dag van het jaar wordt vuilste dag voor het strand van Oostende
Gisteren stond de teller op 32 graden aan de kust, en werd code geel voor hitte afgekondigd in vrijwel heel België. Het is dan ook geen verrassing dat duizenden dagtoeristen verkoeling zochten op het strand van Oostende. Voor velen was het echter een uitdaging om het strand proper te houden na hun dagje zee.
...
Ondanks de aanwezigheid van voldoende vuilnisbakken langs het strand, lieten vele bezoekers hun afval gewoon achter in het zand. Plastic bekers, flesjes, verpakkingen en zelfs etensresten bleven achter als stille getuigen van een dagje strandplezier. De warmste dag van het jaar werd daardoor helaas ook een van de vuilste voor het strand van Oostende.
Volledig artikel HLN
Degoutant...
Daar mogen ze van mij een hele ploeg opzetten om gas-boetes of boetes voor sluikstorten uit te delen!
Of studenten laten rondlopen met vuilzakken waar mensen hun afval in kunnen gooien, als ze dan toch te lam zijn om het te verzamelen in een zakje en achteraf mee te nemen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 aug 2024 08:58 

Citaat:
Poetsvrouw (26) maakt val van 12 meter in liftschacht van Living Tomorrow in Vilvoorde: “Ze stapte achterwaarts in, maar de lift was er niet”
Een 26-jarige poetsvrouw is woensdagmiddag zwaargewond geraakt na een val van 12 meter in een liftschacht in het nieuwe gebouw van Living Tomorrow in Vilvoorde. De vrouw stapte met haar poetskar achterwaarts de lift in, maar die lift was niet komen opdagen. Hoe dat is kunnen gebeuren, is voorlopig onduidelijk. “De lift werd dinsdag nog gekeurd”, zegt Frank Beliën, oprichter van Living Tomorrow.
Volledig artikel HLN
Maak dat mee... En dat dan nog bij een lift die vlak ervoor nog gekeurd was, niet meteen goeie reclame wanneer je zo met 'smart' en innovaties bezig bent :mrgreen: .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 aug 2024 16:45 
Gekeurd wil zeggen dat ze op het ogenblik van controle in orde was. Hoe het is kunnen gebeuren zullen ze wel uitzoeken. Of dat simpel gaat zijn is de vraag want met alle moderne snufjes van tegenwoordig moet je soms geluk hebben dat je het kan vinden. Veel storingen zijn slechts te vinden als die zich voordoen op het moment van de controle.

Het is een wonder dat ze het heeft overleefd. Ik hoop voor haar dat ze snel herstelt en weinig (pijnlijke)letsels hiervan gaat overhouden.

BerichtGeplaatst: 29 aug 2024 19:12 

Gast schreef:
Gekeurd wil zeggen dat ze op het ogenblik van controle in orde was. Hoe het is kunnen gebeuren zullen ze wel uitzoeken. Of dat simpel gaat zijn is de vraag want met alle moderne snufjes van tegenwoordig moet je soms geluk hebben dat je het kan vinden. Veel storingen zijn slechts te vinden als die zich voordoen op het moment van de controle.

Het is een wonder dat ze het heeft overleefd. Ik hoop voor haar dat ze snel herstelt en weinig (pijnlijke)letsels hiervan gaat overhouden.

Er zou gewoon een mechanische veiligheid moeten ingebouwd zijn, dat die deuren niet open gaan wanneer er geen lift is.
Ze heeft echt wel geluk gehad, hopelijk houdt ze er idd niets aan over.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 sep 2024 13:25 

Citaat:
Internationale zoektocht naar man die hete koffie over baby goot: “We zullen doorgaan totdat we je vinden”
De Australische politie is een internationale zoektocht gestart naar een man die vorige maand hete koffie over een baby zou hebben gegooid. Het slachtoffertje liep daarbij ernstige brandwonden op. De verdachte vluchtte het land uit voordat hij kon geïdentificeerd worden, zo blijkt.
Volledig artikel HLN
Wat bezielt iemand om zoiets te doen? Compleet gestoord, maar toch 'verstandig' genoeg om meteen na die daad naar het buitenland te vluchten :? .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 sep 2024 14:51 
Is niet te begrijpen dat men zoiets kan doen. Erg voor dat arme dutske dat er wss heel zijn leven de gevolgen van moet dragen.

BerichtGeplaatst: 29 okt 2024 17:40 
Schoonbroer is enkele dagen geleden tijdens zijn wandeling aangereden door een fietser die aan het sms'en was en hem niet had gezien. Hij ligt nu in het ziekenhuis en kan 'voorlopig?' niet meer stappen. Breuk in de rug, benen en voeten blauw en verschrikkelijk veel pijn bij de minste beweging. Het zal al zeker een heel lange revalidatie worden en hopelijk komt het nog goed.... .

BerichtGeplaatst: 08 nov 2024 09:39 

Citaat:
Meisje (13) verliest vingers nadat jongeren vuurwerk door keukenraam gooien in Brussel
Een 13-jarig meisje is dinsdagmiddag zwaargewond geraakt nadat jongeren vuurwerkstaven door het raam van haar woning in de Arteveldestraat in Brussel gooiden. Het meisje is een groot deel van haar rechterhand verloren. Vermoedelijk hadden de daders het gemunt op haar broer.
...
Het is nog onzeker welk type vuurwerk er precies is gebruikt, maar vermoedelijk gaat het om het krachtige cobra-vuurwerk, dat populair is bij sommige Brusselse jongeren.
Volledig artikel HLN
Hoe komen die 'sommige Brusselse jongeren' aan dat vuurwerk? Dat zijn eigenlijk gewoon bommen...
Zo'n dingen mogen van mij véél harder gestraft worden, en men moet meer moeite doen om te voorkomen dat mensen daaraan geraken. Voor minderjarigen zou het gewoon onmogelijk moeten zijn om eraan te geraken :? .
Dat ze maar terug grenscontroles invoeren, al was het maar dat ze één auto op de zoveel ff aan de kant zetten, of gewoon ineens genoeg mankracht en honden voorzien om het deftig te doen.
En misschien ook tegelijkertijd vrachtwagens langs een weegschaal laten gaan, want gelijk onze wegen kapotgereden worden, da's ook niet meer ok. Waarschijnlijk gaan ze tot de conclusie komen dat er ook wat scheelt aan de kwaliteit van het werk van de wegenbouwers :mrgreen: , maar overgewicht van vrachtwagens zal ook wel meespelen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 nov 2024 13:44 
Niet te begrijpen dat jongeren zo ver gaan. Door hun is het meisje heel haar leven verminkt. :cry:

Pagina 1724 van 1724 [ 25857 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1720, 1721, 1722, 1723, 1724

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]