Het is nu 22 okt 2018 10:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 39 van 45 [ 666 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 45  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Grappig
BerichtGeplaatst: 09 jul 2018 16:44 
Gast schreef:
Is niet gepost door een nick. Wel door mij, niemandalletje nr 2.

Geen aandacht aan besteden zegt ze dan :mrgreen: :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 09 jul 2018 16:55 

Die toffe gast die hier ook sneren komt geven, vond het nodig om daar weeral namen te zetten. En ik denk dat dat de druppel was... Er gebeurde niet veel meer dan enkel commentaar geven op ons, eigenlijk zoals het dus altijd al geweest is ginder, maar nu viel het nog meer op zeker?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 jul 2018 17:09 

En bovendien heb ik het niet nodig om onder gast te posten. Als ik dat gepost had, had ik het wel onder mijn nick gedaan. En meer heb ik er niet over te zeggen.

BerichtGeplaatst: 13 jul 2018 21:17 
Discriminatie vermindert jobkansen van jeugddelinquenten

Grappig dat ze daar een onderzoek voor nodig hebben om tot dat inzicht te komen. Vinden ze dat nu raar of zo? Ze moeten het wel heel bont gemaakt hebben om een jaar in een instelling te zitten, het zegt veel over hun gedrag en mentaliteit. Het zou er nog aan mankeren dat een werkgever daar rekening mee houdt.

BerichtGeplaatst: 13 jul 2018 22:17 
Gast schreef:
Discriminatie vermindert jobkansen van jeugddelinquenten

Grappig dat ze daar een onderzoek voor nodig hebben om tot dat inzicht te komen. Vinden ze dat nu raar of zo? Ze moeten het wel heel bont gemaakt hebben om een jaar in een instelling te zitten, het zegt veel over hun gedrag en mentaliteit. Het zou er nog aan mankeren dat een werkgever daar rekening mee houdt.

Normaal gezien worden 'jeugdzonden' toch nergens vermeld, dan vind ik het stom om dat te vermelden en je toekomst te vergooien. Natuurlijk kan je dit altijd vermelden als je geen zin hebt om te werken en je uitkering te behouden hé.

BerichtGeplaatst: 15 jul 2018 23:24 
Grappige foto. Naakte man op straat en enkele meters voor hem een goed bedekte dame. Het contrast kan moeilijk groter zijn. :lol:

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de ... ~ab37e67a/

BerichtGeplaatst: 16 jul 2018 08:49 

Gast schreef:
Grappige foto. Naakte man op straat en enkele meters voor hem een goed bedekte dame. Het contrast kan moeilijk groter zijn. :lol:

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de ... ~ab37e67a/

Eens kijken wat voor uitleg ze hier aan gaan geven. :lol:

BerichtGeplaatst: 18 jul 2018 14:54 
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180718_03621922/koppel-biedt-politie-100-euro-om-van-bil-te-mogen-gaan-in-combi

Dan zouden ze beter voor een dokterspraktijk kiezen, dat kost maar 25 euro. En ze trekken er nog 20 van terug 8-)

BerichtGeplaatst: 18 jul 2018 17:03 
Ik zie hier net de oproep om in werkoverall te gaan zwemmen bij wijze van protest tegen de boerkini.

BerichtGeplaatst: 20 jul 2018 14:59 
Gast schreef:
Ik zie hier net de oproep om in werkoverall te gaan zwemmen bij wijze van protest tegen de boerkini.

:ok: :lol:

BerichtGeplaatst: 21 jul 2018 14:34 
Ik was juist op zoek naar speelgoed. Bij fun vond ik mijn goesting en ik dacht als ze het in Nederland aan dezelfde prijs hebben rij ik effe naar daar. Toen ik fun nl intypte kwam ik bij een heel andere speelgoedwinkel terecht dan mijn bedoeling was. :lol:

BerichtGeplaatst: 21 jul 2018 16:33 

Zo lief.

Kleuter neemt duik

BerichtGeplaatst: 21 jul 2018 16:38 
Lobstercat schreef:

Ik had het al op FB gezien, zo herkenbaar. :D

BerichtGeplaatst: 26 jul 2018 13:33 

Citaat:
Student Mahmoud A. Sarhani keek raar op toen hij in de dierentuin van Caïro oog in oog kwam te staan met een bizar wezen dat volgens de zoo een zebra moest voorstellen. Op een foto is te zien hoe de lijnen van de ‘zebra’ vervaagd en vlekkerig zijn, wat de jongeman doet vermoeden dat het in feite om een geschilderde ezel gaat. De dierentuin ontkent alle beschuldigingen.

Sarhani trok na zijn bezoek aan de alarmbel en postte het bewijsmateriaal op Facebook. Er zijn verschillende aanwijzingen dat het dier op de foto wellicht geen echte zebra is. Zo zijn de zwarte lijnen niet overal even scherp afgebakend: vooral op het hoofd lijkt de tekening vlekkerig, alsof de lijnen vervaagd zijn. Daarnaast zijn de oren opvallend spits en pronkt de ‘zebra’ met bijzonder lange manen. Dat wekte argwaan bij de student. Hij beschuldigt de dierentuin ervan een ezel te schilderen en af te doen als een zebra.
Volledig artikel HLN
:rofl:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 jul 2018 13:46 
Geen idee wat ik hiervan moet denken. Het is nogal warm hé. :)
In elk geval bewonder ik, als het een tekening is, dier en mens om dit te realiseren. :ok:

Pagina 39 van 45 [ 666 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 45  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]