|
|
|
|
|
|
|
|
Auteur |
Bericht |
!!!
|
Berichttitel: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 17:32 |
|
Een beetje naar aanleiding van eten we vandaag.
|
|
|
|
|
kikii
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 17:34 |
Geregistreerd: 23 maart 2008 11:34 Berichten: 28731 Woonplaats: Provincie Antwerpen
|
Lekker lang uitgeslapen, in de namiddag met onze kleine man een bezoekje gaan brengen aan een vriendin. Haar kindje is maar vijf maanden ouder dus ze hebben goed gespeeld samen.
_________________ Zij die achter mijn rug spreken, staan op de juiste plaats om mijn gat te kussen!!!!
|
|
|
|
|
Loverke
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 17:38 |
|
Klusjes bij mijn ouders, boodschappen gedaan, huisje gekuist, was gedaan en opgehangen, aperitief gedronken, straks eten en dan zetelke in, denk ik .
_________________ One life, live it - that's the spirit
|
|
|
|
|
Mien
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 17:44 |
|
Veel te vroeg opgestaan, was ingestoken, eten gemaakt, gedoucht, was in droogkast, nieuwe was ingestoken, bij de mama geweest, eens de Wibra binnengesprongen, eten gaan halen voor vanavond, naar huis gereden, vaatwas geleegd en gestreken.
_________________ Some people can't function without negativity because bringing down others makes them feel better.
|
|
|
|
|
Gast
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 18:23 |
|
Wat doet ne mens met dit weer hé: gaan shoppen en veel te veel geld uitgeven en veel te veel eten en verdikken.
|
|
|
|
|
kikii
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 18:27 |
Geregistreerd: 23 maart 2008 11:34 Berichten: 28731 Woonplaats: Provincie Antwerpen
|
Gast schreef: Wat doet ne mens met dit weer hé: gaan shoppen en veel te veel geld uitgeven en veel te veel eten en verdikken. Dat eerste zou ik eens dringend moeten doen, ik heb niks meer. Zoals de meeste vrouwen zeker? Dat tweede doe ik wel, alleen zonder te verdikken. Integendeel ik blijf maar afvallen. Ook niet zo fantastisch eigenlijk want dan blijf je zonder kleren zitten die degelijk aanpassen.
_________________ Zij die achter mijn rug spreken, staan op de juiste plaats om mijn gat te kussen!!!!
|
|
|
|
|
Gast
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 18:45 |
|
Paardenbloemgelei en chili con carne gemaakt, beetje opgeruimd, gaan shoppen met zoon.
|
|
|
|
|
Mien
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 18:47 |
|
Straks het zetelke opzoeken met mijn schatteke om naar Tudors te kijken.
_________________ Some people can't function without negativity because bringing down others makes them feel better.
|
|
|
|
|
Gast
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 19:38 |
|
Op het onverwachts broerke & eega op bezoek gehad, altijd leuk en tijdje nadien dochter, man en kindjes verwelkomt. Pannenkoeken gebakken met de kindjes terwijl hun ouders boodschappen deden. Was opvouwen stel ik uit tot morgen, strijken idem dito. Ik heb echt geen zin om nog iets te doen. Momenteel zit ik, zoals jullie merken, aan mijn pc en straks misschien iets bekijken op tv. Het leven kan zalig zijn. Ik ga mijn glas wijn nog eens voltanken
|
|
|
|
|
Mien
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 19:39 |
|
Gast schreef: Op het onverwachts broerke & eega op bezoek gehad, altijd leuk en tijdje nadien dochter, man en kindjes verwelkomt. Pannenkoeken gebakken met de kindjes terwijl hun ouders boodschappen deden. Was opvouwen stel ik uit tot morgen, strijken idem dito. Ik heb echt geen zin om nog iets te doen. Momenteel zit ik, zoals jullie merken, aan mijn pc en straks misschien iets bekijken op tv. Het leven kan zalig zijn. Ik ga mijn glas wijn nog eens voltanken :P Laat het je smaken. Ik ga dat ook doen.
|
|
|
|
|
Gast
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 19:42 |
|
Kan smaken hé Mientje
|
|
|
|
|
Mien
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 19:45 |
|
Gast schreef: Kan smaken hé Mientje Dat zal wel zijn.
|
|
|
|
|
Gast
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 21:16 |
|
Deze morgen bezoek gebracht aan de dokter, naar de apotheek geweest, man van de zonnepanelen ontvangen die een offerte kwam brengen, naar de Action om printpapier geweest. Naar de bakker, pizza gemaakt en naar turnfeest van de jongste (die moest dansen) geweest. En nu een lekker portje aan het drinken.
|
|
|
|
|
Gast
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 21:50 |
|
Drie lichtwinkels bezocht omdat we spotjes en andere verlichting nodig hebben. Daarna een wandeling door Brugge en er naar De Refter gaan eten.
|
|
|
|
|
Gast
|
Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan? Geplaatst: 05 mei 2012 22:51 |
|
Deze avond een pintje gaan drinken met een vriendin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|