Het is nu 08 dec 2022 20:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1137 van 1137 [ 17048 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1133, 1134, 1135, 1136, 1137

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan?
BerichtGeplaatst: 13 mei 2022 17:44 

Gast schreef:
File, file, file.... en onduidelijke wegomleidingen. Wat een miserie was me datte vandaag rond Antwerpen. Pfff..... en dan bellen ze nog waar je blijft want ze staan te wachten.

Allez, dan zijn we elkaar misschien nog tegengekomen ergens in de file :D ! Het was idd weer erg vandaag...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 mei 2022 22:14 
Emmeke schreef:
Gast schreef:
File, file, file.... en onduidelijke wegomleidingen. Wat een miserie was me datte vandaag rond Antwerpen. Pfff..... en dan bellen ze nog waar je blijft want ze staan te wachten.

Allez, dan zijn we elkaar misschien nog tegengekomen ergens in de file :D ! Het was idd weer erg vandaag...

Wie weet. Maarja, het was vandaag vrijdag den 13de hé. We zijn zonder botsen thuis geraakt dus alles ok. :D

BerichtGeplaatst: 18 mei 2022 12:18 
Onkruid nog maar eens kapot gespoten. Als er iets blijft groeien is het toch dat. :wall:
Geen zicht tussen de klinkers.
Gelukkig werkt het snel en is er al niet veel meer van te merken. :ok:

BerichtGeplaatst: 19 mei 2022 09:15 
Gast schreef:
Onkruid nog maar eens kapot gespoten. Als er iets blijft groeien is het toch dat. :wall:

Helaas is de sproeistof niet meer zo effectief en zal je meerdere keren moeten spuiten. Mijn ma gaat rond met een gieter azijn en het onkruid gaat weg en de klinkers worden opgefrist.

Ik zou dringend de gazon eens moeten afrijden. Het is geen zicht meer. Ik zal maar denken dat ik ecologisch bezig ben zekers. ;)

BerichtGeplaatst: 19 mei 2022 09:39 
Gast schreef:
Gast schreef:

Helaas is de sproeistof niet meer zo effectief en zal je meerdere keren moeten spuiten. Mijn ma gaat rond met een gieter azijn en het onkruid gaat weg en de klinkers worden opgefrist.

Ik zou dringend de gazon eens moeten afrijden. Het is geen zicht meer. Ik zal maar denken dat ik ecologisch bezig ben zekers. ;)
Product werkt hier echt wel goed. Eerste keer vorig jaar gebruikt en het onkruid keert niet meer terug waarop gespoten is.

BerichtGeplaatst: 29 mei 2022 18:12 
Twee dagen na elkaar naar hondenshow geweest. Deze waren alle twee buiten. Nu content dat ik lekker binnen zit met de verwarming aan.

BerichtGeplaatst: 21 jun 2022 15:18 
Op schoenenjacht geweest. Omdat ik niet goed wist welke kiezen heb ik maar 5 paar gekocht. Kwestie van op tijd te kunnen afwisselen. :D

BerichtGeplaatst: 30 okt 2022 17:58 
Met dit zalig weer een leuke wandeling gemaakt aan de Keiheuvel in Balen. Super om te zien hoe ze die zweefvliegtuigen de lucht in trekken. Daar ga ik volgend jaar in de zomer zeker nog eens heen.

Pagina 1137 van 1137 [ 17048 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1133, 1134, 1135, 1136, 1137

Alle tijden zijn GMT + 1 uur