Het is nu 08 dec 2022 21:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1136 van 1137 [ 17048 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1133, 1134, 1135, 1136, 1137  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan?
BerichtGeplaatst: 03 apr 2022 15:58 
Gewandeld in de bossen met ons hondje. Heerlijk die rust en slechts enkele wandelaars tegen gekomen. Jammer dat het weer zo wisselvallig is. Zon, koude wind, regen, ....

BerichtGeplaatst: 14 apr 2022 12:40 
Ritje Kempen gedaan. Precies een spelletje mens erger je niet met al die wegenwerken.

BerichtGeplaatst: 14 apr 2022 13:13 

Het is soms erg hé... Je vraagt je af waarom er geen masterplan is waar werken beter gepland kunnen worden, op elkaar afgestemd, sneller afgehandeld.
Da's zoals dat ze de Kennedytunnel gaan afsluiten tijdens het paasweekend, welke idioot heeft dat bedacht? Werken op het einde van een vakantie, in een weekend met een feestdag waar veel mensen op familiebezoek gaan...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 apr 2022 14:53 
Werken in de Kennedytunnel is niet simpel. Het zou om grotere werken gaan en dan is het misschien niet fout om er een weekend voor te nemen. De laatste jaren is het zo al geen pretje naar Antwerpen te rijden vanuit de Kempen. Door de hinder met die afgebroken brug en nu de gesloten Kennedytunnel blijf ik dit weekend ver uit de buurt van Antwerpen.

BerichtGeplaatst: 14 apr 2022 15:00 

Gast schreef:
Werken in de Kennedytunnel is niet simpel. Het zou om grotere werken gaan en dan is het misschien niet fout om er een weekend voor te nemen. De laatste jaren is het zo al geen pretje naar Antwerpen te rijden vanuit de Kempen. Door de hinder met die afgebroken brug en nu de gesloten Kennedytunnel blijf ik dit weekend ver uit de buurt van Antwerpen.

Natuurlijk is het het beste om daar een weekend voor te nemen, maar toch niet het weekend bij het begin of het einde van een vakantie? Toch niet een verlengd weekend? Toch niet een weekend met een (familie)feestdag in? Allez, volgens mij bestaat er geen slechter weekend dan dit weekend eigenlijk, tenzij kerstmis of nieuwjaar in een weekend zou vallen bij het begin of einde van de kerstvakantie :D .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 15 apr 2022 07:49 
Dag 3 van de zoektocht: mijn dochter doet volgende maand haar feest van de vrijzinnige jeugd. Hopeloos op zoek naar een outfit voor mezelf. Na de viering zelf, hebben wij een feest in beperkte familie kring. Ik zoek iets feestelijks, maar niet té. Iets dat dient voor verschillende weersomstandigheden. Eind mei. Het kan 30 graden zijn, maar ook 10 graden.

BerichtGeplaatst: 15 apr 2022 09:26 
Gast schreef:
Ritje Kempen gedaan. Precies een spelletje mens erger je niet met al die wegenwerken.

Wij zijn gisteren naar het Keukenhof geweest en hebben ondanks de werken toch goed kunnen doorrijden. Geen enkele vertraging. Valt echt niet veel voor.

BerichtGeplaatst: 15 apr 2022 09:42 

Gast schreef:
Dag 3 van de zoektocht: mijn dochter doet volgende maand haar feest van de vrijzinnige jeugd. Hopeloos op zoek naar een outfit voor mezelf. Na de viering zelf, hebben wij een feest in beperkte familie kring. Ik zoek iets feestelijks, maar niet té. Iets dat dient voor verschillende weersomstandigheden. Eind mei. Het kan 30 graden zijn, maar ook 10 graden.

:rofl:
Zo herkenbaar! Bij mij draait het er dan meestal op uit dat ik een paar dagen ervoor nog naar het shoppingcenter ga, om dan uiteindelijk vaak niks te vinden en iets aan te doen dat ik al had :mrgreen: !
Voor dat wisselend weer moet je gewoon zien dat je iets hebt waarop je een vestje ofzo kan aandoen, maar tegen dan is de kans groter dat het beter weer is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 15 apr 2022 10:48 
Gast schreef:
Gast schreef:

Wij zijn gisteren naar het Keukenhof geweest en hebben ondanks de werken toch goed kunnen doorrijden. Geen enkele vertraging. Valt echt niet veel voor.

Dan zal je niet veel op binnenwegen geweest zijn in deze regio want hier is het echt soep met balletjes

BerichtGeplaatst: 15 apr 2022 13:41 
Emmeke schreef:
Gast schreef:

:rofl:
Zo herkenbaar! Bij mij draait het er dan meestal op uit dat ik een paar dagen ervoor nog naar het shoppingcenter ga, om dan uiteindelijk vaak niks te vinden en iets aan te doen dat ik al had :mrgreen: !
Voor dat wisselend weer moet je gewoon zien dat je iets hebt waarop je een vestje ofzo kan aandoen, maar tegen dan is de kans groter dat het beter weer is.

Een coronauitbraak van een week -verbod op bijeenkomsten en feesten- zou me wel van pas komen! Kinderen van al die verschillende scholen, samen in een concertzaal. Honderden toeschouwers in de zaal, compleet onverantwoord. :mrgreen:
Echt jaloers op de ouders die de voorbije 2 jaar #lentefeestinjekot hadden. :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 15 apr 2022 16:34 
Emmeke schreef:
Gast schreef:

Natuurlijk is het het beste om daar een weekend voor te nemen, maar toch niet het weekend bij het begin of het einde van een vakantie? Toch niet een verlengd weekend? Toch niet een weekend met een (familie)feestdag in? Allez, volgens mij bestaat er geen slechter weekend dan dit weekend eigenlijk, tenzij kerstmis of nieuwjaar in een weekend zou vallen bij het begin of einde van de kerstvakantie :D .

Rond 14.00 uur was het al veel trager rijden van voor Zoersel richting Antwerpen. Toen ik van Zandhoven naar Lier reed zag ik dat ze op de autostrade die van Hasselt komt volledig stil stonden. Denk dat de soep rond Antwerpen nu volledig compleet is en ik vrees dat je gelijk hebt Emmeke dat ze beter een ander weekend konden uitkiezen. Het was vandaag opvallend dat er veel auto's en campers met Duitse nummerplaat reden.

BerichtGeplaatst: 01 mei 2022 18:38 
Hard gewerkt op de dag van de arbeid. Nu kan ik weer een jaartje uitrusten. :lol:

(Was het maar waar ;) )

BerichtGeplaatst: 01 mei 2022 19:10 

Lol, spijtig dat het zo niet werkt :D !
Hier was het een gewone zondag: ik ben terug bij met de was, en ben ook wat in de tuin bezig geweest.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 mei 2022 17:00 
Naar de autokeuring geweest. Lang aanschuiven en dan kwamen de papieren van de auto niet door op het loket en stond ik daar maar te wachten. Nadat ze 6 keer hadden omgeroepen om de documenten van de wagen van 'merk' door te sturen waren ze er. De dame achter het loket was er ambetanter van dan ik. :lol:

BerichtGeplaatst: 13 mei 2022 16:38 
File, file, file.... en onduidelijke wegomleidingen. Wat een miserie was me datte vandaag rond Antwerpen. Pfff..... en dan bellen ze nog waar je blijft want ze staan te wachten.

Pagina 1136 van 1137 [ 17048 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1133, 1134, 1135, 1136, 1137  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur