Het is nu 16 aug 2018 04:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 6 van 8 [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Illegale vluchtelingen
BerichtGeplaatst: 16 jun 2018 10:33 

Citaat:
Ouders doodgeschoten Mawda doen hun relaas: “Die agent loopt nog vrij rond. Wil men wel gerechtigheid?”
Volledig artikel HLN
De titel zegt al genoeg... De illegalen die hun kinderen bewust verschillende keren in levensgevaar brachten, weigeren mee te werken aan het onderzoek en toch nog vrij rondlopen terwijl ze om die reden asiel hopen te krijgen (en veel kans dat dat ook lukt), gaan ff klagen en eisen dat iemand die zijn job deed achter tralies moet belanden :roll: .
Ik zou graag eens het verhaal horen van die arme agent, die achter gevaarlijke criminelen aanzat en geprobeerd heeft om die wilde rit te stoppen, en daarbij per ongeluk een kind geraakt heeft dat als schild gebruikt werd door de ouders...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 jun 2018 12:50 
Emmeke schreef:
Citaat:
Ouders doodgeschoten Mawda doen hun relaas: “Die agent loopt nog vrij rond. Wil men wel gerechtigheid?”
Volledig artikel HLN
De titel zegt al genoeg... De illegalen die hun kinderen bewust verschillende keren in levensgevaar brachten, weigeren mee te werken aan het onderzoek en toch nog vrij rondlopen terwijl ze om die reden asiel hopen te krijgen (en veel kans dat dat ook lukt), gaan ff klagen en eisen dat iemand die zijn job deed achter tralies moet belanden :roll: .
Ik zou graag eens het verhaal horen van die arme agent, die achter gevaarlijke criminelen aanzat en geprobeerd heeft om die wilde rit te stoppen, en daarbij per ongeluk een kind geraakt heeft dat als schild gebruikt werd door de ouders...

Volgens hun hadden ze het busje moeten volgen tot het zonder benzine viel. Dat ze in hun land van herkomst al lang geschoten hadden vergeten ze gemakkelijkheidshalve. Sorry, ik vind wel dat die een hoop pretentie hebben.

BerichtGeplaatst: 16 jun 2018 16:49 
Ze lopen zelf ook nog vrij rond toch? Terwijl ze hun kind moedwillig in gevaar hebben gebracht? Ouders die hun kinderen midden in de winter in de vrieskou buiten zetten, jonge stiefmoeders die het kind van hun nieuwe vriend boven in bad laten verzuipen, ... laat men nochtans niet vrij rondlopen op straat. Ze komen hier aangewaaid, blijven doordrammen en zijn vervolgens boos omdat het systeem hier niet naar hun pijpen danst? Wat wensen dergelijke mensen eigenlijk?

BerichtGeplaatst: 16 jun 2018 16:53 
Het is erg dat kranten dergelijke tendentieuze artikelen durven te plaatsen. Ze geven illegale nieuwkomers die hoog van de toren blazen een forum. Zet de kranten vol gezwets van illegalen en criminelen die zich tekort voelen gedaan en zwijg over de normale gang van zaken. Dat is daar precies toch de tendens.

BerichtGeplaatst: 16 jun 2018 18:42 
Oh, ik ga eens moeten zoeken maar ik ben een artikel tegengekomen waarin men de manier waarop men voor iedereen werk had in het communistisch systeel bejubelde. In het 'nieuwsblad of HLN.
Prachtig.

BerichtGeplaatst: 16 jun 2018 20:24 
Gast schreef:
Oh, ik ga eens moeten zoeken maar ik ben een artikel tegengekomen waarin men de manier waarop men voor iedereen werk had in het communistisch systeel bejubelde. In het 'nieuwsblad of HLN.
Prachtig.

Even duiden: de overheid bepaalde wat je studeerde, en waar je ging werken. Als dat betekende dat je naar de andere kant vh land moest verhuizen en moest je dat doen. Verplicht.
Ik vraag mij af of die nieuwe PVDA-ers dat zouden zien zitten. Gewoon regels volgen is al te moeilijk.

