Het is nu 06 aug 2021 05:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 52 van 54 [ 797 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Hebben jullie al geboekt voor de zomervakantie?
BerichtGeplaatst: 24 maart 2021 13:49 
Ik ben toch ook blij dat hij hier nog schrijft.

BerichtGeplaatst: 24 maart 2021 14:00 
Ook het enige topic waar hij normaal doet.

BerichtGeplaatst: 24 maart 2021 14:16 

Gast schreef:
Ook het enige topic waar hij normaal doet.

:mrgreen:
En het was ook weer lang geleden dat hij nog eens normaal deed.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 maart 2021 17:25 
Gast schreef:

Terug on topic: Wij hadden nu het geniale idee een kleine Volkswagen Camper te huren om België mee te verkennen in de paasvakantie, er zijn er nog een paar te huur. Maar het begint me nu ineens te dagen dat daar waarschijnlijk geen verwarming in zit en dat het nog heel koud kan zijn. Iemand die weet of het doenbaar is in deze periode van het jaar om daar een week in te verblijven? 't Is ook niet dat we op restaurant kunnen om ons even te verwarmen hé. :?

Volgens mij is daar wel verwarming in hoor.

BerichtGeplaatst: 25 maart 2021 17:27 
Gast schreef:
Gast schreef:

Terug on topic: Wij hadden nu het geniale idee een kleine Volkswagen Camper te huren om België mee te verkennen in de paasvakantie, er zijn er nog een paar te huur. Maar het begint me nu ineens te dagen dat daar waarschijnlijk geen verwarming in zit en dat het nog heel koud kan zijn. Iemand die weet of het doenbaar is in deze periode van het jaar om daar een week in te verblijven? 't Is ook niet dat we op restaurant kunnen om ons even te verwarmen hé. :?

Echt? Maar dat moet dan toch keiveel verbruiken als hij stilstaat? We gaan ons in ieder geval eens wat beter moeten informeren voor we zoiets huren.

BerichtGeplaatst: 25 maart 2021 17:32 
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:

Echt? Maar dat moet dan toch keiveel verbruiken als hij stilstaat? We gaan ons in ieder geval eens wat beter moeten informeren voor we zoiets huren.

Wij hebben al een paar keer een camper gehuurd tijdens de zomer en daar zat airco in, dus ik veronderstel dat die ook warmte kan blazen. Op de campings kan je aansluiten op stroom, maar als je in het vrije weg staat, dan kan je je generator daarvoor gebruiken. Tijdens het rijden heb je sowieso verwarming/ airco vooraan.

BerichtGeplaatst: 25 maart 2021 21:22 

Zeg, ge zijt toch geen wietewatje zeker ? :mrgreen:

Als er geen verwarming zou zijn, dan doe je gewoon een fleece pijamatje aan hé :mrgreen:

Maar normaliter zal er wel verwarming zijn hoor, don't worry ;)

Er zijn verschillende systemen van verwarming :
- op gas : dan zet je gewoon de gasfles open, moeilijker is het niet ; een dag of 5-6 vollebak stoken, langer doe je niet met een gasfles, dan moet je die vervangen
- ofwel werkt het verwarmingssysteem op diesel : dat is het makkelijkste ; je moet niet zien voor gas, gewoon zien dat je diesel in de tank hebt (en die heb je normaal gezien, want anders kan je niet rijden :mrgreen: )
- sommige modellen hebben een dubbel systeem : naast gas of diesel, ook een elektrisch systeem, waarvoor je dan wel 220V aansluiting nodig hebt (op camping of camperplaats) - wij gaan zelfs vloerverwarming hebben in den onzen, we gaan op onze blote voetjes kunnen lopen ;)
- als niets van dit alles er is, maar dat kan ik moeilijk geloven, heb je nog altijd de mogelijkheid om te slapen op camping of camperplaats waar 220V aansluiting is, en zou je kunnen zelf een klein elektrisch badkamer-convectortje meedoen

Tijdens het rijden is het geen enkel probleem, dan werkt de chauffage in de cabine

En anders, remember : een fleece pijamatje :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 maart 2021 22:16 

Carrera 2.0 schreef:
Veel reizen naar het buitenland gaat er niet inzitten zeker dit jaar ? En al zeker niet buiten Europa... :curse: :cry:

Onze maand Australië in mei is definitief geannuleerd. We konden vluchten en 4x4 herboeken, maar tegen het tarief dat alsdan in voege zal zijn. Wens geen verrassingen, heb dus eieren voor mijn geld gekozen en het voorschot laten terugbetalen.

