Het is nu 23 okt 2018 18:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 5 van 6 [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Trollen
BerichtGeplaatst: 24 apr 2013 11:19 
Volgens mij is trol zelfs helemaal geen vrouw. Het is alleszins iemand met heel veel tijd(en ik lees dan waarschijnlijk nog geen 10% van het getrol). Als die voor een werkgever werkt dan steelt die heel veel tijd van die werkgever(en dan mag je nog ik weet niet hoeveel na je uren verder werken dat haal je niet in) ofwel is die zelfstandig en dan gaan de zaken niet goed als je zoveel tijd hebt om op alles zo gefrustreerd te reageren ofwel zit die gewoon thuis betaalt om te leven in een imaginaire wereld die zich beperkt tot gefrustreerd virtueel afreageren. Als die een gezinsleven heeft dan zullen die ocharme moeten toekomen met de schamele tijd die overblijft en dat lijkt me niet echt mogelijk ofwel is het een persoon die noodgedwongen door veel tegenslagen(veroorzaakt door vrouwen, kinderen, succesvolle mensen?) die duidelijk niet verwerkt zijn, alleen door het leven moet.

En ja ik weet het, ik zit er volledig naast. Ik kan de bal niet meer mis slaan, maar aangezien iedereen mag zeggen wat hij denkt en trol daar telkens op hamert, heb ik ook eens mijn gedacht gezegd.

Ook mijn excuses aan de mod(s) en beheerder van het forum dat ik dit hier plaats. Het is zeker niet om de boel op te poken, maar het moest me eens van het hart in het algemeen, want op de individuele topics heb ik geen zin om te reageren omdat het zo goed als onmogelijk is om bepaalde reacties te negeren en nog een zinvol antwoord te plaatsen.

BerichtGeplaatst: 24 apr 2013 13:17 
:agree:

BerichtGeplaatst: 18 jul 2013 10:12 
Gast schreef:
Volgens mij is trol zelfs helemaal geen vrouw. Het is alleszins iemand met heel veel tijd(en ik lees dan waarschijnlijk nog geen 10% van het getrol). Als die voor een werkgever werkt dan steelt die heel veel tijd van die werkgever(en dan mag je nog ik weet niet hoeveel na je uren verder werken dat haal je niet in) ofwel is die zelfstandig en dan gaan de zaken niet goed als je zoveel tijd hebt om op alles zo gefrustreerd te reageren ofwel zit die gewoon thuis betaalt om te leven in een imaginaire wereld die zich beperkt tot gefrustreerd virtueel afreageren. Als die een gezinsleven heeft dan zullen die ocharme moeten toekomen met de schamele tijd die overblijft en dat lijkt me niet echt mogelijk ofwel is het een persoon die noodgedwongen door veel tegenslagen(veroorzaakt door vrouwen, kinderen, succesvolle mensen?) die duidelijk niet verwerkt zijn, alleen door het leven moet.

En ja ik weet het, ik zit er volledig naast. Ik kan de bal niet meer mis slaan, maar aangezien iedereen mag zeggen wat hij denkt en trol daar telkens op hamert, heb ik ook eens mijn gedacht gezegd.

Ook mijn excuses aan de mod(s) en beheerder van het forum dat ik dit hier plaats. Het is zeker niet om de boel op te poken, maar het moest me eens van het hart in het algemeen, want op de individuele topics heb ik geen zin om te reageren omdat het zo goed als onmogelijk is om bepaalde reacties te negeren en nog een zinvol antwoord te plaatsen.

Wat is eigenlijk jouw probleem?
Dat iemand een ander idee heeft? En dat die er, godbetert, zelfs voor uit komt? Ik doe niet mee met de dat zeemzoet, blijkbaar zeer achterbaks, gefleem en gevlij. Als ik het zo zie is dat net allemaal dikke komedie. Hier zijn geen echte vriendschappen, zoveel is duidelijk. Waarom dan de haat tegen mij? Omdat ik dat allemaal doorzag en dat wat voor normaaldenkende mensen zo duidelijk was, neerschrijf?

BerichtGeplaatst: 13 okt 2014 19:23 
Wie is de trol?

BerichtGeplaatst: 13 okt 2014 20:14 
In mijn ogen lopen er voor het ogenblik een paar rond hier. Zij die het gedoe niet kunnen laten rusten door er steeds weer over te beginnen, zijn in mijn ogen stuk voor stuk trollen.
Ik las dat Emmeke postte: "laat het rusten".
Bij deze.

Ik hoop dan ook dat zij die een ban kregen, daar gevolg aan kunnen geven.

BerichtGeplaatst: 13 okt 2014 22:08 
interessant artikel over "trollen"

http://www.demorgen.be/technologie/hoe-de-trol-het-internet-kapot-maakt-a2087970/

BerichtGeplaatst: 13 okt 2014 22:22 
Gast schreef:

Maar echt niet interessant genoeg om in verschillende topics te zien opduiken op dezelfde dag hoor...

BerichtGeplaatst: 21 okt 2014 19:22 
http://nl.metrotime.be/2014/10/21/must-read/28-geeft-toe-een-internet-troll-te-zijn/

BerichtGeplaatst: 25 okt 2014 16:02 
Ik vind dat die "Google Bots" hier stilaan een accountje verdienen, die mensen verdiepen zich dagelijks in dit forum, het wordt nu wel eens tijd dat ze daarvoor beloond worden.

BerichtGeplaatst: 27 okt 2014 14:31 
Gast schreef:
In mijn ogen lopen er voor het ogenblik een paar rond hier. Zij die het gedoe niet kunnen laten rusten door er steeds weer over te beginnen, zijn in mijn ogen stuk voor stuk trollen.
Ik las dat Emmeke postte: "laat het rusten".
Bij deze.

Ik hoop dan ook dat zij die een ban kregen, daar gevolg aan kunnen geven.

Door hier weer op te antwoorden laat jij het onderwerp ook niet rusten :roll:

BerichtGeplaatst: 27 okt 2014 14:38 
Gast schreef:

Door hier weer op te antwoorden laat jij het onderwerp ook niet rusten :roll:

Het is 2 weken dat dit bericht gepost is, je kan het toch ook niet laten het nog eens extra te quoten. :roll:

BerichtGeplaatst: 27 okt 2014 14:42 
Ik zit hier ook niet te zagen dat mensen het moeten laten rusten :P

Laatste antwoord => 25/10/2014

BerichtGeplaatst: 27 okt 2014 14:46 
= 9de topic in de lijst van 'actieve onderwerpen'

BerichtGeplaatst: 27 okt 2014 17:06 
we hebben gewonnen: de gasten hebben het gehaald op de nicks, die 1 voor 1 afdruipen :hurray: :hurray:

BerichtGeplaatst: 27 okt 2014 17:07 
afdruipen of een ban krijgen of buitengepest, whatever, we zijn er van verlost :P

Pagina 5 van 6 [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]