Het is nu 05 jun 2023 11:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 555 van 559 [ 8372 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Het grote weerbericht topic
BerichtGeplaatst: 30 nov 2022 20:08 
Gast schreef:
Vandaag 2de donkere dag. Pff... en mijn goesting om iets te doen is 0,0.

Kerstboom zetten, brengt licht in de duisternis. ;)

BerichtGeplaatst: 03 dec 2022 23:54 
Gast schreef:
Gast schreef:
Vandaag 2de donkere dag. Pff... en mijn goesting om iets te doen is 0,0.

Kerstboom zetten, brengt licht in de duisternis. ;)

Goei idee gast. De kerstboom zetten is mijn man zijn taak en die begint daar pas aan juist voor kerst.

Brr.... juist 0°. We zijn die kou niet meer gewend.

BerichtGeplaatst: 04 dec 2022 10:52 
Ik wil een mooie kerstboom zien schitteren in de woonkamer, maar ik ben er te lui voor momenteel :D

BerichtGeplaatst: 04 dec 2022 14:25 

Gast schreef:
Ik wil een mooie kerstboom zien schitteren in de woonkamer, maar ik ben er te lui voor momenteel :D

:rofl:
Delegeren, dat kan soms helpen :-) !
Ik kijk eigenlijk al wel uit naar woensdag, om er ene te gaan halen. Of dat versieren dan ook nog gaat lukken, dat zien we dan wel, ik ga er op zijn minst voor zorgen dat er lichtjes inhangen :D !

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 dec 2022 13:54 
Vanmorgen -4. Mijn lichaam vindt dat niet zo fijn. :(

BerichtGeplaatst: 12 dec 2022 23:03 
Om 19.30 was het -7°. Ondanks dat ik handschoenen droeg tijdens mijn werk waren mijn handen volledig bevroren. Om mijn handen terug op temperatuur te krijgen heb ik die onder warm water gehouden. Toen deed ik onbewust ne stomme stoot en draaide de kraan te ver open en kreeg heet water over mijn handen. Verschrikkelijk hoe ik heb afgezien. Stekende handen, heel hoge hartslag, zweten, en ik dacht flauw te vallen. Volgens mijn man lag ik een kwartier lijkbleek in de zetel. Nu is het gelukkig over. Ik wil jullie enkel verwittigen dat je met bevroren handen moet oppassen wat je doet om ze terug op lichaamstemperatuur te krijgen.

Mss hebben jullie betere tips om je lichaam of lichaamsdelen terug op temperatuur te krijgen dan zou ik ze graag horen?

Morgen heb ik nog buitenwerk en ga al beginnen met me dubbel te kleden, zeker al 2 paar handschoenen en ik hoop dat dit voldoende is. Dit wil ik niet meer meemaken. Het was de hel.

BerichtGeplaatst: 13 dec 2022 00:29 

Ik had voor mijn kinderen vroeger handwarmers met een soort muntje in, dat moest je dan 'kraken' en dan werden die handwarmers warm. Het enige lastige was dat je die elke keer terug ff moest koken om ze opnieuw te kunnen gebruiken, dat ze die dus maar 1 keer per dag konden gebruiken. Ze hadden er wel altijd 2 mee naar school :-) .
Maar tegenwoordig bestaan er ook handschoenen die verwarmd kunnen worden, misschien daar eens naar zoeken?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 dec 2022 11:23 
Als ik koude handen heb en ze niet warm krijg gebruik ik een kersepitten kussentje.

BerichtGeplaatst: 13 dec 2022 19:38 
Gast schreef:
Als ik koude handen heb en ze niet warm krijg gebruik ik een kersepitten kussentje.

:ok: Goeie tip. Bedankt !!!

@ Emmeke. Van handschoenen die verwarmen had ik nooit gehoord. Helaas zijn die wel prijzig. Ik heb vandaag dunnere soepele handschoenen gekocht om te dragen onder mijn werkhandschoenen. Als dit niet voldoende is zullen het die verwarmen worden. Als ik van iets heel zeker ben is het wel dat ik het nooit meer wil meemaken zoals gisteren.

BerichtGeplaatst: 16 dec 2022 07:43 
-3°. Volgens de weerkaarten krijgen we straks een beetje sneeuw. Zou leuk zijn, niks mooier dan sneeuwvlokjes die neerdwarrelen.

BerichtGeplaatst: 16 dec 2022 09:55 

Brrrr! Ik had zelfs ijs op de binnenkant van de ramen van mijn auto! Het viel wel op dat iedereen toch iets voorzichtiger en trager reed als anders :D ! Ik zie die sneeuw alvast zitten!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 dec 2022 15:19 
Het was vanmorgen 13° warmer dan gisteren. Groot verschil en het deed deugd. Jammer dat ik geen enkel sneeuwvlokje gezien heb. Wel heb ik genoten van het mooie uitzicht gisterenvoormiddag. De kleurschakeringen van de zon die op de bevroren bomen scheen, dat wat pas prachtig!

BerichtGeplaatst: 19 dec 2022 15:24 
Deugd? :shock: Ik vond het vandaag kouder dan de afgelopen dagen, de wind maakte het ontzettend koud, wind die we de afgelopen dagen niet hadden.

BerichtGeplaatst: 14 jan 2023 10:10 
Meer dan een donkere regendag zal het vandaag niet worden. Dat zal weer een dagje binnen blijven worden. Een boswandeling met dit weer zie ik niet zitten. :(

BerichtGeplaatst: 14 jan 2023 12:28 

Ik ben dit herfstweer ondertussen wel een beetje beu, ik wil winter of lente! Eigenlijk vooral meer zon en licht...

Profiel  

Pagina 555 van 559 [ 8372 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]