Het is nu 21 jul 2018 13:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 26 van 36 [ 535 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 36  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Grappig
BerichtGeplaatst: 13 jan 2018 00:53 
Emmeke schreef:
Ieuw!

Vind ik ook. Als jij niet over die cadeautjes was begonnen had ik hier niet aan gedacht. Eigenlijk wou ik hiermee ook aantonen dat regenwater niet zo proper is als ze voordoen.

BerichtGeplaatst: 13 jan 2018 01:07 

Regenwater op zich is wel proper hé, het hangt er alleen van af langs wat het allemaal passeert :D !

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jan 2018 10:32 
Schattig om te lezen dat ze weer de bal misslaan 'daar'. Blijkbaar is ze daar vergeten dat ik zelf Grieks-Latijn heb gedaan, maar in tegenstelling tot de Lada heb ik daarna nog een echt diploma gehaald :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 13 jan 2018 11:14 

Niks van aantrekken, ik heb hen nog niet veel waarheid over iemand van hier zien schrijven :D ! Waarschijnlijk verwarren ze je met BDW :mrgreen: .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jan 2018 11:21 

Emmeke schreef:
Niks van aantrekken, ik heb hen nog niet veel waarheid over iemand van hier zien schrijven :D ! Waarschijnlijk verwarren ze je met BDW :mrgreen: .

:lol: :lol:

BerichtGeplaatst: 13 jan 2018 21:17 
Originele geparkeerd! Ik zou niet weten hoe ik dat moet nadoen. :D

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1536976 ... en-mag-dat

BerichtGeplaatst: 13 jan 2018 21:18 

Gast schreef:
Originele geparkeerd! Ik zou niet weten hoe ik dat moet nadoen. :D

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1536976 ... en-mag-dat

Hij wss ook niet maar 't zal wel verschieten geweest zijn als je zo eindigt.

BerichtGeplaatst: 13 jan 2018 23:48 

Rijden is een kunst,... voor sommigen toch :D !

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 jan 2018 23:22 
Wat hebben sneakers en Joden gemeen?
Er zijn er meer in 39 dan in 45

Laura Laune

En de commotie was begonnen. Ik vind het nochtans een goeie :D

BerichtGeplaatst: 24 jan 2018 10:34 

Elke keer dat je denkt dat je alles gelezen hebt, valt je mond toch open voor het volgende. Nooit gedacht dat kamelen botox gebruikten e.d. Dat er schoonheidswedstrijden voor kamelen georganiseerd werden wist ik maar niet van die botox en aanverwante toestanden. :D

Volledig artikel HLN

BerichtGeplaatst: 24 jan 2018 11:21 

Ni te snappen :D !

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 jan 2018 13:11 

Met grote verwondering gelezen dat hier vanalles geschreven zou zijn :D ! Die gast neemt louke haar tactiek over, maar heeft gemist dat louke zich altijd baseert op iets dat wel klopt. En hetgeen dat dan wel klopt, zou dan kunnen zijn dat er 'iets' gepost werd, waar zij dan iets totaal anders van maakte. Spijtig voor die gast dat er toch nog enkelen die niet stoken hier komen lezen en ze het niet allemaal klakkeloos geloven en overnemen, wat ze daarvoor wel deden :mrgreen: .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 jan 2018 13:44 

En nu kan ik het toch ff niet laten om ook op louke haar bericht te reageren. Hoe ongeloofwaardig is het dat zij niet zou komen lezen hier? Ze hield mijn fb-profiel, dat helemaal afgeschermd is, behalve mijn profielfoto (waar dus echt normaal gezien niets te zien is!), nog minstens tot 3 maanden geleden minstens wekelijks in het oog. Toen ik nog samen was met haar ex, vroeg zij hem de dag zelf of de dag erop wie die nieuwe persoon was die hij toegevoegd had, ze waren geen vriendjes op fb hé, dus echt dagelijks in het oog gehouden. En zij zou hier niet komen lezen, natuurlijk niet :rofl: !
Ze heeft ondertussen al toegegeven dat ze zich slecht voelde in de periode dat ik pas samen was met haar ex, wat ze toen natuurlijk altijd ontkende, ze was toch zo gelukkig en ik was de leugenaar :roll: ! Als degenen die toen begonnen te geloven dat ik de leugenaar was, nu gewoon ff zouden nadenken en zien dat het niet zo was hé... Dan krijg je gewoon een heel ander verhaal. Vooral aan Mei zou ik dat willen aanraden, en dan beseft ze misschien ook waarom ik zo weinig vertel over mezelf, omdat er zo'n gestoorden rondlopen als louke, die zich niet enkel virtueel uitleven op anderen omdat ze zelf diep ongelukkig zijn.
Een mooie les voor degenen die hier niet komen lezen en geloven wat er ginder gezegd wordt dat er hier geschreven wordt: kom het zelf lezen, want de 'vertaling' ginder, is nogal gekleurd en meestal klopt er niets van, zoals vandaag heel duidelijk gebleken is: er werd niets gezet hier.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 jan 2018 17:49 
https://www.hln.be/wetenschap-planeet/d ... d~a76b6f17
"De dierentuin van Parijs is geëvacueerd nadat een vijftigtal Guinese bavianen uit hun verblijf waren ontsnapt. Een bewaker bemerkte de collectieve ontsnapping kort voor de middag. Intussen zijn de meeste apen gevangen, maar vier bavianen lopen nog vrij rond. De opzichters besloten de dierentuin te evacueren, zodat ze ongehinderd de orde konden herstellen."
Oepsie... :D

BerichtGeplaatst: 27 jan 2018 11:40 

Gast schreef:
https://www.hln.be/wetenschap-planeet/dieren/vijftig-bavianen-ontsnapt-parijse-dierentuin-geevacueerd~a76b6f17
"De dierentuin van Parijs is geëvacueerd nadat een vijftigtal Guinese bavianen uit hun verblijf waren ontsnapt. Een bewaker bemerkte de collectieve ontsnapping kort voor de middag. Intussen zijn de meeste apen gevangen, maar vier bavianen lopen nog vrij rond. De opzichters besloten de dierentuin te evacueren, zodat ze ongehinderd de orde konden herstellen."
Oepsie... :D

Zou dit het begin zijn van de overname van de mensheid door Apen ???? :D :D :D

Pagina 26 van 36 [ 535 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 36  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]