Het is nu 19 nov 2018 15:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1 van 7 [ 102 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: plaatsjes vrij ten eekhovelei 2100 deurne
BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 17:28 
ben een zelfstandige onthaalmama en biedt opvang aan kinderen van 0 tot 3 jaar . Wat me onderscheid van de meeste onthaalouders is dat de opvangruimte buitenshuis is ,
kinderopvang filouke is kleinschalig en heeft plaats voor 7kindjes daardoor krijgen de kindjes de volle ,als individuele aandacht . Een verblijf waar de kinderen, ouders zich thuis voelen met wederzijdste vertrouwen tussen onthaalmama en ouders,
waarin ik als onthaalmama een bijdrage kan leveren aan het respect en zelfvertrouwen van uw kind.
meer info 0489352697

Berichttitel: Re: plaatsjes vrij ten eekhovelei 2100 deurne
BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 18:21 
noura schreef:
ben een zelfstandige onthaalmama en biedt opvang aan kinderen van 0 tot 3 jaar . Wat me onderscheid van de meeste onthaalouders is dat de opvangruimte buitenshuis is ,
kinderopvang filouke is kleinschalig en heeft plaats voor 7kindjes daardoor krijgen de kindjes de volle ,als individuele aandacht . Een verblijf waar de kinderen, ouders zich thuis voelen met wederzijdste vertrouwen tussen onthaalmama en ouders,
waarin ik als onthaalmama een bijdrage kan leveren aan het respect en zelfvertrouwen van uw kind.
meer info 0489352697

bied!
wederzijds!

BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 18:36 
Maar er is toch zoveel kinderopvang tekort...
Wat zegt dat dan over de opvang die zelf kindertjes moet gaan zoeken :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 18:40 
Gast schreef:
noura schreef:
meer info 0489352697

bied!
wederzijds!

onderscheidt! ;)
de volle, als individuele aandacht? :scratch:
En die zinnen trekken nergens op. :?

BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 18:53 
Voor hoofdletters heeft ze dan weer minder 'volle aandacht' :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 18:55 
Wat een reacties weer.
Zo moeilijk om eens héél gewoon te reageren?

BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 19:23 

Het lijken me heel gewone reacties op een heel ongewone manier om reclame te maken. Dit is de eerste (en waarschijnlijk de enige) indruk die we van haar krijgen, daar zou je toch iets meer moeite voor mogen doen, niet? En dan bedoel ik niet moeite doen om lange ingewikkelde zinnen te schrijven.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 19:31 
Emmeke schreef:
Het lijken me heel gewone reacties op een heel ongewone manier om reclame te maken. Dit is de eerste (en waarschijnlijk de enige) indruk die we van haar krijgen, daar zou je toch iets meer moeite voor mogen doen, niet? En dan bedoel ik niet moeite doen om lange ingewikkelde zinnen te schrijven.

De naam van opstarter doet al veel veronderstellen. Google vertalingen gebruikt zeker? :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 19:41 

Zou ze daarvoor minder goed voor kindjes zorgen denk je? Niet iedereen beheerst de Nederlandse taal perfect.
Wat een commentaar toch altijd.

BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 19:50 
Meestal erger ik mij mateloos aan schrijffouten, maar in dit geval stoort het mij helemaal niet. Een goede onthaalmoeder zorgt voor de kindjes, ververst op tijd hun pamper, geeft ze voldoende aandacht, speelt met de kindjes....Een kindje van maximum 3 jaar zal niet veel nadeel hebben als ze niet correct Nederlands kan schrijven.

BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 19:52 
Goh, ik zou mijn peuter, die volop in z'n taalontwikkeling zit, toch liever niet hele dagen bij iemand zetten die Nederlands spreekt met een vertaalcomputer :mrgreen:

Dat doet dus wel degelijk ter zake, vind ik.

BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 19:54 

Het plaatsje zal wel snel weg zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 19:57 
Tja, sommige mensen zijn nu eenmaal niet erg veeleisend :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 19:58 
Gast schreef:
Goh, ik zou mijn peuter, die volop in z'n taalontwikkeling zit, toch liever niet hele dagen bij iemand zetten die Nederlands spreekt met een vertaalcomputer :mrgreen:

Dat doet dus wel degelijk ter zake, vind ik.

Ik vind de zaken die ik opgenoemd heb meer belangrijker! Je hebt natuurlijk ook onthaalmoeders die eigenlijk tegen hun zin onthaalmoeder zijn (hogeropgeleide vrouwen die thuisbleven voor de kinderen en toch maar als onthaalmoeder begonnen...). Ze zullen wel correct Nederlands praten tegen uw kindje, maar hou je Zwitsal maar naar boven want het zal nodig zijn....

BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 20:04 

'Meer belangrijk' moest het zijn. al een geluk dat ik geen onthaalmoeder ben :? :D

Profiel  

Pagina 1 van 7 [ 102 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur