Het is nu 05 jun 2023 13:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 220 van 221 [ 3305 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Naar wat kijken jullie vandaag op tv?
BerichtGeplaatst: 29 mei 2022 20:18 
Er kwamen veel twisten in. Ik vond het niet nodig dat Nawel altijd genomineerd werd. Salar was een lieve jongen. Grace was veel te lief voor Tobias die een echte ruziemaker was. Nouchinne was lief en zo kan je van iedereen iets zeggen. In het begin keek ik niet! Grace, Nouchinne en Nawel kwamen wel goed overeen. In feite was er niet veel spannends aan.

Berichttitel: Re: Big Brother 2022
BerichtGeplaatst: 29 mei 2022 21:46 
Gast schreef:
Gast schreef:
Dit jaar keek ik naar Big Brother. Wat vonden jullie ervan ? Ik vond het maar heel matig! In feite 3 maanden niks doen voor realatief veel geld.

Ik heb ook weer gekeken. Ivgl met vorig jaar ben ik teleurgesteld. Zeker over het verloop. Die Kristof is er echt ingehouden geweest. Op alle mogelijke manieren. Vorig jaar verliep dat eerlijker. Bewoners nomineerden (er kon enkel gesaved worden bij gelijke stand) en kijkers stemden. Op wie ze eruit wilden. Niet wie ze er in wilden houden (want aangezien er nu meestal tussen 3 namen gekozen moest worden, gaf dat ook al een ander resultaat).
Ik kijk volgend jaar weer, maar hopelijk verlopen de nominaties en stemmen weer eerlijker.

Is dit nu pas afgelopen? Ik heb een tijd geleden gekeken, maar op de duur ben ik afgehaakt. Daar gebeurt echt heel weinig. Wie is er gewonnen?

Berichttitel: Re: Big Brother 2022
BerichtGeplaatst: 29 mei 2022 22:02 
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Dit jaar keek ik naar Big Brother. Wat vonden jullie ervan ? Ik vond het maar heel matig! In feite 3 maanden niks doen voor realatief veel geld.

Ik heb ook weer gekeken. Ivgl met vorig jaar ben ik teleurgesteld. Zeker over het verloop. Die Kristof is er echt ingehouden geweest. Op alle mogelijke manieren. Vorig jaar verliep dat eerlijker. Bewoners nomineerden (er kon enkel gesaved worden bij gelijke stand) en kijkers stemden. Op wie ze eruit wilden. Niet wie ze er in wilden houden (want aangezien er nu meestal tussen 3 namen gekozen moest worden, gaf dat ook al een ander resultaat).
Ik kijk volgend jaar weer, maar hopelijk verlopen de nominaties en stemmen weer eerlijker.

Is dit nu pas afgelopen? Ik heb een tijd geleden gekeken, maar op de duur ben ik afgehaakt. Daar gebeurt echt heel weinig. Wie is er gewonnen?

Dat is al 2 maanden of langer afgelopen. Salar heeft gewonnen en terecht.

BerichtGeplaatst: 01 jun 2022 19:47 
Huis gemaakt. Geen idee wie het zou kunnen winnen.

BerichtGeplaatst: 01 jun 2022 20:05 
Gast schreef:
Huis gemaakt. Geen idee wie het zou kunnen winnen.

Ik hoop Antwerpen. Ik gun het Beringen ook maar Antwerpen net iets meer.
Gelukkig zijn de 2 arrogante er uit gestemd.

BerichtGeplaatst: 01 jun 2022 21:51 
Fantastisch, Antwerpen gewonnen. :hurray: :hurray: :hurray:

BerichtGeplaatst: 01 jun 2022 22:19 

Ik had ook hier en daar flarden gevolgd, en hoopte ook dat Antwerpen zou winnen. Eigenlijk vooral omdat ik denk dat dat een koppel is dat meer kans maakt om samen te blijven... Want uiteindelijk hebben eigenlijk al die koppels toch straffe dingen gedaan zenne!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 jun 2022 07:16 
Gisteren naar de match België-Nederland gekeken. Precies dat onze Duivels nog nooit samen gespeeld hadden. Jammer dat de keeper door blessures vervangen is want dan hadden onze noorderburen gegarandeerd minder goals gehad.

https://www.gva.be/cnt/dmf20220603_93795394

BerichtGeplaatst: 06 jul 2022 18:51 
Hier staat de tv nog maar zelden aan. Er is gewoon niks interessant op.

BerichtGeplaatst: 10 feb 2023 12:21 
Omdat er niks beter op tv was ben ik uit verveling naar Big Brother beginnen kijken. Het lijkt mij niet simpel om aan dat programma deel te nemen. In elk geval niks voor mij. Het is wel de ideale manier om te weten te komen hoe stressbestendig je bent.

BerichtGeplaatst: 10 feb 2023 13:45 
Nog nooit zo'n bende ruziemakers samen gezien.
Slechtste seizoen ooit.

BerichtGeplaatst: 10 feb 2023 15:48 
Geen akkoord tussen de bewoners om 1000 euro uit de pot te spenderen voor warm water voor douche, vaat, ... Maar .... als ze iets persoonlijks kunnen kopen voor duizenden euro's dan kan de meerderheid niet snel genoeg op de rode knop slagen. Onbegrijpelijk want ook dat geld verdwijnt uit de pot en zijn louter privé uitgaven. In mijn ogen zitten daar een stel egoïsten en is het normaal dat er ruzie van komt. Dat nomineren nog zoiets. Na de nominaties vragen ze door wie ze genomineerd werden en waarom. Nomineren is een onderdeel van het spel maar daar hebben ze het lastig mee als ze zelf op het bord staan.

BerichtGeplaatst: 11 feb 2023 00:35 
Wie had dit gedacht? Marc Coucke dan nog.
En die deed dat nog niet zo slecht.

BerichtGeplaatst: 11 feb 2023 10:43 
Gast schreef:
Wie had dit gedacht? Marc Coucke dan nog.
En die deed dat nog niet zo slecht.

Een manneke dat heel veelzijdig is.

BerichtGeplaatst: 25 feb 2023 12:50 
Gisteren hoorde ik dat er al een eerste aflevering van de Vermeierens was. Iemand dit gezien en was het de moeite?

Pagina 220 van 221 [ 3305 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]