Het is nu 20 jan 2021 17:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1 van 11 [ 155 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Baby borrel
BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 10:35 

Wat geven jullie zo van centjes als ik dit mag weten ?
Moet naar een baby borrel van vrienden. Maar die vrienden heb ik in 5 jaar niet meer gezien ?
20 -25-30-35-40 euro ???

Profiel  

Berichttitel: Re: Baby borrel
BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 10:41 
Axelle schreef:
Moet naar een baby borrel van vrienden. Maar die vrienden heb ik in 5 jaar niet meer gezien ?
20 -25-30-35-40 euro ???

30-35?

BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 10:43 
Wij geven 50 euro op babyborrels

BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 10:45 
Gast schreef:

Goed zot. En wat geef je voor een trouw?

BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 11:11 
Niks, ik ga er ook niet heen. Familie bezoek ik in het ziekenhuis, met dichte collega's spreek ik af, al de rest mag gerust laten weten dat ze een baby hebben gekregen, maar moet niet verwachten dat ik daar een halve dag en een extra geschenkje aan wil hangen. Veel heeft een mens niet aan zo'n borrel.

BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 11:50 

Ik dacht eigenlijk ook eerst aan 50 euro ???
Maar dacht, is dit niet wat veel voor een verre vriend ??

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 12:08 
Gast schreef:
Gast schreef:

Goed zot. En wat geef je voor een trouw?

Als je met 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen) naar een babyborrel gaat, is dat toch niet teveel?
Je hebt al gauw elk voor 12,5 euro drank en hapjes binnen, dus verlies doe je daar niet mee.

BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 12:17 
Als ik 12 euro betaal voor drank, kies ik liever zelf waar ik dat doe. Voor dat geld heb je al een dagschotel met drankje trouwens i.p.v. alleen maar wat hapjes en 1 drankje. Eigenlijk is 4 x 3 euro meer dan genoeg om een drankje met wat chips uit den Aldi te denkken toch? Ik ga er trouwens van uit dat mensen geen receptie geven om die door anderen te laten betalen. Dat is de grote Jan uithangen op kosten van de rest.

BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 12:58 

Axelle schreef:
20 -25-30-35-40 euro ???

Dan mag je er bijna zeker van zijn dat die uitnodiging er gekomen is om cadeaus te vergaren!
Ik zou me er dan vanaf maken met 25€.

Bij familie en goede vrienden geef ik voor de geboorte van het eerste kind tussen de 75 en 100€.
Voor de volgenden 50€.
Voor vage kennissen is het rond de 25€.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 13:20 
Gast schreef:
Als ik 12 euro betaal voor drank, kies ik liever zelf waar ik dat doe. Voor dat geld heb je al een dagschotel met drankje trouwens i.p.v. alleen maar wat hapjes en 1 drankje. Eigenlijk is 4 x 3 euro meer dan genoeg om een drankje met wat chips uit den Aldi te denkken toch? Ik ga er trouwens van uit dat mensen geen receptie geven om die door anderen te laten betalen. Dat is de grote Jan uithangen op kosten van de rest.

Ik bedoel het dan ook niet in de vorm van 'betalen' he. het is een vergelijking, ik wil hiermee alleen zeggen dat 50 euro niet zo overdreven veel is als je met 4 ergens uitgenodigd bent.

Trouwens alle babyborrels waar wij al uitgenodigd geweest zijn, waren altijd deftig, en meer dan 'een drank en wat chips uit den aldi'. En ik ging er ook niet tegen mijn zin.

BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 13:26 
Babbel schreef:
Dan mag je er bijna zeker van zijn dat die uitnodiging er gekomen is om cadeaus te vergaren!
Ik zou me er dan vanaf maken met 25€.

:agree:

Ik zou me ervan af maken door niet te gaan. Iemand die je in geen 5 jaar hebt gezien kan je toch moeilijk een vriend noemen.

BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 13:29 
Daar zou ik zeker geen 50 euro aan hangen. Als ze 10 onnozelaars vinden die dat wel doen, stoppen ze die dag 500 euro in hun zak, of meer. Waarom vragen die je nog, denk je?

BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 13:31 

Ik zou al sowieso niet gaan. Als ze je 5 jaar niet zien staan en nu opeens wel moet je niet ver zoeken waarom ze je uitnodigen.

BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 13:32 

Mien schreef:
Ik zou al sowieso niet gaan. Als ze je 5 jaar niet zien staan en nu opeens wel moet je niet ver zoeken waarom ze je uitnodigen.

Ofwel zien ze dit als een goeie gelegenheid om mensen die ze lang niet meer gezien hebben nog eens uit te nodigen? Ik zou denk ik 25 euro geven.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 sep 2012 13:37 
Dat is toch geen gelegenheid om bij te praten met mensen die je al een eeuwigheid niet meer gezien hebt he? Zeker niet als je meerdere koppels uitnodigt die je al in geen jaren meer hebt gezien. Kan je elkaar even goed in de supermarkt of op straat ontmoeten. Denk dat je dan meer tijd hebt om bij te praten dan op zo'n borrel en het kost je niks.

Pagina 1 van 11 [ 155 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur