Het is nu 22 okt 2018 10:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 3 van 4 [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Actie-reactie
BerichtGeplaatst: 13 jul 2017 12:10 

BLA
Gast schreef:
gast schreef:
Op 13-7-2017; 10:29 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Ocharme ochere, hier, nen emmer compassie O:-)

Afbeelding

Op 13-7-2017; 10:30 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
:rofl: :rofl:

Lachen is gezond, voel mij al wat beter. Je wordt bedankt :duimpje:

Weer niks mis mee natuurlijk, heel onschuldig onderonsje tussen louke en krop :D .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 jul 2017 16:30 

BLA
Gast schreef:
Gadt schreef:
Op 17-7-2017; 15:50 (Wie zit hier allemaal?)
Carrera op verlof?
Op 17-7-2017; 16:00 (Wie zit hier allemaal?)
Dan heeft die wel een héél lang verlof. :mrgreen:
En tesske heeft zich ook nog eens laten gelden op dat andere forum.

gast schreef:
Op 17-7-2017; 16:21 (Wie zit hier allemaal?)
Ik vind dat ze niet altijd ongelijk heeft maar ja, iedereen zal voor en tegenstanders hebben . Op HM zijn het vooral oude wijven met veel tijd die samen spannen al zeveren ze er soms nogal op los. Volgens Lobstercat was de wasmachine 25 j en volgens Mien 15 jaar oud. Op 10 jaar minder of meer zal het nu ook niet komen. :-D

gast schreef:
Op 17-7-2017; 16:38 (Wie zit hier allemaal?)
Iedereen zal voor en tegenstanders hebben, das waar. Maar als ik sommige mensen lees, krijg ik instant alle haartjes op mijn rug recht, ben nochtans niet echt behaard. De nood om voor een ander te spreken is op zijn minst irritant.

Ik ben al blij dat ons wasmachine na 5 jaar nog altijd draait en eerlijk ik zou er ook niet aan denken om die te laten herstellen, voor 500 euro heb je al een degelijke, dat is nu ook niet dé grote kost è.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 jul 2017 23:25 

BLA
gast schreef:
gast schreef:
Op 26-7-2017; 11:26 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Emmeke, blijf op je eigen forum.
Op 26-7-2017; 11:33 (Het grote zaag-en ergernissentopic)

mag je dat wel zeggen? :mrgreen:

gast schreef:
Op 26-7-2017; 12:56 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Een stukje tekst ging verloren door verificatieperikelen, het vervolg dus:

Lou kan ook heel subtiel laten merken dat ze denkt privézaken over je te weten, het herhaaldelijk vermelden van een woonplaats bijvoorbeeld. Niet iedereen zal dat door hebben, maar ik nu wel. Ik begin de ergernis daarover van Emmeke wel te snappen al blijf ik erbij dat ze het beter had kunnen oplossen dan zich tot het niveau van Lou te verlagen. Maar zo'n serpentig gedrag zendt slechte vibes in mijn richting, dus ontloop ik dat liever, en dan heb jij alle recht om dat fout te vinden, maar ik heb daar een andere mening over...

Gast schreef:
gast schreef:
Op 26-7-2017; 13:17 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Inderdaad, Emmeke had het veel volwassener en beleefder kunnen aanpakken al vrees ik dat ze daar onbekwaam voor is. Hoe kan je anders haar voorliefde voor Lobster en Mien verklaren want die 2 munten ook uit in domheid en verwaandheid.
Ik vind die meute zelfs niet waard om mij in te ergeren. Wat ik wel erg vind is het feit te moeten vaststellen dat het voor volwassen vrouwen onmogelijk lijkt om op een normale manier met elkaar om te gaan.
Op 26-7-2017; 13:23 (Het grote zaag-en ergernissentopic)

Mien is toch allesbehalve verwaand? Misschien niet de slimste, maar eigenlijk vind ik haar wel ok.

Gast schreef:
Op 26-7-2017; 13:30 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Ik vind Mien top.

gast schreef:
Gast schreef:
gast schreef:
Op 26-7-2017; 13:36 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Ik ben benieuwd hoe lang het zal duren vooraleer ook jij haar zal door hebben. Dergelijke mensen bezitten de gave om anderen rond hun vinger te draaien tot ze een fout begaan en door de mand vallen.
Op 26-7-2017; 13:52 (Het grote zaag-en ergernissentopic)

Denk het niet. Ik denk dat ik wel de gave bezit om mij niet rond de vinger te laten draaien door een of ander forumpersonage.
Op 26-7-2017; 13:54 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Afstand houden is voor mij al altijd de gulden regel geweest.
Ik erger mij dan ook te pletter aan mensen die mijn ip-nummer controleren of naar mijn woonplaats zitten te vissen. Ik ken er op dat gebied 2 die serieus aan elkaar gewaagd zijn.