BerichtGeplaatst: 17 jun 2018 08:40 
De eerste boot met vluchtelingen is aangekomen in Valentia. Voor 630 personen stonden er 2300 hulpverleners klaar. Dat is pas een welkomstcomité. Het rode kruis en artsen zonder grenzen zijn content dat ze zoveel personen hebben kunnen redden van de dood. Persoonlijk vind ik het een fout signaal dat zij vluchtelingen naar hier halen met onze giften. Ze zouden beter ter plaatse in de landen van afkomst gaan helpen. Volgens de vroegere berichten zouden er veel zieken aan boord zijn. Ik ben geen dokter dus daar kan ik niet over oordelen. Wat ik wel zag was een hoop jonge mannen. Er zouden meer dan 120 onbegeleide minderjarigen aan boord zijn. Wie zet in godsnaam zijn eigen kind op een boot met onbekende bestemming?

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ee ... ~a5a2e196/

BerichtGeplaatst: 17 jun 2018 09:39 
Als je kijkt naar die beelden: vooral jongemannen zonder vrouw of kind. Dat kan toch geen gezond evenwicht geven? Ja, men is hier in de oorlog ook gevlucht naar Frankrijk o.a. en werd daar opgevangen, maar die vluchtelingenstroom bestond hoofdzakelijk uit vrouwen, ouderen en kinderen. Dit zijn geen gezinnen die een oorlog ontvluchten toch?

Bijlage:
Aquarius.jpg
Aquarius.jpg [ 71.7 KiB | 408 keer bekeken ]

Bron: https://www.hln.be/nieuws/buitenland/vl ... ~abbece81/

BerichtGeplaatst: 17 jun 2018 09:42 
En minderjarig? Daar heb ik zo mijn twijfels bij. Ten eerste zijn jongeren daar al veel vroeger dan hier op zichzelf aangewezen om te overleven - je krijgt dus geen onnozele kinderkes aan, maar in het beste geval effectief nog tieners die al jaren alle kneepjes van het vak gebruiken om te overleven, ten tweede is het heel rap gezegd dat men minderjarig is. Ze weten heel goed dat dit werkt.

BerichtGeplaatst: 17 jun 2018 11:54 

Citaat:
1) Sinds mijn veertiende reis ik bijna jaarlijks naar het Midden-Oosten en Noord-Afrika. Heb gestudeerd en/of onderzoek gedaan in landen als Tunesië (2015, 2017), Jordanië (2009, 2014), Syrië (2014) en Irak (2017). Heb ook een tijdje in Saoedi-Arabië (2010) gewoond.
2) Ben in de Verenigde Arabische Emiraten (2010), Turkije (meerdere keren), Libanon (2010), Israël en de Palestijnse gebieden (2014, 2018), Syrië (2010, 2014) geweest. Te veel om op te noemen.
3) Overal waren er perversiteiten: haat, slavernij, onrecht, hypocrisie, corruptie en om de twee seconden werd er wel iemand ongelovig of afvallig verklaard. Corrupte samenlevingen tot op het bot.
4) Mensen uit die landen MOETEN we opvangen in de regio. NIET HIER. Einde discussie. Het probleem is dat al die verwende idioten in het Westen niet geïnteresseerd zijn in eerlijke, oprechte analyses. Retweet gerust.

Montasser AlDe'emeh (@___Montasser___) June 16, 2018

BerichtGeplaatst: 17 jun 2018 11:58 
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180616_03566015
Citaat:
Griepcommissaris Marc Van Ranst overweegt om een klacht in te dienen tegen de jongerenafdeling van het Vlaams Belang wegens privacyschending en schriftvervalsing. De VB-jongeren verspreidden donderdag een flyer onder migranten aan het Brusselse Maximiliaanpark, met daarop de contactgegevens van een aantal academici. Onder hen ook Van Ranst.

Dit is echt hilarisch. Ik krijg de rants van Van Ranst regelmatig op mijn Tijdlijn omdat die pvda-vriend daar zooo mee akkoord gaat.
Er gaat bijna geen dag voorbij of hij is echt hysterisch tekeer aan het gaan over Francken enz.
Die Van Ranst is zo zielig dat ik het net goed vind dat hij nu eens mag tonen hoe hij echt is.

