Het is nu 12 dec 2018 00:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 22 van 27 [ 398 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Valt de regering over het migratiepact?
BerichtGeplaatst: 06 dec 2018 08:06 
:mrgreen:

Bijlagen:
DttqVWHW0AAlSwB.jpg
DttqVWHW0AAlSwB.jpg [ 109.44 KiB | 98 keer bekeken ]

BerichtGeplaatst: 06 dec 2018 08:50 
Je de demagogie van links draait idd weer op volle toeren. Jammer voor hen kan men tegenwoordig kiezen welke media men volgt. In den goede ouden tijd toen mijnheer pastoor op zijn preekstoel donderpreken gaf en zei wat de mensen moesten denken is gelukkig voor ij. Maar blijkbaar hebben de journalisten die memo nog niet gehad.

BerichtGeplaatst: 06 dec 2018 09:20 
Zijn ze daar ook zo grappig bij die andere media of valt daar minder te lachen? :)

BerichtGeplaatst: 06 dec 2018 10:14 
Gast schreef:
Je de demagogie van links draait idd weer op volle toeren. Jammer voor hen kan men tegenwoordig kiezen welke media men volgt. In den goede ouden tijd toen mijnheer pastoor op zijn preekstoel donderpreken gaf en zei wat de mensen moesten denken is gelukkig voor ij. Maar blijkbaar hebben de journalisten die memo nog niet gehad.

Andere media? Iets als het rechtse 'doorbraak' bijvoorbeeld?
Las ik daar niet ergens dat zonder Hendrik Vuye, Veerle Wouters en enkele wakkere zielen bij vlbelang we zelfs nooit hadden geweten waar het concreet over ging en dat men zonder ons medeweten gewoon het pact goedgekeurd zou hebben?

Of bestaan er echt nog andere media die ook zo'n die hard fan zijn, dat ze niets verkeerd kunnen of willen zien in hoe N-VA heel die zaak aangepakt heeft??

BerichtGeplaatst: 06 dec 2018 10:55 
Gast schreef:
Gast schreef:

Las ik daar niet ergens dat zonder Hendrik Vuye, Veerle Wouters en enkele wakkere zielen bij vlbelang we zelfs nooit hadden geweten waar het concreet over ging en dat men zonder ons medeweten gewoon het pact goedgekeurd zou hebben?

Of bestaan er echt nog andere media die ook zo'n die hard fan zijn, dat ze niets verkeerd kunnen of willen zien in hoe N-VA heel die zaak aangepakt heeft??

Ik denk dat jij een mooi resultaat bent van de linkse propagandamolen. :)

Van Velthoven die ooit wat te zeggen had over BIPT heeft ooit het idee geopperd om het internet op Chinese wijze te beperken. Tja, die goede oude communistische leer, he.

BerichtGeplaatst: 06 dec 2018 12:00 
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181206_04013650

Magnette wil cordon sanitaire rond N-VA, Francken reageert giftig

De PS heeft tcoh wat dictatoriale trekjes: ze zetten onze tegenstanders in een cordon dan kunnen wij blijven graaien.

BerichtGeplaatst: 06 dec 2018 12:17 
Gast schreef:
Gast schreef:

Ik stel voor dat je eens wat meer over de taalgrens gaat lezen. Heel interessant want ook jij bent in hun ogen een racist en een nazi. Les sales Flamands moeten zwijgen en betalen.
Stel je eens voor! Een Vlaamse minister heeft durven opperen dat ze in BXL en Wallonië meer aan de slag moeten om de begroting in evenwicht te krijgen! En ze draaiden zich nog eens in hun hangmat..’

BerichtGeplaatst: 06 dec 2018 19:53 
Gast schreef:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181206_04013650

Magnette wil cordon sanitaire rond N-VA, Francken reageert giftig

De PS heeft tcoh wat dictatoriale trekjes: ze zetten onze tegenstanders in een cordon dan kunnen wij blijven graaien.

