Het is nu 23 okt 2021 12:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 3472 van 3472 [ 52070 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3468, 3469, 3470, 3471, 3472

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Goeiemorgen/goeiemiddag/goeienavond!
BerichtGeplaatst: 24 sep 2021 07:54 
Goeiemorgen.

Namiddag heb ik een rit naar Zandhoven, Lier en Emblem. Nergens kan ik info vinden over het parcours van het WK, wel dat er een rit van Antwerpen-Leuven zou zijn. Ga ik in die omgeving hinder hebben van het WK?

BerichtGeplaatst: 24 sep 2021 09:50 

Gast schreef:
Goeiemorgen.

Namiddag heb ik een rit naar Zandhoven, Lier en Emblem. Nergens kan ik info vinden over het parcours van het WK, wel dat er een rit van Antwerpen-Leuven zou zijn. Ga ik in die omgeving hinder hebben van het WK?

Goeiemorgen gast!
Tof hé, ik heb ook lang zitten zoeken over info van hoe het in Leuven zou zijn... Daar heb ik het gevonden op de site van Leuven zelf geloof ik. Ik probeer het ff terug te vinden, en of er iets interessant voor jou tussen gaat zitten.

Op de site van Leuven vind ik enkel een stukje aanrijroute, daar ben je niet veel mee denk ik? WK parcours Leuven.be
En op Sporza een wreed onduidelijk kaartje: [urlhttps://sporza.be/nl/2021/09/14/alles-over-de-wk-wegritten-bekijk-het-parcours-en-de-uitzendingen-bij-sporza~1631631889532/]WK-wegritten sporza.be[/url]
Nog ff voortgezocht, en gevonden dat er vandaag geen wegritten zouden zijn? Ik dacht eigenlijk van wel, want in Leuven werden vanaf vanmiddag grotere stukken afgesloten voor verkeer :scratch: ? Het geeft nog niet genoeg chaos zenne, deftige informatie voor wie er NIET in geïnteresseerd is en enkel de verkeerssituatie wilt kennen, is moeilijk te vinden...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 sep 2021 10:07 

Allez, nóg wat verder gezocht, want ik was er echt van overtuigd ergens iets gezien te hebben van een wegrit vandaag: het zijn de beloften mannen die vandaag Antwerpen-Leuven rijden. (En in Leuven rijden de junioren een wegrit, maar die blijven in en om Leuven.)
Een betere kaart dan dit Parcours WK sporza.be vind ik eigenlijk niet.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 sep 2021 16:10 
Oef dan ben ik niet de enige die daar niks over kan vinden. Ik ben dan maar op goed geluk richting Lier gereden. Gewoon met het gedacht dat de leverancier niks gezegd had over verkeershinder. Buiten een lange file door het traag rijden landbouwtractor en een graafkraan(wat normaal is) geen problemen gehad.

Dat er zo weinig informatie over te vinden is kan voor sommige mensen echt wel een probleem zijn. En dan verschieten ze ervan dat er sommigen hun kalmte verliezen. Gelukkig heb ik van dat laatste geen last tenzij ik bij mijn schoondochter in de auto zit want die heeft in zulke omstandigheden een serieuze woordenschat.

BerichtGeplaatst: 24 sep 2021 16:59 

Gast schreef:
Oef dan ben ik niet de enige die daar niks over kan vinden. Ik ben dan maar op goed geluk richting Lier gereden. Gewoon met het gedacht dat de leverancier niks gezegd had over verkeershinder. Buiten een lange file door het traag rijden landbouwtractor en een graafkraan(wat normaal is) geen problemen gehad.

Dat er zo weinig informatie over te vinden is kan voor sommige mensen echt wel een probleem zijn. En dan verschieten ze ervan dat er sommigen hun kalmte verliezen. Gelukkig heb ik van dat laatste geen last tenzij ik bij mijn schoondochter in de auto zit want die heeft in zulke omstandigheden een serieuze woordenschat.

Met mijn zoon zijn kot is het ook eerder toevallig dat ik te weten kwam dat er ook in Heverlee veel straten afgesloten zouden worden, dat zou ik normaal gezien niet verwacht hebben de week ervoor, en eigenlijk ook zelfs niet in het weekend. Ik vind wel dat de stad Leuven echt wel goed haar best gedaan heeft om de last in kaart te brengen! Maar een vriend van mij zat in de voormiddag te werken in Antwerpen, moest daar rond de middag doorrijden naar een andere job, en toen ik hem 's morgens belde, wist hij van niks, dus echt goed is het ni aangegeven. Ze gaan er blijkbaar vanuit dat iedereen zot staat van de koers en wel op de hoogte is :? ?

Profiel  

Pagina 3472 van 3472 [ 52070 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3468, 3469, 3470, 3471, 3472

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]