Het is nu 16 aug 2018 04:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 999 van 1001 [ 15004 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 996, 997, 998, 999, 1000, 1001  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan?
BerichtGeplaatst: 20 jul 2018 13:56 

Eens grote kuis gehouden in mijn ma haar foto's, vanmiddag boodschappen doen en vanavond blijft kleinzoontje slapen.

Laatst bijgewerkt door Mien op 20 jul 2018 14:56, in totaal 1 keer bewerkt.

BerichtGeplaatst: 20 jul 2018 14:55 
Een nieuwe simpele en goedkope gsm gekocht, meer hoeft dat voor mij niet te zijn. Boodschappen gedaan voor het weekend.

BerichtGeplaatst: 21 jul 2018 17:43 

Bezoekje bij mijn ma in het rusthuis en op terras gezeten.

BerichtGeplaatst: 21 jul 2018 22:29 
Uit eten met manlief en de berichtjes vd kinderen gelezen die zich geweldig amuseren op kamp.

BerichtGeplaatst: 22 jul 2018 20:20 
Gewandeld met een groep hondenvrienden en hun viervoeters langs rustige wegen, waterplassen en bossen.

BerichtGeplaatst: 23 jul 2018 14:01 

Gisteren dagje Tomorrowland, vandaag rustdag. :D

BerichtGeplaatst: 23 jul 2018 14:15 
Ge moest ook kine gevolgd hebben.

Citaat:
TOMORROWLAND OP LEEFTIJD: EEN OUDERE GENERATIE OP ONTDEKKING

‘Speciaal kine gevolgd om dit drie dagen vol te houden’
Vandaag om 06:49 door Mien De Vriendt

Tweet Delen
Mail
Print
‘Speciaal kine gevolgd om dit drie dagen vol te houden’
Edith en Jef. Foto: Koen Bauters Vorige afbeelding 1 van 3 Volgende afbeelding
‘Al 11.000 stappen in de benen’ - Karine (54) en Guy (54)

Infected Mushrooms was dé ontdekking, Axwell & Ingrosso dé waarmaker, Lost Frequencies hét feestje. Karine en Guy zijn al tien minuten aan het praten en er is nog geen woord over de decors van Tomorrowland gevallen. ‘Natuurlijk komen wij voor de muziek!’, zegt Karine. ‘Wij wonen in de buurt en als de wind goed zit, zou je de muziek normaal tot bij ons thuis moeten kunnen horen. Als. Dat valt dus elk jaar lelijk tegen, daarom komen we nu maar eens kijken. We hebben meteen een ticket voor drie dagen gekocht en, heel eerlijk, we zouden volgend weekend zo kunnen terugkomen. Dus volgend jaar zijn we sowieso weer present.’

‘Ik verdiep mij normaal meer in metal’, zegt Guy. ‘Maar ik kan dit zeker ook smaken. Ik sta ook van een paar muzikaal-technische zaken te kijken. Hoe elk podium zijn beats vasthoudt, bijvoorbeeld. Je hoort nergens het geluid van verschillende podia door elkaar, ook al is alles relatief dicht. Ze hebben dit heel mooi gescheiden gehouden.’

Het dansen gaat er vandaag wel iets passiever aan toe dan vroeger, geeft Karine toe. ’Daarvoor moet ik even uit mijn medisch dossier klappen. Na hielproblemen ben ik in april gestart met kinesitherapie, maar wel speciaal om Tomorrowland zeker drie dagen te kunnen volhouden.’ Guy knikt en tikt trots op zijn fitbit. ’Al 11.000 stappen in de benen vandaag. Gezond hè, Tomorrowland.’ (lacht)

‘Blote borsten, dat moet kunnen’ - Rita (63) en Ludo (53)

‘Alleen al naar de festivalgangers kan ik blijven kijken’, zegt Rita. ‘Daarnet zagen we nog een vrouw die helemaal bloot was bovenaan, op twee plakkers die haar tepels bedekten na. Of dat er niet wat over is? Neen. Buiten het festival vind ik dat om problemen vragen, maar hier moet dat kunnen. Volgend jaar kies ik zelf toch ook voor een meer opvallende outfit, in glitter.’ ‘En ik voor een kiel zonder onderbroek’, lacht Ludo.

‘We hebben een dagticket. Een heel weekend zou te veel van het goede geweest zijn. Want we horen wel graag beats, maar dit is toch wat veel van hetzelfde. Ik mis een beetje gezang. Een optreden van Natalia of Tina Turner is doorgaans meer mijn ding.’

