Het is nu 05 jun 2023 12:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 221 van 221 [ 3305 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Naar wat kijken jullie vandaag op tv?
BerichtGeplaatst: 25 feb 2023 13:03 
Gast schreef:
Gisteren hoorde ik dat er al een eerste aflevering van de Vermeierens was. Iemand dit gezien en was het de moeite?

Niet gekeken. Ik kan die man zijn stem niet af, ik krijg er stress van. Naar het schijnt een ode aan Julie.
Zoals velen zeggen, een familie teveel op tv.

BerichtGeplaatst: 25 feb 2023 21:35 

Ik kwam het tegen tijdens het zappen en kon ni snel genoeg wegzappen...
Ik heb het wel een beetje gehad met al die 'reality'-programma's van die BV's en bekende Hollanders. En de blind gekocht/getrouwd/... variaties. Dan nog wat Big Brother erbij, en dan nog eens zowat al diezelfde programma's van andere landen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 feb 2023 13:35 
Omdat ik curieus was heb ik gisteren effe gekeken. Die effe mag je zeer letterlijk nemen want na 15 minuten was het voor mij welletjes en voorlopig nooit niet meer.

BerichtGeplaatst: 24 maart 2023 10:16 
Big Brother. Het begint spannend te worden nu de finale in zicht is. Het was gisteren wel ontroerend hoe emotioneel Bart was toen zijn dochter een pot zelf gebakken koekjes kwam brengen. Super van Jolien dat ze Bart aanmoedigde om de Freeze te doorbreken ondanks dat er 1000 euro van de pot afging.

BerichtGeplaatst: 09 mei 2023 22:59 
Huizenjagers omdat er niks anders leuk op tv is. Shalom allemaal ben ik aan het volgen omdat het een inkijk geeft op het dagelijkse leven van de Joodse gemeenschap in Antwerpen. Ik ben er van verschoten hoeveel en welke verboden ze hebben. Die wekelijkse shabbat van 25 uur zou moeilijk voor mij zijn. Geen sigaret zou ik nog overleven maar die lekkere mok koffie dat is een ander verhaal.

Pagina 221 van 221 [ 3305 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]