gast schreef:
Op 26-7-2017; 14:07 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Ip-nummer vroeger Em, maar die deed dat wel met open vizier (ze zag ook niet echt in hoe fout dat was) en hier naar woonplaats zitten vissen vermoedelijk Lou, maar zij doet het achterbaks, dus 100% zeker dat het Lou is ben ik niet.
Ik vertrouw Lou voor geen haar en gezien ze regelmatig thuis bij de beheerder van dit forum komt, die zelf ook al eens in een discussie suggereerde dat ze ip-nummers zou kunnen vrijgeven (ze vond dat te vergelijken met soldaten plaatsen in Antwerpen centraal), tja, mijn vertrouwen is hier eigenlijk zoek geraakt. Vooral als ik dan ook nog eens zie hoe die 2 samenspannen tegen alles en iedereen die zij 'hautain' vinden...
Mss moeten we allemaal teruggaan naar HM? Daar weten we tenminste wat we aan onze pappenheimers hebben. Al vrees ik dat het voor Carrera een no go is, maar anderzijds, mensen kunnen toch niet eeuwig kwaad blijven op elkaar zeker?

gast schreef:
gast schreef:
Op 26-7-2017; 14:13 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Voor de meesten zal de enige voorwaarde om terug te keren naar HM de houding van Emmeke zijn.
Op 26-7-2017; 14:56 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Toch ook de inhoud hoor. Daar wordt ook alleen maar gepost door de 3 die-hards over eten, drinken en de zon en de regen, en de goede dag en de goede nacht en als het goed gaat, af en toe een hln artikeltje. Ik voel me nog niet oud genoeg voor een virtueel rusthuis met dergelijke smalltalk

gast schreef:
Op 26-7-2017; 16:23 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
En wie begint daar elke keer over? Het zijn altijd dezelfden: Lou en Krop onder andere. Vandaag weer hetzelfde. Zelf beginnen over de ouwe wijvenclub op HM. Zomaar namen noemen om aan de gang te blijven. Elitair mag hier niet dus zo lang er niets wordt opgestart wordt er door de elitairen ook niet meer geantwoord anders worden ze toch maar hautain genoemd. Ik heb geen zin om daar telkens voor verweten te worden. Ik vraag me zelfs af waarom ik nog de moeite doe om iets bij te dragen aan dit forum dat door sommigen al 'kut'forum genoemd wordt. Dus krop als je er iets van wil maken laat dan merken dat je zelf meer kan posten dan enkel maar onnozele zever en afgeven op een ander.

Gast schreef:
gast schreef:
Op 26-7-2017; 16:13 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Wat houdt al die mensen tegen om zelf iets op te starten of terug naar de andere kant te gaan?
Al die grote geesten zullen toch rap genoeg kunnen uitvogelen hoe je zoiets opzet?

Ik lees hier al van bij het begin hoofdzakelijk

- gezaag over HM en aanverwanten
- gezaag over elkaar
- gezaag over hier
- gezaag over Lou en/of Krop

Het moet zijn dat het hier zeer slecht is maar keer op keer komt men toch terug om dat hier te vertellen.
Maar dan wel een ander benoemen als infantiel en amoebe.
Op 26-7-2017; 16:32 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Wel een flauwe reactie: vertrek als het je niet aanstaat. In de plaats van eens te denken waar het fout ging. Emmeke kan het niet, maar jij ook niet, eens kijken of je zelf geen zaken foutief aanpakt. Emmeke verdedigt Lobster tot in het absurde, jij doet hetzlfde met lou, en zo zijn er wel nog meer gelijkenissen. Alleen hebben we hier geen gepensioneerden genoeg die met onnozele zever een forum kunnen vullen en dan blijft het dus maar stil als er enkele wegblijven

Carrera schreef:
gast schreef:
Op 26-7-2017; 14:07 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Mss moeten we allemaal teruggaan naar HM? Daar weten we tenminste wat we aan onze pappenheimers hebben. Al vrees ik dat het voor Carrera een no go is, maar anderzijds, mensen kunnen toch niet eeuwig kwaad blijven op elkaar zeker?
Op 26-7-2017; 23:37 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Natuurlijk ben ik niet kwaad. Kwaad zijn is nutteloze energie verspillen. Maar toch voel ik bijlange niet de behoefte om ginder te gaan posten. Wat daar verschijnt is nog altijd, zelfs meer als voorheen, hetzelfde gewauwel over eten en drinken, elkaar opvrijen door te knikken dat het hoofd er af valt, zeggen waar het regent en waar niet. Awel, in zo'n forum heb ik echt geen zin, al worden er dagelijks 1.000 posts geplaatst. Ik laat dat over aan zij die dat wel een leuke dagdagelijkse bezigheid vinden. Men moet iets doen om zijn tijd te passeren....

