Het is nu 24 jan 2022 00:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1693 van 1702 [ 25523 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1690, 1691, 1692, 1693, 1694, 1695, 1696 ... 1702  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waar ik vandaag triest/kwaad/geërgerd om werd.
BerichtGeplaatst: 02 dec 2021 20:14 

Jij zegt dat het niet gebeurt, dus dat is de waarheid? Tja...
Maar idd, je hebt al duidelijk genoeg gemaakt dat je het niet geloofde, daarover discussiëren heeft dus geen zin.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 dec 2021 20:18 
Emmeke schreef:
Jij zegt dat het niet gebeurt, dus dat is de waarheid? Tja...
Maar idd, je hebt al duidelijk genoeg gemaakt dat je het niet geloofde, daarover discussiëren heeft dus geen zin.

Absoluut, dat is de waarheid.

BerichtGeplaatst: 11 dec 2021 12:49 
In onze landelijke gemeente blijft het aantal besmettingen super hoog. En dit is zo al bijna 2 maanden. Hout vasthouden maar wij hebben het nog niet zitten gehad.

BerichtGeplaatst: 11 dec 2021 12:59 

Net even naar mijn gemeente gekeken, bij ons blijven de besmettingen ook stijgen en ook in de omliggende gemeenten, ook al dalen ze in de provincie. Waarschijnlijk scheefgetrokken cijfers omdat ze in Antwerpen wél serieus aan het dalen zijn. Of ze zijn daar gewoon minder aan het testen, wat me logischer lijkt :mrgreen: .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 dec 2021 15:11 
Tof, een van die lieverdjes zit zo goed als bijna aan de achterdeur bij mijn dochter.

https://www.gva.be/cnt/dmf20211213_94604702

BerichtGeplaatst: 13 dec 2021 19:41 
Gast schreef:
Tof, een van die lieverdjes zit zo goed als bijna aan de achterdeur bij mijn dochter.

Ai, ai, ai, maar 1 oplossing : achterdeur gesloten houden en niet meer buiten komen.

BerichtGeplaatst: 13 dec 2021 23:10 
Gast schreef:
Gast schreef:

Ai, ai, ai, maar 1 oplossing : achterdeur gesloten houden en niet meer buiten komen.

Zij vinden er niks grappig aan want zo schuw is dat lieverdje echt niet. Loos zegt wel dat die schrik heeft van mensen maar niet van menselijke infrastructuur. En dat laatste klopt volledig en is allesbehalve geruststellend. Niemand zit te wachten op die lieverd aan zijn achterdeur.

BerichtGeplaatst: 13 dec 2021 23:40 
Dat lieverdje zal wel eens in de loop van een jachtgeweer kijken. Is een kwestie van tijd eer iemand doet wat mensen al eeuwen doen met dat soort lieverdjes: opruimen voor ze meer miserie geven.

BerichtGeplaatst: 14 dec 2021 07:19 
Maar dramaqueen zeg!

BerichtGeplaatst: 14 dec 2021 09:03 
Citaat:
Zij vinden er niks grappig aan want zo schuw is dat lieverdje echt niet. Loos zegt wel dat die schrik heeft van mensen maar niet van menselijke infrastructuur. En dat laatste klopt volledig en is allesbehalve geruststellend. Niemand zit te wachten op die lieverd aan zijn achterdeur.

De grote boze wolf komt! Pas op! Hij is wel bang van mensen maar niet van huizen. In't holst van de nacht komt hij het huis ingeslopen en ontvoert hij de kleinsten om ze op te eten met huid en haar.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

In ieder geval aan je dochter vragen dat ze haar kinderen zo weinig mogelijk sprookjes meegeeft, gezien de manier waarop jij reageert is dat geen overbodige luxe.

BerichtGeplaatst: 14 dec 2021 10:10 
Gast, lach maar en trek het maar in het belachelijke. Ik hoop dat die ooit naast jouw deur komt. Dan zal je wel anders piepen. Erg dat je gelooft dat het een schuw beest is. Een schuw beest laat zich zelden zien. Maar dat is precies moeilijk voor jou om te begrijpen.

BerichtGeplaatst: 14 dec 2021 10:50 

Gast schreef:
Gast, lach maar en trek het maar in het belachelijke. Ik hoop dat die ooit naast jouw deur komt. Dan zal je wel anders piepen. Erg dat je gelooft dat het een schuw beest is. Een schuw beest laat zich zelden zien. Maar dat is precies moeilijk voor jou om te begrijpen.

Hij verdwijnt vanaf dat hij merkt dat er mensen in de buurt zijn. Die gaat echt niet door de straten lopen als daar mensen rondlopen. Maar wanneer je een hond of kinderen hebt, hou je hen beter dichterbij tijdens een wandeling. En als je weidedieren hebt, zorg je er best voor dat je hen niet op een plateautje aanbiedt...
Het is wel stom dat die subsidies voor omheiningen pas gegeven worden als een wolf 6 maanden in een gebied verblijft :-/ .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 dec 2021 11:29 
Emmeke schreef:
Gast schreef:

Hij verdwijnt vanaf dat hij merkt dat er mensen in de buurt zijn. Die gaat echt niet door de straten lopen als daar mensen rondlopen. Maar wanneer je een hond of kinderen hebt, hou je hen beter dichterbij tijdens een wandeling. En als je weidedieren hebt, zorg je er best voor dat je hen niet op een plateautje aanbiedt...
Het is wel stom dat die subsidies voor omheiningen pas gegeven worden als een wolf 6 maanden in een gebied verblijft :-/ .

Emmeke dit is wat ze willen dat iedereen gelooft.......

Persoonlijk vind ik het tegenstrijdig dat je schrijft dat je honden en kinderen best dichtbij moet houden tijdens een wandeling. Kinderen zijn toch mensen of vergis ik mij. En wat als dat die op je erf van je landbouwbedrijf loopt en je kinderen en hond komen buiten? Mag je dan je hond niet meer vrij laten lopen en moet je kleine kinderen dan maar binnen houden?

Met die subsidies moet ik zelfs lachen. Ze zouden beter zelf bij iedere landbouwer zelf een deel van de weides proof gaan maken en daarna geregeld met een bosmaaier langs gaan om het gras onder de elektrische draad kort te houden. Heel dat gedoe brengt veel extra werk mee voor de landbouwer en bij grote landbouwbedrijven is dat niet altijd simpel om te doen.

BerichtGeplaatst: 14 dec 2021 11:39 
Gast schreef:

Ik ben in ieder geval zo geen dramaqueen zoals jij. Jij begint te fantaseren en hoe meer je fantaseert hoe meer je in paniek slaat. Jij stelt je van alles en nog wat voor van wat zou kunnen gebeuren en neemt dat aan als de werkelijkheid. Dat is alleerst het belachelijke van jouw beweringen.

BerichtGeplaatst: 14 dec 2021 11:52 
Gast schreef:
Gast schreef:

Ik ben in ieder geval zo geen dramaqueen zoals jij. Jij begint te fantaseren en hoe meer je fantaseert hoe meer je in paniek slaat. Jij stelt je van alles en nog wat voor van wat zou kunnen gebeuren en neemt dat aan als de werkelijkheid. Dat is alleerst het belachelijke van jouw beweringen.

Dank u. Ik zal tegen mijn dochter en haar familie zeggen dat ze niet belachelijk moeten doen. Dat ze dingen zien en horen die er niet zijn. En dat ze dringend allemaal een afspraak moeten maken met een psycholoog.

Pagina 1693 van 1702 [ 25523 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1690, 1691, 1692, 1693, 1694, 1695, 1696 ... 1702  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur