Het is nu 20 jan 2021 17:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1570 van 1573 [ 23581 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1567, 1568, 1569, 1570, 1571, 1572, 1573  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waar ik vandaag triest/kwaad/geërgerd om werd.
BerichtGeplaatst: 13 jan 2021 13:29 
Ik ga hier geen uren zoeken, maar toen ik schreef dat Francken onmiddellijk stappen had moeten ondernemen nadat hij de geruchten over z'n medewerker had gehoord:

Citaat:
En jij bent dan zo een roeptoeter die voor het minste in breuk op de privacy loopt in te roepen.
Dus jij hebt eigenlijk geen enkel probleem met een Big Brother en Stazipraktijken waarbij de Staat alles weet over iedereen.
Raar voor een antifascist?

Salgado reageerde daarop: Het zijn geen stazipraktijken wanneer je geruchten onderzoekt hé!

Antwoord:
Citaat:
Toch wel, he.
Ik denk ook dat ze wel wat anders te doen hebben dan op elke roddel of gerucht te ageren. Als je tijd te veel hebt, misschien wel. Maar aangezien het het enige kabinet is waar er echt gewerkt werd, zullen ze zich niet echt lopen vervelen hebben.
Hij zou zich persoonlijk daarmee moeten bezig houden. Kom aan, he.

En nog:
Citaat:
Eigenlijk is het wel grappig hoe jij je aversie voor Francken en de NVa in alles naar boven kan laten komen :D .

En toen ik zei dat ik mij gewoon baseerde op villa politica, waarin aangekondigd werd: "francken onder vuur over visazwendel partijgenoot".
Citaat:
Jihad laat zich gaan, he.

Citaat:
Dus jij bent van mening dat men van zodra men een gerucht hoort, je naar de politie moet stappen?
Dat waren de gewoontes in Oost-Duitsland waar de Partij over iedereen een lijvig dossier had. Heimwee naar die dagen?
Jij bent toch van het slag dat moordenaars, pooiers en verkrachters een tweede kans wil geven. :)

Francken heeft NIETS met de fraude te maken, dat heeft men al meerdere keren bevestigd via het parket, maar toch blijven gaan, he.

En dan heel onnozel, doen alsof De Block eigenlijk verantwoordelijk zou zijn voor de fraude van de medewerker van Francken:
Citaat:
Nu is De Block politiek verantwoordelijk sinds december. Wat begrijp jij daar niet aan?

Met die denigrerende vraag op het einde dan nog....

Dan het groot drama omdat ik het had over mensensmokkel:

Citaat:
WIE heeft er hier gezegd dat we dat fake news noemen? Het enige wat ik gezegd heb, is dat dat voor mij geen mensensmokkel is, dat ik daar iets anders onder versta.

En het is niet omdat hij daarvan verdacht wordt, dat hij daar ook voor veroordeeld gaat worden :roll: .

En er dan nog denigrerend aan toe voegen dat ik het woord mensensmokkel een keer moet opzoeken in De Van Dale...

Maar waarvoor is Kucam veroordeeld?? Juist ja, mensensmokkel.

Citaat:
Ik moet nu spontaan denken aan die kleuterleidster die beschuldigd werd door zo bleek later IS wijven. De media hadden haar al aan de schandpaal genageld, haar carrière was/is voorbij op basis van onzin dus. Het is ook onderzocht door het parket.

Citaat:
Hoe kan het mensensmokkel zijn als die Syriërs hier met toelating van de regering legaal naar hier zijn gebracht?

Citaat:
Nogmaals voor de zoveelste keer van mensensmokkel kan hier voor mij geen sprake zijn.

Citaat:
Dat naar hier brengen was legaal maar de manier waarop was niet correct. Nogmaals. Ik snap niet dat jij het verschil niet kan zien alhoewel jij dan toch zo slim bent.

En toen ik tenslotte uit de krant citeerde:
De raadkamer in Antwerpen heeft de aanhouding van Mechels N-VA-gemeenteraadslid Melikan Kucam bevestigd. Dat zegt zijn advocaat, Frank Coel.

Kucam werd vorige week opgepakt en door de onderzoeksrechter aangehouden voor mensensmokkel,...

Toen was het antwoord simpelweg:

Citaat:
Snap jij nu echt niet hoe zielig jij hier bezig bent?

of

Citaat:
Nog zo'n statement van jou en 't is alweer Kerstmis.