Als ik daar zou posten, zou ik het bovendien echt niet kunnen laten om Lobstercat af en toe es te wijzen op de belachelijke inhoud van veel van haar posts, en dat zou me dan weer een ban opleveren en het spel zou weer op de wagen zitten. Neen dus, HM is idd een no go voor mij, goed gezien ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 jul 2017 12:29 

HM
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Op 30-7-2017; 7:16 (Nachtspelen)
Schaf toch al die onzin af! Kinderen die kinderen moeten oppassen dat moet mislopen. De leeftijd van de leiding zou tenminste 21 jaar moeten zijn!

Op 30-7-2017; 9:06 (Nachtspelen)
Duidelijk aan het rellen, schat? Is het te kalm op dat ander forum?

Op 30-7-2017; 9:30 (Nachtspelen)
Snap ik niet, zit op geen ander forum? Mag ik een eigen mening hebben of is alleen de jouwe de ware :roll:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 jul 2017 12:31 

BLA
gast schreef:
Op 30-7-2017; 9:30 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Ik hoop dat je in de echte wereld volwassener zijt want nu reageer je als een klein geslagen kind. Wat dat andere forum betreft, daar zijn het geen kinderen maar oude zagetrienen die elkaar gevonden hebben.

Gast schreef:
Op 30-7-2017; 13:24 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Ik snap eigenlijk niet waarom de gast die zo in shock is over de woordenschat van C, niet op HM blijft. Daar kan ze lekker samen met lobster en em neuten over de teloorgang der zeden.
En voor mij heeft dat niets met elitair te maken, maar zijn het eerder simpele, geborneerde zielen die daar zo'n spel over maken.
Even geborneerd als de geschokte reacties van sommigen hier wanneer iemand een link naar een modeblog plaatst of wanneer iemand zegt dat ouders die hun kind universitaire studies lieten doen verdrietig zouden zijn wanneer dat kind dan kuisvrouw of WC-madam zou worden in het leven.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 31 jul 2017 12:18 

BLA
gast schreef:
Gast schreef:
Op 30-7-2017; 13:24 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Ik snap eigenlijk niet waarom de gast die zo in shock is over de woordenschat van C, niet op HM blijft. Daar kan ze lekker samen met lobster en em neuten over de teloorgang der zeden.

Op 31-7-2017; 10:52 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
:agree: :agree:

Gast schreef:
gast schreef:
Op 30-7-2017; 9:30 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Ik hoop dat je in de echte wereld volwassener zijt want nu reageer je als een klein geslagen kind. Wat dat andere forum betreft, daar zijn het geen kinderen maar oude zagetrienen die elkaar gevonden hebben.
Op 31-7-2017; 15:58 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Een deel zijn echt heel oud en een ander deel is niet echt oud maar amuseert zich met het neuten met de oudjes. Verveling?

Proficiat schreef:
Op 31-7-2017; 16:09 (Gelukkige verjaardag!)
Aan de jarige van hm: proficiat!!

gast schreef:
gast schreef:
Op 31-7-2017; 16:11 (Gelukkige verjaardag!)
Waarom doe je dat hier ?
Op 31-7-2017; 16:13 (Gelukkige verjaardag!)

Omdat ze het ginder niet kan?
Wie zou het zijn trouwens, de jarige?

Mien is het niet, Loverke ook niet. Ik vrees dat de moekes niet aan Djingo dachten.
Verjaart Lobster in de zomer of is het Abuelake?

Proficiat schreef:
gast schreef:
Op 31-7-2017; 16:11 (Gelukkige verjaardag!)
Waarom doe je dat hier ?
Op 31-7-2017; 16:14 (Gelukkige verjaardag!)
Omdat ik daar niet meer wil posten!

gast schreef:
Op 31-7-2017; 16:17 (Gelukkige verjaardag!)
En wie is de jarige?

Proficiat schreef:
Op 31-7-2017; 16:20 (Gelukkige verjaardag!)
Ik weet het niet, ik ben gewoon altijd vriendelijk :rofl:

gast schreef:
Op 31-7-2017; 16:22 (Gelukkige verjaardag!)
We zijn hier toch allemaal vriendelijk <3
Zou trolletrut verjaren?

gast schreef:
Op 31-7-2017; 16:31 (Gelukkige verjaardag!)
Ik denk dat het Lobster is die nu bijna 70 is.

gast schreef:
Op 31-7-2017; 16:46 (Gelukkige verjaardag!)
Lobster is nog geen 70! Ik denk dat ze rond de 66 is....

Proficiat schreef:
wie doe ik na? schreef:
Op 31-7-2017; 16:16 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Wacht maar tot je zelf oud bent, wat ga je dan doen? Je ophangen?

En noem je je ouders ook oud?
Op 31-7-2017; 16:19 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Tiens, die smileys komen me bekend voor van een eerder stookbericht, zowel ginder als hier...
gast schreef:
gast schreef:
Op 31-7-2017; 16:25 (Het grote reis- en vakantietopic)
Volgens Mien wel want zij kan dit niet genoeg zeggen en denkt zo indruk te maken.
Op 31-7-2017; 16:46 (Het grote reis- en vakantietopic)

Hoe lang zal het duren voor we de nick Tess zullen zien verschijnen? :mrgreen:

gast schreef:
gast schreef:
Op 31-7-2017; 15:47 (Contentementdingesen)
Mijn mama verjaart vandaag en donderdag kunnen we het samen vieren :dance: :dance:
Op 31-7-2017; 16:49 (Contentementdingesen)

Komt je ma op HM ??? ??? ??? :-\

gast schreef:
gast schreef:
Op 31-7-2017; 17:17 (Gelukkige verjaardag!)
Ze ziet er dan toch veel ouder uit.
Op 31-7-2017; 17:23 (Gelukkige verjaardag!)
:agree: :agree: ze lijkt een heel stuk ouder dan dat ze in werkelijkheid is, zelf gezien op foto!!

gast schreef:
Op 31-7-2017; 17:26 (Het grote reis- en vakantietopic)
mien gaat vaak naar allins in Turkije, need saying more?

gast schreef:
Op 31-7-2017; 17:34 (Het grote reis- en vakantietopic)
Turkije, all-in, het typeert wel voor een groot deel. Beetje marginaal. Wie van cultuur of natuur houdt zal niet zijn ganse vakantie aan een all-in zwembad liggen. Klinkt misschien elitair en dat is riskant hier. Maar elk gaat op reis volgens mijn goesting, dat klopt.

Gast schreef:
Op 31-7-2017; 17:27 (Gelukkige verjaardag!)
Lobster heeft verleden jaar haar 60e verjaardag gevierd, dat weet ik nog toen ik op hm zat.

gast schreef:
Op 31-7-2017; 17:30 (Gelukkige verjaardag!)
Dan ziet ze er echt heel mottig uit voor haar leeftijd!

Carrera schreef:
gast schreef:
Op 31-7-2017; 16:13 (Gelukkige verjaardag!)
Verjaart Lobster in de zomer of is het Abuelake?
Op 31-7-2017; 20:36 (Gelukkige verjaardag!)

Lobsterke verjaart, ik vertrek straks naar haar decadente poolparty :duimpje:

gast schreef:
Op 31-7-2017; 16:18 (Het grote greetingtopic)
SMF = Sint Maartensfonds?

In dat geval ben je beter op je plek op het andere forum, hier is het een rood nest :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 aug 2017 13:09 

BLA
gast schreef:
gast schreef:
Op 1-8-2017; 11:16 (Het grote reis- en vakantietopic)
Kom kom, een beetje lachen moet kunnen, waarom neem je altijd alles zo serieus? :-\
Op 1-8-2017; 11:34 (Het grote reis- en vakantietopic)
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

En kunnen we nu weer verder in het topic over of Lobstercat nu al dan niet jarig is, want lachen mét is nog plezanter!!

gast schreef:
gast schreef:
gast schreef:
Op 31-7-2017; 18:23 (Gelukkige verjaardag!)
Ik denk niet dat het Lobster is die verjaart, ik dacht dat het iemand anders was
Op 1-8-2017; 10:17 (Gelukkige verjaardag!)
Who cares, eigenlijk?
Op 1-8-2017; 11:43 (Gelukkige verjaardag!)

Is ze nu 70 geworden?

gast schreef:
Op 1-8-2017; 11:57 (Gelukkige verjaardag!)
neen, 60, maar ze ziet er uit als ene van 75

gast schreef:
gast schreef:
Op 1-8-2017; 11:59 (Gelukkige verjaardag!)
Ken je haar? Ik heb ooit wat foto's gezien, maar 75 zou ik nu niet durven zeggen, 70 wel O:-)
Op 1-8-2017; 12:15 (Gelukkige verjaardag!)
Jongens toch. Ik reageerde destijds regelmatig inhoudelijk op haar berichten en zelfs dat mocht niet van beschermengel Emmeke wat ik er helemaal over vond, maar zo over haar leeftijd en uiterlijk zitten roddelen is echt wel laag hoor. En ik zal hier wel weer hautain of te serieus zijn door dat te zeggen zeker?