’Die eenwielers, die vrouwen met vleugels, die dansacts - dit is toch precies Cirque du Soleil?’, zegt Rita. ‘Daarnet kreeg ik echt kippenvel. Op de Main Stage maande een dj iedereen aan om een bepaalde beweging na te doen en je zag meteen echt die voltallige massa meedeinen. Een beetje later scandeerde die dj: “Belgium, Belgium, Belgium!” En dan denk ik bij mezelf: ja, we doen het toch maar mooi, hè, hier in dat kleine Boom. En wij ontdekken Tomorrowland nu pas, een kleine zonde eigenlijk.’

‘Deze muziek zijn wij wel gewoon, hoor’ - Edith (66) en Jef (67)

‘Dit t-shirt van Tomorrowland heb ik een paar jaar geleden van onze kinderen cadeau gekregen’, zegt Jef trots. ‘Ik heb er nog geen’, gaat Edith verder, ‘maar misschien dat ik er mij straks wel één koop!’ Dit is niet zomaar het eerste bezoekje aan Tomorrowland voor Jef en Edith, maar meteen ook hun eerste bezoek aan een festival tout court. ‘Meteen een stevig festival uitgekozen? Wij zijn deze muziek gewoon van onze zoon’, zegt Edith. ‘Hij luisterde vroeger al naar niets anders en hij loopt hier vandaag ook rond. Ook onze kleinkinderen staan al te poppelen om op een dag mee te komen. En op aanraden van onze kinderen gaan we elk podium helemaal tot ons nemen. Wij gaan door tot sluitingsuur.’

‘Wij zijn buurtbewoners en zijn hier met een gratis ticket’, vertelt Jef. ‘We zijn al een aantal keer naar het buurtfeest van Tomorrowland geweest, waar je een beperkte rondleiding doorheen het festivalpark krijgt. Zij het zonder de muziek, sfeer, verlichting, mensen… Dus het geheel wilden we nu ook wel eens in volle actie zien. Dit moet je toch echt eens meegemaakt hebben.’

‘Wat een kunstwerk, hè. En die massa volk! En nu daartussen nog onze kinderen vinden.’

Als de oudere generatie naar een festival komt om te gapen naar de festivalgangers dan weet je dat je festival op zijn retour is. Sorry.
Hét festival vd USB-sticks en de bollen.

BerichtGeplaatst: 23 jul 2018 14:49 
Mien schreef:
Gisteren dagje Tomorrowland, vandaag rustdag. :D

Leeftijdskorting gekregen?

BerichtGeplaatst: 25 jul 2018 14:48 
Weinig. Geen weer om 1 poot te verzetten. :D

BerichtGeplaatst: 25 jul 2018 15:01 

Deze voormiddag zo veel mogelijk gedaan, deze namiddag rust. Zo weinig mogelijk.

BerichtGeplaatst: 26 jul 2018 12:58 
Mijn buitendouche buitengezet. Niemand kan mij zien, dus ja.

BerichtGeplaatst: 03 aug 2018 14:16 

Maandag heeft onze electrische boiler het begeven en moesten we nog vlug op zoek naar een loodgieter. Dinsdag vertrokken we op 3 daagse naar Düsseldorf. Ondertussen zijn de papieren in orde gemaakt deze week voor onze nieuwe auto die we maandag kunnen afhalen. En subiet komt de loodgieter onze nieuwe boiler installeren. 't Was een zware week! :D

BerichtGeplaatst: 03 aug 2018 15:06 

Lobstercat schreef:
Maandag heeft onze electrische boiler het begeven en moesten we nog vlug op zoek naar een loodgieter. Dinsdag vertrokken we op 3 daagse naar Düsseldorf. Ondertussen zijn de papieren in orde gemaakt deze week voor onze nieuwe auto die we maandag kunnen afhalen. En subiet komt de loodgieter onze nieuwe boiler installeren. 't Was een zware week! :D

:lol: En het is nog niet gedaan. :P

BerichtGeplaatst: 03 aug 2018 15:17 

Nee idd niet! :D

BerichtGeplaatst: 03 aug 2018 16:02 
Niks, of toch als je vaatwas insteken weken vindt ;) Zelfs een koude schotel gekocht...

Pagina 999 van 1001 [ 15004 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 996, 997, 998, 999, 1000, 1001  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]