En uiteindelijk dit:
Citaat:
En wat is hier eigenlijk het probleem?

Dat hij aangehouden is ok. Als hij dat gedaan heeft, dan is dat goed dat hij gestraft gaat worden.

Wat Francken hiermee te maken heeft, is mij een raadsel.

BerichtGeplaatst: 13 jan 2021 13:33 
Als er herhaaldelijk gesuggereerd wordt dat je eigenlijk juist geen anti-fascist bent en pro-stasipraktijken en je heimwee hebt naar de dagen van Oost-Duitsland én dat je blijkbaar niet erg slim bent en zielig en een woord moet opzoeken in Van Dale... tja, ik vind dat schelden.

Elke z'n normen en waarden zeker?

BerichtGeplaatst: 13 jan 2021 13:36 
Gast schreef:
Gast schreef:
Francken geeft nu ook zelf z'n politieke verantwoordelijkheid toe (kan ook moeilijk anders). Hij zegt geen ontslag meer te kunnen nemen omdat hij niet meer in de regering zit...

Ik heb eens een jaartje terug gelezen en gezien dat ik hier destijds echt uitgescholden werd toen ik zei dat hij politiek verantwoordelijk was. Dat het was omdat ik hem haatte en geobsedeerd was door hem dat ik Francken in de zaak Kucam vernoemde. Dat ik ferm aan het overdrijven was door het 'mensensmokkel' te noemen.
Ondertussen is Kucam mens tot 8 jaar veroordeeld omwille van mensensmokkel en geeft Francken zijn politieke verantwoordelijkheid zelf toe...

Dat er in dat proces verschillende zaken zijn die niet kloppen zoals dat de gedaagde geen getuigen mocht of kan oproepen? Er zit meer tussen hoor, maar een TF en NVA hater deert dat uiteraard niet. Als ze maar veroordeeld worden, eender hoe. Een fair proces is hier niet nodig blijkbaar, net zoals bij BDP die is hier ook al veroordeeld zonder meer. Ik zeg ook niet dat die Kucam onschuldig is net zo min als BDP vrij uit gaat, waar rook is is vuur. Dat het een heksenjacht is dat is vrij duidelijk.

Dus het gerecht zit ook in een complot. :wn:

BerichtGeplaatst: 13 jan 2021 13:46 
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Francken geeft nu ook zelf z'n politieke verantwoordelijkheid toe (kan ook moeilijk anders). Hij zegt geen ontslag meer te kunnen nemen omdat hij niet meer in de regering zit...

Ik heb eens een jaartje terug gelezen en gezien dat ik hier destijds echt uitgescholden werd toen ik zei dat hij politiek verantwoordelijk was. Dat het was omdat ik hem haatte en geobsedeerd was door hem dat ik Francken in de zaak Kucam vernoemde. Dat ik ferm aan het overdrijven was door het 'mensensmokkel' te noemen.
Ondertussen is Kucam mens tot 8 jaar veroordeeld omwille van mensensmokkel en geeft Francken zijn politieke verantwoordelijkheid zelf toe...

Dat er in dat proces verschillende zaken zijn die niet kloppen zoals dat de gedaagde geen getuigen mocht of kan oproepen? Er zit meer tussen hoor, maar een TF en NVA hater deert dat uiteraard niet. Als ze maar veroordeeld worden, eender hoe. Een fair proces is hier niet nodig blijkbaar, net zoals bij BDP die is hier ook al veroordeeld zonder meer. Ik zeg ook niet dat die Kucam onschuldig is net zo min als BDP vrij uit gaat, waar rook is is vuur. Dat het een heksenjacht is dat is vrij duidelijk.

Dus het gerecht zit ook in een complot. :wn:

Hier de anti complotter die iedereen verdenkt van een complot te zien.
Er mag niets in vraag gesteld worden zonder van complottheorie verdacht te worden. Weet wat je wilt.

BerichtGeplaatst: 13 jan 2021 13:54 
Hallo, justitie in vraag stellen gaat wel behoorlijk ver hoor!

BerichtGeplaatst: 13 jan 2021 19:08 

Allez, ik hoor hier juist op het nieuws van een betoger dat er 1 dode per maand valt in Brussel door politiegeweld. En de rellen die ontstaan zijn na de betoging (waarom laten ze dat toe???), zijn allemaal de schuld van de politie.
Iemand die een hartaanval krijgt op die leeftijd, is niet 'in goeie gezondheid', en dat zo'n jonge gast dan sterft aan een hartaanval, is echt niet door racisme :roll: .
Als er fouten gebeurd zijn, moet dat onderzocht worden, maar hoe het daar weeral ontspoort, dat is er weeral gewoon over.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jan 2021 19:18 
Als zo'n jonge gast overlijdt aan een hartaanval, vraag ik me in eerste instantie af wat hij gepakt had.

BerichtGeplaatst: 13 jan 2021 19:20 

Gast schreef:
Als zo'n jonge gast overlijdt aan een hartaanval, vraag ik me in eerste instantie af wat hij gepakt had.

:agree:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jan 2021 20:44 
20 jaar geleden had de gazet getiteld: 'weerspannige junkie overleden aan hartstilstand tijdens politiecontrole'.

BerichtGeplaatst: 14 jan 2021 07:17 
Emmeke schreef:
Gast schreef:

Toxicologisch onderzoek wees niet op drugsgebruik.
Toch altijd opletten met dat soort gratuite beschuldigingen...

BerichtGeplaatst: 14 jan 2021 07:26 
Gast schreef:
20 jaar geleden had de gazet getiteld: 'weerspannige junkie overleden aan hartstilstand tijdens politiecontrole'.

Terwijl toxicologisch onderzoek geen enkel spoor van drugs ontdekte, wel een aangeboren hartafwijking.
Ben je altijd voorstander van fakenews op basis van vooroordelen of enkel wanneer het een zwarte jongere betreft?

BerichtGeplaatst: 14 jan 2021 08:31 
Emmeke schreef:
Gast schreef:

Vind ik nogal kort door de bocht om onmiddellijk te veronderstellen dat een jonge gast iets gepakt moet hebben om te overlijden aan een hartaanval. Er zijn in het verleden al verschillende jonge sporters overleden die een hartkwaal hadden en zelfs de artsen het niet wisten te achterhalen bij hun jaarlijkse medische controle.

BerichtGeplaatst: 14 jan 2021 08:49 
Emoties lopen hoog op bij een arrestatie en zo'n stresssituatie kan belastend zijn voor het hart. Zeker als er al een onderliggende hartafwijking is.

Wat men toch moet onderzoeken is of het klopt dat de politie hem 5 à 7 minuten heeft laten liggen na z'n hartstilstand.
Blijkbaar zou het gerucht dat hij drugs had ingeslikt door de politie zelf wad doorgespeeld aan sommige journalisten, terwijl dat achteraf niet bleek te kloppen. Verder hadden ze ook gezegd dat ze hem hadden opgepakt omdat hij de regels tegen de avondklok had overtreden, maar nu is gebleken dat hij al om 19 uur werd gearresteerd. De werkelijke reden zou zijn omdat hij aan het filmen was, maar dat is niet strafbaar en dus geen reden om iemand te arresteren.
De zaak moet in ieder geval serieus uitgespit worden.

Voor rellen is er evenwel geen enkel excuus.

BerichtGeplaatst: 14 jan 2021 08:51 
Gast schreef:
Emoties lopen hoog op bij een arrestatie en zo'n stresssituatie kan belastend zijn voor het hart. Zeker als er al een onderliggende hartafwijking is.

Wat men toch moet onderzoeken is of het klopt dat de politie hem 5 à 7 minuten heeft laten liggen na z'n hartstilstand.
Blijkbaar zou het gerucht dat hij drugs had ingeslikt door de politie zelf wad doorgespeeld aan sommige journalisten, terwijl dat achteraf niet bleek te kloppen. Verder hadden ze ook gezegd dat ze hem hadden opgepakt omdat hij de regels tegen de avondklok had overtreden, maar nu is gebleken dat hij al om 19 uur werd gearresteerd. De werkelijke reden zou zijn omdat hij aan het filmen was, maar dat is niet strafbaar en dus geen reden om iemand te arresteren.

* Blijkbaar zou het gerucht dat hij drugs had ingeslikt door de politie zelf doorgespeeld zijn aan sommige journalisten,

BerichtGeplaatst: 14 jan 2021 09:01 
Gast schreef:

Feit is wel dat hij gaan lopen is, waarom?

Pagina 1570 van 1573 [ 23581 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1567, 1568, 1569, 1570, 1571, 1572, 1573  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur