Het is nu 16 jun 2019 05:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 7 van 10 [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Transseksuele donors
BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 13:48 

Citaat:
Maar mens, ik geloof niets van jouw verhaaltjes.
Voor iemand die zelf iets gemaakt heeft van haar leven is weergeven van de realiteit is niet stoefen. Wie NIETS bereikt heeft behalve haar pensioen, is alles wat een ander doet een reden om jaloers en gefrustreerd te zijn en het te benoemen als stoefen.
Dat moet nogal aan uw hart geraakt hebben om de bankrekeningen van anderen te zien?

:lol: :lol: :lol: :lol:

Meen je dat nu serieus? Je bent nog gekker dan ik dacht!

En ik ben blij mijn pensioen bereikt te hebben, iets dat jij nog moet bereiken. En tegen dat het zo ver is ben jij al lang bezweken aan een hartinfarct door het venijn dat je sproeit.

BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 13:52 

Citaat:
a, als Lobstercat als begint van "mens" omdat ik haar tegensprak dan was dat even de druppel.
Veel plezier, Emmeke met die 2. Het zullen mooie interessante, diepgaande gesprekken worden.

Vergeet niet dat toen ik de vorige keer weg was, het geruzie leuk doorging. Het lag niet aan mij dus.

Je hebt al zo dikwijls beloofd om weg te blijven, wanneer ga je dat nu eindelijk eens doen HM-zilla?

BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 14:01 
Lobstercat schreef:
Citaat:
a, als Lobstercat als begint van "mens" omdat ik haar tegensprak dan was dat even de druppel.
Veel plezier, Emmeke met die 2. Het zullen mooie interessante, diepgaande gesprekken worden.

Vergeet niet dat toen ik de vorige keer weg was, het geruzie leuk doorging. Het lag niet aan mij dus.

Je hebt al zo dikwijls beloofd om weg te blijven, wanneer ga je dat nu eindelijk eens doen HM-zilla?

Oei, intellectueel orakel Lobstercat en moreel kompas Emmeke hebben ruzie met trol! Voor wiens verdediging ze eerst zowat alle anderen weggejaagd hebben.
De conversaties gaan hier idd nog interessanter worden...

BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 14:32 

Allez, de ene trol is verdwenen en de andere verschijnt... Is het nu zo moeilijk om gewoon in jullie alternatieve realiteit te blijven?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 14:34 

Emmeke schreef:
Allez, de ene trol is verdwenen en de andere verschijnt... Is het nu zo moeilijk om gewoon in jullie alternatieve realiteit te blijven?

Héél moeilijk blijkt! ;)

BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 19:41 
Lobstercat schreef:
Emmeke schreef:

Héél moeilijk blijkt! ;)

Nu is’t een Okra vergadering. Dat hoeft al helemaal niet meer.

BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 21:22 
Laat eens ieder mens in zijn waarde

BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 21:47 
Gast schreef:
Laat eens ieder mens in zijn waarde

Hier doen we niet aan politieke correctheid.

BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 22:51 

Weet je trol, als wij onze mening geven worden we direct als dom aanzien, of niet gestudeerd en wat weet ik nog zoveel meer. Waarom moeten wij dan nog een mening geven? Wij zijn toch alleen maar goed om over het weer, een goeiendag en het eten te praten, waarom dus nog moeite doen? Zoals ik hier al meermaals gezegd heb, soms is het beter ineens maar te zwijgen. Komt het dom over, dan is het maar zo. :pray:

BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 22:57 
Voor de duidelijkheid ik ben geen trol of een andere soort lastpost. Wel C. ik heb hier steeds mijn eigen mening gegeven en als die zou botsen met die van anderen daar heb ik lak aan. Feit is dat ik hier nog nooit een ban heb gehad.

BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 23:03 

Gast schreef:
Voor de duidelijkheid ik ben geen trol of een andere soort lastpost. Wel C. ik heb hier steeds mijn eigen mening gegeven en als die zou botsen met die van anderen daar heb ik lak aan. Feit is dat ik hier nog nooit een ban heb gehad.