Gast schreef:
gast schreef:
Op 1-8-2017; 14:10 (Wie zit hier allemaal?)
heb je het over kreeftenkat? niet te doen wat allemaal op haar fb staat!
Op 1-8-2017; 14:17 (Wie zit hier allemaal?)
I'm all ears. :))

gast schreef:
Op 1-8-2017; 14:28 (Wie zit hier allemaal?)
Me to

Gast schreef:
Gast schreef:
gast schreef:
Op 1-8-2017; 15:06 (Wie zit hier allemaal?)
Wat is er toch met de mensen die Engelstalige woorden gebruiken? Not done is ook zo een uitdrukking :wall:
Op 1-8-2017; 15:09 (Wie zit hier allemaal?)
Maar je moet de hype volgen. Meegaan met de flow zoals dat zo mooi gezegd wordt.
Op 1-8-2017; 15:39 (Wie zit hier allemaal?)
Go with the flow hé om juist te zijn. :rofl: :dance:
En zeg nu eens beste gast, wie zijn die 2 want je hebt nog steeds geen antwoord gegeven.

gast schreef:
gast schreef:
gast schreef:
Op 1-8-2017; 11:59 (Gelukkige verjaardag!)
Ken je haar? Ik heb ooit wat foto's gezien, maar 75 zou ik nu niet durven zeggen, 70 wel O:-)
Op 1-8-2017; 12:15 (Gelukkige verjaardag!)
Jongens toch. Ik reageerde destijds regelmatig inhoudelijk op haar berichten en zelfs dat mocht niet van beschermengel Emmeke wat ik er helemaal over vond, maar zo over haar leeftijd en uiterlijk zitten roddelen is echt wel laag hoor. En ik zal hier wel weer hautain of te serieus zijn door dat te zeggen zeker?
Op 1-8-2017; 16:25 (Gelukkige verjaardag!)
En was je even geschockeerd als ze het op hm over oostblokhoeren en paardengebit hadden?

gast schreef:
Op 1-8-2017; 16:56 (Gelukkige verjaardag!)
Touché <3

Iets verzinnen en iemand daarmee neerhalen mag wel en de waarheid mag niet gezegd worden, of zoiets :scratch: ?
gast schreef:
Op 1-8-2017; 16:31 (Gelukkige verjaardag!)
Ik ben op HM vaak geschrokken door onkiese uitspraken van vooral Lobster. Die is soms echt zeer gemeen en ik begrijp niet dat het van haar getolereerd wordt.

Carrera schreef:
Op 1-8-2017; 20:45 (Gelukkige verjaardag!)
Ik had hier toch minstens een welgemeende merci verwacht van Lobsterke voor de vele oprechte verjaardagswensen !

gast schreef:
Op 1-8-2017; 22:17 (Gelukkige verjaardag!)
Ze heeft het hier allemaal te danken aan haar vriendin Mien die het zo nodig vond die verjaardagwensen te plaatsen zonder er een naam bij te plaatsen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 aug 2017 12:37 

BLA
gast schreef:
Gast schreef:
Proficiat! schreef:
Op 3-8-2017; 11:35 (Gelukkige verjaardag)
Zou de giraf van Blobster vandaag jarig zijn??? 8) Een dikke proficiat voor de giraf! <3 <3 <3 <3 <3 <3
Op 3-8-2017; 11:40 (Gelukkige verjaardag)
Ik denk dat we het eerder richting Em moeten zoeken...
Op 3-8-2017; 11:47 (Gelukkige verjaardag)
Kunnen die dat niet onder elkaar zeggen in de plaats van aandacht te zoeken en vooral zeker geen namen te noemen in de hoop dat anderen nieuwsgierig gaan worden. Wat een kinderachtig gedoe

gast schreef:
Op 3-8-2017; 11:58 (Gelukkige verjaardag)
Je zou nog gelijk kunnen hebben, ik denk niet dat er nog andere zijn onder de 40 jaar (om niet onder de 60 te zeggen…)

gast schreef:
Op 3-8-2017; 11:53 (Gelukkige verjaardag)
Gun ze toch hun moment of fame ;)

gast schreef:
Op 3-8-2017; 11:58 (Gelukkige verjaardag)
wel mooi dat iemand van 39 zo goed overeenkomt met gepensioneerden, minder is natuurlijk dat je op die leeftijd al zo oubollig denkt en kunt genieten van vervelende nietszeggende oudewijvenpraat :o

gast schreef:
Op 3-8-2017; 12:33 (Gelukkige verjaardag)
Giraf?

gast schreef:
Op 3-8-2017; 12:51 (Gelukkige verjaardag)
...en nu doet Em mee, zodat het niet zou opvallen dat het haar verjaardag is...zoals al eerder gebeurd, Lobster geeft weer een stuk van haar heilige privacy af net zoals zij degene was die eerst haar voornaam online gezet heeft :facepalm:

De eerste die mijn voornaam online gezet heeft, was Fons. Stoker.

Gast schreef:
Op 3-8-2017; 13:12 (Gelukkige verjaardag)
Het gaat blijkbaar over Mientjen, lang leve smoelboek :P

gast schreef:
Gast schreef:
gast schreef:
Op 3-8-2017; 13:15 (Gelukkige verjaardag)
39 jaar huwelijk, dat kon maar Lobstercat, Mien of Abuela zijn.

