Het is nu 15 jul 2018 22:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 4 van 4 [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Kribbe luistert niet naar wat ik vraag...
BerichtGeplaatst: 20 apr 2011 10:50 

Knolletje schreef:
Toen mijn zoon nog een baby was, heeft hij ook kousenbroeken gedragen hoor. Ik zie niet in wat daar mis mee zou zijn, zolang hij het niet draagt als hij ouder is :mrgreen:

die kousen tot daar toe, als het maar geen pamper is die ze willen blijven dragen :rofl:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 apr 2011 21:19 

louke schreef:
Knolletje schreef:
Toen mijn zoon nog een baby was, heeft hij ook kousenbroeken gedragen hoor. Ik zie niet in wat daar mis mee zou zijn, zolang hij het niet draagt als hij ouder is :mrgreen:

die kousen tot daar toe, als het maar geen pamper is die ze willen blijven dragen :rofl:

:D Neeje, zover is het niet

BerichtGeplaatst: 23 apr 2011 18:47 
lou' schreef:
Joanna schreef:
Vorige week had mijn dochtertje hele rode billetjes. In het heen-en-weerboekje had ik gezien dat ze regelmatig talkpoeder gebruikten. Ik ben hiervoor echt geen voorstander. Het schuurt haar vel nog meer open. Talkpoeder kan je PREVENTIEF gebruiken en een heel dunne laag. Maar goed, ik schreef dus dat ik liever had dat ze dat niet meer gebruikten. Blijkbaar houden ze daar totaal geen rekening mee! Toen ik donderdagavond haar luiertje open deed, kon ik de klonters zo op haar billetjes zien plakken. En ik las ook in het boekje dat ze dat inderdaad gebruikt hadden. In het weekend kwamen de velletjes van haar billen af!
Toen mijn man ze afzette vanmorgen, zei hij er ook iets van en ze reageerde zo'n beetje gepikeerd...
Dit vind ik echt niet kunnen. Ik ben toch "klant"? Als ik iets niet wil, (en geen talkpoeder gebruiken is nu toch zoveel niet gevraagd) dan moeten ze dat toch respecteren?

Ze zouden het inderdaad moeten respecteren, maar ja...
Als ik mijn zoontje ga halen, is hij meestal uitgekleed, omdat ze het daar echt warm vinden voor broekkousen....tja....Dat hij dan in het weekend ziek is, moet ik maar erbij nemen... :evil:

Tja, als je de Roemeense gewoonte van kleden hebt... Ik ben eens voor drie weken in Roemenië geweest, begin september vertrokken. Het was warm, ik denk rond de 20 a 22 graden. De volwassenen liepen luchtig gekleed, zoals je zou verwachten bij zo'n temperaturen. maar de baby's en peuters waren allemaal ingeduffeld alsof het hartje winter was, met kousenbroek, muts, sjaal en dikke jas! :shock:
Ik denk niet dat dit de manier is om kinderen te beschermen tegen ziektes. 't Is verdorie zelfs om er ellendig van te worden!

Berichttitel: Kribbe luistert niet naar wat ik vraag...
BerichtGeplaatst: 16 jul 2011 15:11 
Wat heeft iedereen toch tegen K&G?
Het zijn consulenten: ze geven raad. Je doet toch nog altijd wat je er zelf mee wilt?

BerichtGeplaatst: 16 jul 2011 15:26 

Gast schreef:
Wat heeft iedereen toch tegen K&G?
Het zijn consulenten: ze geven raad. Je doet toch nog altijd wat je er zelf mee wilt?

Op zich heb ik er niets tegen, maar voor ouders van een eerste kindje zijn ze wel belangrijk. Die ouders hebben nog geen ervaring en nemen hun raad als de ware aan. Zo waren wij tenminste. Achteraf bekeken, spijtig...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 jul 2011 15:53 
Ik heb er bij mijn eerste bitter weinig aan gehad, alleen verkeerd advies gekregen. Zij vonden de baby te klein en ik moest zo snel mogelijk fruitpap beginnen bijvoeren. Op amper drie maanden oud sinaasappelsap beginnen geven... Heeft niets anders dan krampjes en miserie gegeven. Mijn huisarts gaf me de raad om kind en gezin te laten voor wat het was, ze hielden geen rekening met de verschillende groeicurves van borst- en fleskindjes (keken alleen naar die laatste) en ook niet met kinderen die gewoon klein waren uit zichzelf (zoals mijn eerste - is inmiddels bijna 18 en nog steeds een kleintje). Bij mijn andere kinderen heb ik kind en gezin vriendelijk bedankt voor hun diensten en gewoon zelf mijn plan getrokken.

BerichtGeplaatst: 16 jul 2011 15:58 

hier komt er geen tweede, maar moest het zo zijn, zou ik ook niet meer naar K&G gaan!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 jul 2011 17:29 
En zijn inspuitingen dan? Een dure dokter betalen?

BerichtGeplaatst: 16 jul 2011 18:03 
Gast schreef:
En zijn inspuitingen dan? Een dure dokter betalen?

Ik ging ook niet naar k&g. Dat die inspuitingen duurder zijn bij de huis- of kinderarts kon me echt niet schelen.
Je kind primeert toch op de prijs van een inspuiting?

BerichtGeplaatst: 16 jul 2011 18:09 
Als je een vaste huisarts hebt, valt de prijs voor die inspuitingen wel mee. Liever een arts die het kind kent dan zo'n beginnerke van kind en gezin. Het zijn meestal niet de meest ondernemende en alerte types die voor zo'n instellingsjobke kiezen.

Pagina 4 van 4 [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]