Sommigen hebben duidelijk nog niet door dat het niet de mening is waarom ze een ban krijgen, wel omwille van het respectloos zijn tegenover anderen, het anderen aanvallen en neerhalen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 23:09 
Mien schreef:
Weet je trol, als wij onze mening geven worden we direct als dom aanzien, of niet gestudeerd en wat weet ik nog zoveel meer. Waarom moeten wij dan nog een mening geven? Wij zijn toch alleen maar goed om over het weer, een goeiendag en het eten te praten, waarom dus nog moeite doen? Zoals ik hier al meermaals gezegd heb, soms is het beter ineens maar te zwijgen. Komt het dom over, dan is het maar zo. :pray:

Ik heb mss gemakkelijk praten want ik zal nooit een nick of naam gebruiken en weet dat men hierdoor niet op de persoon kan spelen. Wat bij jullie wel kan en dat besef ik goed. Jammer dat ik de laatste jaren het met zijn periodes pokkedruk heb en niet weet wat eerst doen. Helaas schiet de tijd om hier te posten dikwijls over. Dat is de reden dat ik geregeld eens enkel goeiedag kom zeggen zodat jullie weten dat ik nog leef. ;)

BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 23:14 

Gast schreef:
Mien schreef:

Ik heb mss gemakkelijk praten want ik zal nooit een nick of naam gebruiken en weet dat men hierdoor niet op de persoon kan spelen. Wat bij jullie wel kan en dat besef ik goed. Jammer dat ik de laatste jaren het met zijn periodes pokkedruk heb en niet weet wat eerst doen. Helaas schiet de tijd om hier te posten dikwijls over. Dat is de reden dat ik geregeld eens enkel goeiedag kom zeggen zodat jullie weten dat ik nog leef. ;)

Gast, we kunnen dat wel aan hoor maar waar ik het moeilijk mee heb is als we onze mening geven we direct als dom en niet gestudeerd worden aanzien. Ook HB en gestudeerden delen onze mening maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden anders verlagen ze zich tot de niet gestudeerde klasse. ;) Ik wens je nog een fijne avond toe. :)

BerichtGeplaatst: 12 jun 2019 23:30 

Gast schreef:
Mien schreef:

Tsss, prioriteiten hé gast, prioriteiten! Maar herkenbaar voor velen denk ik, dus wij zijn blij met enkel een goeiedag in een drukke periode ;) .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2019 06:08 
Lobstercat schreef:
Mien schreef:
Ik ken ook een transgender en volg haar al van in het begin, hij is van man naar vrouw gegaan. Ze is nu een prachtige vrouw maar voor het zover was heeft ze een ganse lijdensweg gehad. Vele keren de operatie uitgesteld omdat haar psycholoog er haar niet klaar voor vond. En eindelijk was het dan zover, dé operatie. Maar denk je dat ze nu gelukkig is, verre van, de talloze dreigingen om zelfmoord te plegen zijn niet te tellen, ze verhuist constant koopt altijd maar nieuwe auto's, verwisselt altijd maar van werk, die voelt zich echt niet goed. Dan stel ik me de vraag of het dit allemaal wel waard was.

De vraag is ook als ze geen transitie gedaan had, zou ze dan gelukkiger geweest zijn? Ik denk het niet, even ongelukkig als nu. Omdat ze niet enkel met een lichamelijk probleem zitten maar ook psychisch. Zolang ze niet beiden kunnen aanpakken, zal niets goed zijn.

Er zullen transgenders zijn die zich nadien goed in hun vel voelen, zeker van. Er zullen er evenveel zijn die er niet gelukkiger op worden. Als men in dat koppeke niet in balans zit, altijd problemen.

maar zou dat koppeke niet eerst in balans moeten zijn, voor dit kan gebeuren?
Hier ook de vraag door een vriendin die we kennen en die na haar transitie niet gelukkig is, nu gaat ze gelukkig zijn als ze een lief heeft

Pagina 7 van 10 [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]