Het zijn openbare gegevens dus ze doen niets illegaal en nu krijgt hij - de academicus in zijn veilige ivoren toren- lik op stuk.

BerichtGeplaatst: 17 jun 2018 12:08 

Die linkse roepers zijn allemaal in hetzelfde bedje ziek. Het enige waarvoor die nog leven is om af te geven op rechts. Calvo zijn smoel staat naar Francken en De Wever. Die van Van Ranst volledig naar rechts én vooral VB.

BerichtGeplaatst: 17 jun 2018 15:04 
Volgens Francken zouden er veel opvarenden van de Aquarius uit Bangladesh komen. Een land waar geen oorlog is. Als dat klopt is een dringende herziening van het Europese asielbeleid nodig. Het zou me niet verbazen dat de volgende boten met 'vluchtelingen' al klaar liggen om gered te worden.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-g ... ~aa0bd306/

BerichtGeplaatst: 17 jun 2018 15:26 

Gast schreef:
Volgens Francken zouden er veel opvarenden van de Aquarius uit Bangladesh komen. Een land waar geen oorlog is. Als dat klopt is een dringende herziening van het Europese asielbeleid nodig. Het zou me niet verbazen dat de volgende boten met 'vluchtelingen' al klaar liggen om gered te worden.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-g ... ~aa0bd306/

:agree:
Het merendeel zijn economische vluchtelingen, maar dat is al wel langer zenne. Die mensen hebben ook hulp nodig, maar net zoals wij hier in opstand zijn gekomen tegen rijke uitbuiters, zouden zij dat ook moeten doen in hun thuisland. In een tijd waarin we al overspoeld worden door migranten en illegalen (die volgens mij ook vooral economische vluchtelingen zijn), is er gewoon geen plek meer, we kunnen niet het ocmw van de wereld zijn... Ofwel laat je hen toe en moeten ze in hun eigen onderhoud voorzien, stuur je hen meteen terug bij het minste misdrijf, ofwel laat je hen niet binnen :? . Sowieso moeten er voorwaarden gekoppeld worden aan de mogelijkheid om hier te blijven, en onverbiddelijk terugsturen van mensen die niet willen deel uitmaken van onze maatschappij.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 jun 2018 20:58 

Citaat:
Bij de opvarenden van reddingsschip Aquarius, dat vanochtend is aangekomen in de Spaanse stad Valencia, zitten “grote aantallen uit Bangladesh”. Dat tweet staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA). “Welk recht hebben zij om zo in de Europese Unie te komen?”, vraagt hij. Maar artsen zonder Grenzen meldt nu dat er slechts drie Bengalezen aan boord waren van de Aquarius.

“Illegale migranten die in Spanje aankomen: er zitten grote aantallen bij uit Bangladesh. Dat is 9.000 km van Libië + er is GEEN oorlog. Zij vliegen via Turkije naar Tripoli en dan via boot naar de EU. Welke recht hebben zij om zo in EU te komen ? Waar zijn we toch mee bezig? !”, tweet Francken. Hij merkt ook op dat de erkenningsgraad van asielzoekers uit Bangladesh vorig jaar 3,7 procent bedroeg.

Artsen zonder Grenzen laat vandaag echter weten dat er zich slechts drie Bengalezen bevonden onder de 629 migranten op de Aquarius. Francken had het in eerste instantie over “grote aantallen” uit Bangladesh, maar paste dat later aan naar “er zitten er ook bij uit Bangladesh”.
Volledig artikel HLN
Ondertussen zijn het er 'slechts 3' uit Bangladesh, nog altijd 3 teveel die die weg gebruiken... En volledig verkeerd van Francken om het over grote aantallen te hebben, hij had beter gewacht op juiste getallen. Ik vraag me wel af wie dat dan doorgegeven heeft aan hem...
Als het trouwens 'vooral' mensen uit Nigeria, Soedan en Eritrea waren, samen goed voor 238 van de 629, dus nog niet de helft, vraag ik mij af waar de rest dan eigenlijk uit bestaat?

Profiel  

Pagina 6 van 8 [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]