Reis Zuidelijk-Afrika voor oktober hebben we ook niet laten doorgaan.

Het zal Oostende en de Ardennen worden peis ik :mrgreen:

We hebben wel geanticipeerd op ons pensioen : we hebben jaren eerder dan gepland zelf een camper gekocht ;)

Denk dat wij ook onze reis volledig gaan afblazen en zien of we ooit nog kunnen gaan maar dan geen rondreis meer maar ter plaatse uitstappen maken.
Denk tegen dat we ooit zullen kunnen gaan het niet meer zal lukken. :(

BerichtGeplaatst: 26 maart 2021 22:32 

Awel, Mien, ik heb al zitten denken aan jullie. Persoonlijk zou ik in jullie geval nog niet annuleren omdat jullie bij mijn weten hebben kunnen herboeken zonder meerkost. Het is niet zo dat de kans nihil is dat het kan doorgaan hé. Veel zal afhangen van de vaccinaties. Het zou spijtig zijn moest je het geboekte programma (rondreis) laten vallen om later plaatselijke uitstappen te maken, want op jullie geplande bestemmingen is echt wel veel te beleven ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 maart 2021 22:35 

Carrera 2.0 schreef:
Awel, Mien, ik heb al zitten denken aan jullie. Persoonlijk zou ik in jullie geval nog niet annuleren omdat jullie bij mijn weten hebben kunnen herboeken zonder meerkost. Het is niet zo dat de kans nihil is dat het kan doorgaan hé. Veel zal afhangen van de vaccinaties. Het zou spijtig zijn moest je het geboekte programma (rondreis) laten vallen om later plaatselijke uitstappen te maken, want op jullie geplande bestemmingen is echt wel veel te beleven ;)

Daar ben ik me volledig van bewust. Wij zouden dan ook doodgraag gaan.
Maar op FB zit ik in veel groepen en van verschillende kanten hoor ik dat het ginder niet vroeger toegankelijk wordt voor april 2022. :(

BerichtGeplaatst: 29 maart 2021 19:21 

Daarnet in het nieuws, 1200€ voor een midweek in Centerparcs en je mag geeneens in het zwembad. :shock:
Dan hebben wij toch een mooier huisje geboekt en dit voor de helft van de prijs.

BerichtGeplaatst: 29 maart 2021 20:44 
Mien schreef:
Daarnet in het nieuws, 1200€ voor een midweek in Centerparcs en je mag geeneens in het zwembad. :shock:
Dan hebben wij toch een mooier huisje geboekt en dit voor de helft van de prijs.

Die vakantieparken zijn veel te duur voor wat het is. En toch wil iedereen daar naartoe, ik snap dat niet. Je kan toch evengoed ergens anders een huisje huren.

BerichtGeplaatst: 29 maart 2021 20:48 

Gast schreef:
Mien schreef:

Die vakantieparken zijn veel te duur voor wat het is. En toch wil iedereen daar naartoe, ik snap dat niet. Je kan toch evengoed ergens anders een huisje huren.

:agree:
Maar het is wel gemakkelijk met kleine kinderen. Van die prijzen verschiet ik wel echt, dat is eigenlijk niet meer normaal?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 maart 2021 20:52 

Emmeke schreef:
Gast schreef:
Mien schreef:

:agree:
Maar het is wel gemakkelijk met kleine kinderen. Van die prijzen verschiet ik wel echt, dat is eigenlijk niet meer normaal?

Ons huisje die we huren is ook gemakkelijk voor kleine kinderen, alles is aanwezig maar wel voor de helft van de prijs en het staat ver van andere huizen. Juist geen zwembad maar dat mag in Centerpars ook niet.

BerichtGeplaatst: 29 maart 2021 21:01 
En alles wat je daar doet, is ook nog eens erg commercieel. Veel geld voor de animaties, en om iets te gaan eten en drinken.

Pagina 52 van 54 [ 797 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]