Lobster viel al af want die zou zichzelf niet feliciteren en Abuela komt daar niet meer herkenbaar genoeg dus dan bleef idd alleen Mien over.
Op 3-8-2017; 13:17 (Gelukkige verjaardag)
pas daar maar mee op :mrgreen:
Op 3-8-2017; 13:24 (Gelukkige verjaardag)
:rofl:

gast schreef:
Gast schreef:
Op 3-8-2017; 13:20 (Gelukkige verjaardag)
Vandaar 2 mottige giraffen. :facepalm:
Allee, dat gaat samen op reis, maar dat heeft dan een forum nodig om elkaar voor zoiets te feliciteren, niet te snappen.
Allee, ik heb die privé-onderonsjes altijd al onnozel gevonden, tussen Mien & Lobster, Olga en Lou, Lekker ventje & de 300 euro, Lou & Em...

Wie vult aan?
Welke andere 'koppeltjes' hoorden nog nooit van messenger, whatsapp, mail, GSM enz?
Op 3-8-2017; 13:22 (Gelukkige verjaardag)
Krop en Foo :mrgreen:

gast schreef:
Gast schreef:
Op 3-8-2017; 13:26 (Gelukkige verjaardag)
Soms is een onderonsje leuk om te volgen. Als ik mij aan iets erger, dan lees ik het gewoon niet, ik snap dan weer niet dat mensen blijven zagen over dingen die ze toch niet kunnen veranderen :facepalm: En dan als kers op de taart anderen oproepen om nog zo van de ergerlijke voorbeelden te geven :wall:
Op 3-8-2017; 13:24 (Gelukkige verjaardag)
Je beseft toch dat ge met uwe koptegendemuursmiley jezelf geweldig tegenspreekt é :mrgreen: (en ja ik heb opzettelijk je, ge en uw in 1 zin gebruikt :dance: )

gast schreef:
gast schreef:
gast schreef:
Op 3-8-2017; 13:00 (Gelukkige verjaardag)
Jamaar zeg, het gaat blijkbaar over een huwelijksverjaardag, dat kan dan toch niet over Emmeke gaan :mrgreen:
Op 3-8-2017; 13:01 (Gelukkige verjaardag)
:rofl: :rofl: :rofl:
Op 3-8-2017; 13:33 (Gelukkige verjaardag)
:rofl: :rofl: :dance: :dance: :rofl: :rofl: :mrgreen: :mrgreen: :) :) :tettn: :tettn: :tettn: :tettn: :rofl: :rofl: :-D :-D
Kijk wie hier weer in overdrive gaat met haar smileys :D !
gast schreef:
Gast schreef:
Op 3-8-2017; 13:20 (Gelukkige verjaardag)
Vandaar 2 mottige giraffen. :facepalm:
Allee, dat gaat samen op reis, maar dat heeft dan een forum nodig om elkaar voor zoiets te feliciteren, niet te snappen.
Allee, ik heb die privé-onderonsjes altijd al onnozel gevonden, tussen Mien & Lobster, Olga en Lou, Lekker ventje & de 300 euro, Lou & Em...

Wie vult aan?
Welke andere 'koppeltjes' hoorden nog nooit van messenger, whatsapp, mail, GSM enz?
Op 3-8-2017; 13:37 (Gelukkige verjaardag)
Em en Lobsterke, de BFF'kes :mrgreen:

Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Op 3-8-2017; 16:33 (Gelukkige verjaardag)
Ik dacht altijd eigenlijk dat Lobstercat de moeder van Emmeke was en dat daardoor Emmeke altijd Lobster verdedigde. Het is pas veel later dat ik te weten ben gekomen dat het eigenlijk hartsvriendinnen zijn.
Op 3-8-2017; 16:41 (Gelukkige verjaardag)
Niet overdrijven aub...een paar jaar geleden was Em de grootste vijand van Lobster en andersom. Ze kreeg dan ook een ban. Selectief geheugen?
Op 3-8-2017; 16:44 (Gelukkige verjaardag)
Hoe zouden we dat nu kunnen vergeten? We worden hier constant herinnerd aan de HM intriges. Al doet onze eigen Lou-basher hier ook wel haar deel.

Gast schreef:
Op 3-8-2017; 16:53 (Gelukkige verjaardag)
Mij stoort het niet als we het over HM hebben, maar eindeloos de al lang verdronken koeien uit de gracht halen en reanimeren hoeft voor mij ook niet. :mrgreen:

Profiel  

Berichttitel: Re: Actie-reactie: een spiegel voor degenen die het willen z
BerichtGeplaatst: 06 aug 2017 21:51 

BLA
Carrera schreef:
Op 6-8-2017; 19:04 (Het grote reis- en vakantietopic)
Kheb zo de indruk dat je niet erg goed weet wat je wilt... :mrgreen: Of wil je in een korte tijd zo veel mogelijk plaatsen aan doen ? Ik ken er nog die dat zo doen :mrgreen: Ik zou er nog Memphis (Graceland) bij pakken :mrgreen:

Als je de bestemmingen die jij opsomt gaat combineren, dan ga je een heel stuk meer betalen voor je vliegtickets dan een heen en terug op bijvb San Francisco. Reken gerust op meer dan het dubbele. Is het je dat waard voor een "week strand" in een ander land ? Als je dan toch USA én strand wil, waarom niet op LA vliegen, eventueel met de auto heen en terug naar San Francisco (heen via de kust, terug via het binnenland) en daarna strandvakantie in Zuid-California ?

Of vliegen op Miami of Orlando (Florida) (kan in april voor een 450 euro heen en terug), wat rondrijden (onder andere Everglades) en de laatste week met je luie krent op het strand bakken ? In april is het weer in Florida ideaal (lekker warm maar niet heet, weinig regen, geen orkaangevaar).

En met het geld dat je uitspaart door niet van USA naar Mexico of weet ik veel waar te vliegen, kun je - als je met kinderen reist - hen op een onvergetelijke dag Disney World in Orlando trakteren.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 aug 2017 12:35 

BLA
gast schreef:
Gast schreef:
Op 8-8-2017; 9:48 (recht op werkloosheidsuitkering)
Ze zijn voorspelbaar :mrgreen: Vergeef het haar :rofl: :rofl:

Zou het kunnen dat ze de toer van 'forummen op de kosten van je werkgever' opgaat? :P

TS: ik zou in jouw plaats nu al beginnen uitkijken naar de voor jou geschikte vacatures, intensief solliciteren...enz. Zo bouw je een dossier op die jou kan helpen om misschien toch uitkeringen te krijgen.
Op 8-8-2017; 9:55 (recht op werkloosheidsuitkering)

Nu ben jij tegen een verkeerde bezig. Ik ben niet die van dat ander forum.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 aug 2017 14:59 

BLA
gast schreef:
Gast schreef:
Op 9-8-2017; 14:22 (Het grote greetingtopic)
Gaan jullie ook nog regelmatig lezen op HM? Hier is het niet druk, maar ginder toch ook niet.... >:D >:D
Op 9-8-2017; 14:32 (Het grote greetingtopic)
Ginder ligt het volledig plat met uitzondering van wat daar al maanden duurt: de ouwe wijven die groeten en zeggen wat ze doen en eten en Emmer die hln kopieert met nietszeggende commentaar waarop de oude wijven direct instemmen

gast schreef:
gast schreef:
Gast schreef:
Op 9-8-2017; 15:06 (Het grote greetingtopic)
Ik heb wat oudere topics gelezen vandaag, wie was soepkieken? Emmer maakte zich af en toe toch ferm belachelijk
Op 9-8-2017; 15:21 (Het grote greetingtopic)
Slechts af en toe? :rofl: In mijn ogen is ze al jaren belachelijk aan het doen, ze mist duidelijk een man :rofl:
Op 9-8-2017; 15:26 (Het grote greetingtopic)

Je kunt altijd iemand voor haar vinden, heb je misschien een ex die je een loer wilt draaien?

Gast schreef:
Op 9-8-2017; 15:23 (Het grote greetingtopic)
Is een man misschien de oplossing om minder belachelijk te zijn? :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 aug 2017 21:00 

BLA
Carrera schreef:
Op 11-8-2017; 19:52 (Het grote reis- en vakantietopic)
Het valt mij wel op dat men, zowel hier als op het ander forumpje, soms informatie vraagt en er uitvoerig krijgt, en dat je er dan nooit nog iets van hoort ;) Het zou aangenaam zijn als je wat respons krijgt.

gast schreef:
Op 11-8-2017; 23:20 (Het grote reis- en vakantietopic)
Wat een hautaine 'ondertoon' :o
:rofl:

Carrera schreef:
Op 11-8-2017; 20:00 (fashion)
Als ik de links in dit topic open, vraag ik me af of ik me niet van forum heb vergist :mrgreen:

En 500 dollar voor een paar schoenen, goed zot ! Allé, dat is hoe ik er over denk.

Op de vraag of ik het belangrijk vind hoe anderen over mij of mijn kledij denken kan ik heel kort zijn : dat kan mij echt geen fluit schelen.

Carrera schreef:
gast schreef:
Op 11-8-2017; 22:14 (fashion)
Ik wist niet dat Lobstercat 500 dollar aan een paar schoenen spendeerde :o
Op 11-8-2017; 23:37 (fashion)
Ik had het niet zozeer over de prijs.... :mrgreen:

En weeral gaat de helft van de berichten van de dag over HM.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 aug 2017 11:20 

BLA
Gast schreef:
Op 12-8-2017: 00:17 (Gelukkige verjaardag!)
Happy birthday Mientjen <3

gast schreef:
Op 12-8-2017: 16:59 (Gelukkige verjaardag!)
Komt Mien hier lezen denk je? Waarom moet Carrera dan op HM zijn verjaardagwensen schrijven ? Eigenlijk komen ze nog allemaal op de 2 fora maar willen ze het niet toegeven. Al bij al vind ik het belachelijk van je vrienden via een forum te feliciteren.

gast schreef:
Op 12-8-2017: 17:15 (Gelukkige verjaardag!)
Ik dacht dat Carrera liever doodviel dan daar nog te gaan posten?

Alles om uit te kunnen dagen hé ;) .

gast schreef:
Op 12-8-2017: 17:20 (Gelukkige verjaardag!)
Ja, dat zei hij toch maar ge ziet dat hij een even grote onnozelaar is als die ouwe wijven.

Gast schreef:
gast schreef:
Op 12-8-2017: 16:59 (Gelukkige verjaardag!)
Komt Mien hier lezen denk je? Waarom moet Carrera dan op HM zijn verjaardagwensen schrijven ? Eigenlijk komen ze nog allemaal op de 2 fora maar willen ze het niet toegeven. Al bij al vind ik het belachelijk van je vrienden via een forum te feliciteren.
Op 12-8-2017: 17:33 (Gelukkige verjaardag!)

Misschien feliciteert hij haar daar omdat het geen vrienden zijn (vrienden maken via een forum is pas belachelijk), maar een forumkennis?

Carrera schreef:
gast schreef:
Op 12-8-2017: 17:39 (Gelukkige verjaardag!)
Ja, dat zei hij toch maar ge ziet dat hij een even grote onnozelaar is als die ouwe wijven.
Op 12-8-2017: 19:47 (Gelukkige verjaardag!)

Hapert er iets ? Mien beschouw ik niet als een "vriend", het is jaren geleden dat ik haar zag. Het is wel iemand waarvoor ik sympathie heb, en wie ik met plezier op dat ander forumpje mijn felicitaties overmaak.

Heb jij daar iets op tegen, of is het gewoon een alibi om mij ff uit te schijten ?

HM
Gast schreef:
Op 12-8-2017; 22:46 (Gelukkige verjaardag.)
Gelukkige verjaardag! Grappig dat Carrera onder zijn voeten krijgt op blabla omdat hij hier heeft gepost. En er is boel met louke over haar imaginaire reisjes :rofl:

Emmeke schreef:
Op 12-8-2017; 22:55 (Gelukkige verjaardag.)
:mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 aug 2017 21:57 

HM
Gast schreef:
Gast schreef:
En er is boel met louke over haar imaginaire reisjes :rofl:
Op 13-8-2017; 21:40 (Gelukkige verjaardag.)
Ze is op de knieen gedwongen en geeft zich over, ik moest ook onmiddellijk denken aan haar imaginaire reisjes :ugeek:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 aug 2017 22:57 

BLA

gast schreef:
Op 16-8-2017; 11:11 (Hoe komt het?)
Vakantie zeker. Op HM is het ook kalm. Zelfs Mien laat al enkele dagen niets meer van zich horen. Ze zal weer in de put zitten of oververmoeid zijn en zo terug aandacht vragen.

Gast schreef:
gast schreef:
gast schreef:
Op 16-8-2017; 13:20 (Hoe komt het?)
Ik zou hier met plezier meer willen komen maar telkens wanneer men wat dieper ingaat op een bepaald onderwerp komen er hier enkelen de boel verpesten met zever. Misschien houden ze meer van gekookte patatjes en een goedendag met nu en dan een variatie met een post over uit eten. Ik vraag mij af wat die etentjes eigenlijk voorstellen in werkelijkheid.
Op 16-8-2017; 13:28 (Hoe komt het?)
Over wie heb je het dan?
Op 16-8-2017; 18:26 (Hoe komt het?)
Ik ben een andere gast, het is mijn eerste post vandaag, maar wat wil je dat ze hier op antwoordt? Volgens mij heeft ze het op die twee die alles te elitair vinden zeker? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden over wie die 2 zijn, maar heeft dat zin hier namen te noemen?

superfieke schreef:
Carrera schreef:
Op 11-8-2017; 19:25 (Het grote reis- en vakantietopic)
Het valt mij wel op dat men, zowel hier als op het ander forumpje, soms informatie vraagt en er uitvoerig krijgt, en dat je er dan nooit nog iets van hoort ;) Het zou aangenaam zijn als je wat respons krijgt.
Op 16-8-2017; 20:52 (Het grote reis- en vakantietopic)
Ik heb wel al ergens (hier of op dat ander forumpje) respons gegeven op je waardevolle informatie.

Profiel  

Pagina 3 van 4 [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]