En als je dan de verslaggeving daarvan bekijkt, gaat het niet over het feit dat Magnette bijzonder ondemocratische praat uitkraamt, maar wel over het feit dat Francken daar giftig op reageert. Dan hoef je niet eens pro-Francken te zijn, maar wat Magnette daar zegt (en de pers zo happy uitsmeert) kan toch totaal niet door de beugel?

Onze politieke verkozenen zijn echt door en door rot, aandachtsgeil, ongeïnteresseerd in het werk dat ze eigenlijk zouden moeten doen, en gespeend van elke vorm van gezond verstand. Dat is mijn conclusie als ik dit lees.

Ik zou eens moeten proberen om op het werk zo hevig warm en koud te blazen over mensen met wie ik mijn job moet klaren. Eens kijken wie er het eerste vliegt...

BerichtGeplaatst: 06 dec 2018 20:17 
Ik ben zeker geen NVA-fan, maar als ik dit lees, word ik toch ook echt kwaad :x
Beter eens een cordon invoeren voor al die rotte graaiers!!

BerichtGeplaatst: 06 dec 2018 20:23 

Of gewoon alles buiten en volledig met een nieuwe lei starten?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2018 20:26 
Dat zou je soms willen, maar dat systeem raakt niet zo gauw hervormd. Degenen die ervan leven beslissen over hoe het geregeld moet. Van belangenvermenging gesproken.

BerichtGeplaatst: 06 dec 2018 20:27 

Idd. Ze zouden met minder moeten zijn en minder verdienen, maar ze gaan nooit zo'n beslissingen nemen natuurlijk.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2018 21:21 
Waar is de kritische pers die het onnozele geblaat van dat stelletje volwassen kleuters eens deftig onder de loupe neemt? Zouden die journalistjes dergelijk geblaas tolereren van hun eigen ouders, broers, zussen, laat staan kroost? Ze blazen anders wel netjes mee met de domsten van den hoop. Duidelijk ook niet al niet gehinderd door enige zin voor professionaliteit.

BerichtGeplaatst: 07 dec 2018 08:10 
Gast schreef:
Waar is de kritische pers die het onnozele geblaat van dat stelletje volwassen kleuters eens deftig onder de loupe neemt? Zouden die journalistjes dergelijk geblaas tolereren van hun eigen ouders, broers, zussen, laat staan kroost? Ze blazen anders wel netjes mee met de domsten van den hoop. Duidelijk ook niet al niet gehinderd door enige zin voor professionaliteit.

Ik kan alleen vaststellen dat er een massa geld tegenaan wordt gegooid om de bevolking te desinformeren. Je herinnert je nog dat mijn oudste een intrview had met die mediastrateeg? Wel, hij vertelde dat men betaalt om bepaalde artikelen in de krant te krijgen, ook NVA. Je kan je dan vragen stellen over de massa anti-nva-propaganda.

BerichtGeplaatst: 07 dec 2018 08:47 
Gast schreef:
Gast schreef:

Ik kan alleen vaststellen dat er een massa geld tegenaan wordt gegooid om de bevolking te desinformeren. Je herinnert je nog dat mijn oudste een intrview had met die mediastrateeg? Wel, hij vertelde dat men betaalt om bepaalde artikelen in de krant te krijgen, ook NVA. Je kan je dan vragen stellen over de massa anti-nva-propaganda.

Hoe zien jullie dat eigenlijk? Is dat een soort complottheorie? Dat zowat 80% van de politici en 99% van de journalisten in Europa zich aangesloten hebben bij een soort sekte of gebrainwasht zijn en als enig doel hebben ons avondland zo rap mogelijk ten onder te laten gaan?
En er heel veel geld voor overhebben om 'de bevolking' massaal voor te liegen??

Over onnozel geblaat gesproken...

Pagina 22 van 27 [ 398 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur