Het is nu 14 dec 2018 00:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 44 van 51 [ 759 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Grappig
BerichtGeplaatst: 25 sep 2018 12:01 
Oei, de #wijzijnmetmeer is een beetje een scheet in een fles. De grote massa van 250 man is aan het protesteren in Gent.
Daarvoor zijn alle college's afgelast, he. In eerste bachelor rechten zijn ze al met 900 man.

Zij zijn precies niet met meer. :rofl:
Als ik de verhalen op instagram bekijk zijn het veel extreem linkse vlaggen met bijbehorende zweters, die wss niet eens aan de UGent zitten.

Voor alle duidelijk, ik heb ook een hekel aan nazi's en fascisten maar nog een grotere hekel aan mensen die eens gaan zeggen wat je wel mag/moet denken en die dan met een petitie de tegenstanders proberen uit te schakelen. In een gezonde democratie fasen die 2 elkaar uit.

Wat de rector doet is zo ontoelaatbaar.

BerichtGeplaatst: 25 sep 2018 12:31 

Gast schreef:
Oei, de #wijzijnmetmeer is een beetje een scheet in een fles. De grote massa van 250 man is aan het protesteren in Gent.
Daarvoor zijn alle college's afgelast, he. In eerste bachelor rechten zijn ze al met 900 man.

Zij zijn precies niet met meer. :rofl:
Als ik de verhalen op instagram bekijk zijn het veel extreem linkse vlaggen met bijbehorende zweters, die wss niet eens aan de UGent zitten.

Voor alle duidelijk, ik heb ook een hekel aan nazi's en fascisten maar nog een grotere hekel aan mensen die eens gaan zeggen wat je wel mag/moet denken en die dan met een petitie de tegenstanders proberen uit te schakelen. In een gezonde democratie fasen die 2 elkaar uit.

Wat de rector doet is zo ontoelaatbaar.

Kan ik mee akkoord gaan. 't Is hier in België altijd met uitersten.

BerichtGeplaatst: 25 sep 2018 13:22 
Blijkbaar is het een zeer grote flop aangezien ze ook in de hogescholen zijn gaan ronselen. Enkel de Steinerschool heeft zijn leerlingen naar daar gestuurd.
Eigenlijk worden ze vierkant uitgelachen door de studenten die door hun massale afwezigheid een dikke vinger hebben opgestoken naar de dames van #wijzijnmetmeer.
Mss een lesje democratie volgen?

BerichtGeplaatst: 26 sep 2018 08:05 
Volgens de organisatoren en de media weren ze met 700

BerichtGeplaatst: 26 sep 2018 08:05 
waren

BerichtGeplaatst: 26 sep 2018 08:29 
Gast schreef:

Volgens mensen die er waren, waren ze niet eens met zoveel. ;)
Ik heb ook filmpjes gezien en idd, 2 man en een paardenkop.

Volgens de politie waren ze met de volledige 650.

BerichtGeplaatst: 26 sep 2018 08:34 
Gast schreef:
Gast schreef:

Volgens mensen die er waren, waren ze niet eens met zoveel. ;)
Ik heb ook filmpjes gezien en idd, 2 man en een paardenkop.

Volgens de politie waren ze met de volledige 650.

Op de 61.000 studenten in Gent kan dat tellen als signaal. Ze zijn ook in de hogescholen en middelbare scholen gaan ronselen. Ze hebben zelfs gevraagd aan docenten en proffen om geen les te geven en dat is dan de zielige opkomst.
Er waren vakbondsafgevaardigden en politici bij. Hoeveel échte UGent-studenten steunen Comac en consoorten dan?

Blijkbaar heeft de broer van één van de organisatrices de duimen moeten leggen voor die Dries dus het is kinderachtig en rancuneus gedrag van die trien. Dat die rector zich laat gebruiken, en meedoet aan dat spelletje wil toch veel zeggen.
Niet te vergeten dat hij eigenlijk zelf geen achterban heeft aangezien hij tig rondes nodig had om toch maar verkozen te worden.

BerichtGeplaatst: 26 sep 2018 18:03 
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180926_03785983

Michel Vandenbosch al verhoord door politie

Vijf moslimverenigingen beschuldigen GAIA van racisme:“Gaia zet aan tot haat en geweld”

AUB zeg. :roll:

BerichtGeplaatst: 02 okt 2018 23:10 
Als je niet weet waar een wasbak voor dient kan je in een hachelijke situatie terecht komen. :lol:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2626437 ... -op-wasbak

BerichtGeplaatst: 05 okt 2018 11:24 
Ik ben nu al wat seksistische opmerkingen gewoon maar deze had ik nog niet gehoord. Het toppunt was dat de vent in kwestie dat gwn met een uitgestreken gezicht aan het vertellen was...

Stel je dit voor: man zit aan het tafeltje bij de Pearl terwijl de dame zijn ogen aan het meten was en de gegevens aan het ingeven is.
Zegt hij doodgewoon: "Dat is wel een 'vrouwelijk' programma. Maar dat is goed want dan kan je niks vergeten bij de bestelling".

De Pearl-madam had als antwoord een ongemakkelijk lachje en mijn mond viel open terwijl ik dacht: 'He did not."

Ik heb mijn deel van mannelijke onzin al gehoord maar deze nog niet. Zelf heb meer dan genoeg ervaring met mannen die geen kaas hebben gegeten van informatica maar wel als consultant dik worden betaald...Dus ik heb het over "idot-proof", niet "vrouwelijk".
Als ik een vent zulke onzin hoor uitkramen, weet ik dat het gaat om mannen die zelf onzeker zijn en hun incompetetie op die manier proberen te verbergen.

Vooral omdat ik hem dan daarna hoorde zeggen dat zijn vrouw hem had gezegd dat hij zijn (bank)kaart moest meedoen maar dat hij dat niet had gedaan... ;)

BerichtGeplaatst: 05 okt 2018 11:30 
Gast schreef:
Ik ben nu al wat seksistische opmerkingen gewoon maar deze had ik nog niet gehoord. Het toppunt was dat de vent in kwestie dat gwn met een uitgestreken gezicht aan het vertellen was...

Stel je dit voor: man zit aan het tafeltje bij de Pearl terwijl de dame zijn ogen aan het meten was en de gegevens aan het ingeven is.
Zegt hij doodgewoon: "Dat is wel een 'vrouwelijk' programma. Maar dat is goed want dan kan je niks vergeten bij de bestelling".

De Pearl-madam had als antwoord een ongemakkelijk lachje en mijn mond viel open terwijl ik dacht: 'He did not."

Ik heb mijn deel van mannelijke onzin al gehoord maar deze nog niet. Zelf heb meer dan genoeg ervaring met mannen die geen kaas hebben gegeten van informatica maar wel als consultant dik worden betaald...Dus ik heb het over "idot-proof", niet "vrouwelijk".
Als ik een vent zulke onzin hoor uitkramen, weet ik dat het gaat om mannen die zelf onzeker zijn en hun incompetetie op die manier proberen te verbergen.

Vooral omdat ik hem dan daarna hoorde zeggen dat zijn vrouw hem had gezegd dat hij zijn (bank)kaart moest meedoen maar dat hij dat niet had gedaan... ;)

idiot proof dus … ik heb mijn bril nog niet :rofl:

BerichtGeplaatst: 12 okt 2018 10:56 
De neusverwarmer, de nieuwe mode voor deze winter. Volgens mij schiet ik in de lach als ik zo iemand tegen kom.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2670450 ... neuswarmer

BerichtGeplaatst: 12 okt 2018 11:04 
Gast schreef:
De neusverwarmer, de nieuwe mode voor deze winter. Volgens mij schiet ik in de lach als ik zo iemand tegen kom.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2670450 ... neuswarmer

Rode neuzendag?

BerichtGeplaatst: 13 okt 2018 09:05 
Wat advocaten toch allemaal uit hun mouw schudden tijdens de verdediging. :lol:

https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a8963332/

BerichtGeplaatst: 13 okt 2018 09:55 

Die mogen ze meteen laten stoppen als advocaat van mij, een advocaat hoort zijn cliënt te verdedigen, maar niet met alle mogelijke leugens vrij te proberen krijgen :roll: .

Profiel  

Pagina 44 van 51 [ 759 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur