Het is nu 22 jan 2025 12:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1140 van 1141 [ 17103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1137, 1138, 1139, 1140, 1141  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan?
BerichtGeplaatst: 13 apr 2024 13:06 

Beetje bezig in de tuin en in huis, met alle ramen open, zalig 8-) !

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 apr 2024 12:43 
Emmeke schreef:
Beetje bezig in de tuin en in huis, met alle ramen open, zalig 8-) !

Zalig. Dat is genieten. Jammer dat ik gisteren binnen aan het werk was en geen ramen open kon zetten.

BerichtGeplaatst: 10 mei 2024 10:06 
Sjaaltjes gehaakt voor de poppen van de kleinkinderen. :D

BerichtGeplaatst: 12 mei 2024 10:11 
Mijn haren korter en in een nieuw model laten knippen. Laat de zomer maar komen! :D

BerichtGeplaatst: 20 jun 2024 15:23 
Thuis aan het luisteren naar de muziek van Graspop. Het is windstil en in vogelvlucht is het niet zo ver. (Over de weg is het wel ongeveer 10 Km.)

BerichtGeplaatst: 24 jul 2024 22:54 
Terug van een rit Oostenrijk. Amaai wat een miserie op de autosnelwegen door wegenwerken.

BerichtGeplaatst: 26 jul 2024 12:39 
Klusjesdag en een beetje uitrusten. Het is nodig nadat ik 4 dagen weg ben geweest en bijna 3000 km met de wagen gereden heb.

BerichtGeplaatst: 01 aug 2024 15:56 
Zojuist stookolie besteld. Die stond nu op laagste van mei tot nu en morgen is die weer ietsjes duurder. Ik weet het is moeilijk te voorspellen hoe de prijzen gaan evolueren maar vandaag heb ik er toch een goed gevoel bij. ;)

BerichtGeplaatst: 29 aug 2024 08:37 

Aan het wachten tot de mannen van de digitale meter hier gaan verschijnen, áls ze vandaag verschijnen... Vorige keer zijn ze niet komen opdagen en kreeg ik pas tegen de avond telefoon om de afspraak naar vandaag te verzetten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 aug 2024 15:35 
Normaal gezien geven die toch uren op tijdens welke ze komen. Bij ons mama was dat tussen 8 en 12. Ze gingen vooraf nog telefoneren maar op dat telefoontje zit ik nog altijd te wachten en ze zijn een maand geleden geweest.

BerichtGeplaatst: 29 aug 2024 18:07 

Het was idd tussen 8 en 12, maar vorige keer waren ze niet komen opdagen. Vandaag gelukkig wel, en het was een superlieve jonge gast die het snel in orde had gekregen. Enkel voor het water gaan die van Pidpa zelf moeten langskomen, dat kon hij niet doen omdat het een beetje lekte.
Wel grappig dat ik dan, terwijl hij bezig was, mij nuttig bezig wou houden, maar zowat alles wat ik wou doen, dat ging niet want geen stroom en geen warm water :rofl: . Gelukkig had ik nog juist koffie gemaakt voor hij er was :D .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 okt 2024 21:36 

'Ff snel' wat kleren gaan kopen voor mijn jongens en mij, veel te druk onderweg en in de winkels... Decathlon lijkt altijd wel een beetje een speeltuin, maar vandaag was het echt wel erg. Kheb medelijden met degenen die alles wat die bende overhoop gezet heeft terug moeten opruimen :? . Ze waren gewoon met vanalles aan het smijten en in het rond zwieren. En de ouders zeiden niks of waren niet eens in de buurt.
Ze hebben nu de fietsen in de winkel van Antwerpen achteraan in een hoek gezet, in plaats van helemaal in het begin: een hele verbetering, want er waren geen kinderen overal aan het fietsen :ok: .
In het shoppingcenter in Wijnegem waren er dan weer weinig kinderen, ofwel zijn we naar de juiste winkels gegaan :rofl: .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2024 00:52 
Tijdens een bezoek bij mijn dochter vond ik mijn werkschoenen gevuld met lekkers van de Sint. Gisteren had ik tegen haar voor de grap gezegd dat het jammer was dat ik geen schoen bij had zodat ik die naast de schoentjes van de kindjes kon zetten. Ze had vanmorgen dan maar mijn werkschoenen binnen gezet. Wat een verrassing dat de lieve brave Sint en Pieten deze gevuld hadden. :D

BerichtGeplaatst: 06 dec 2024 07:34 

Hier worden de schoenen vanavond gezet, komt iets beter uit wanneer ze op kot zitten :D ! En wanneer ze dat vergeten, komt de Sint voor mij :mrgreen: .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2024 13:10 
Er zijn altijd wel lekkere dingen bij he. :D

Pagina 1140 van 1141 [ 17103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1137, 1138, 1139, 1140, 1141  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur