Het is nu 05 jun 2023 12:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1713 van 1716 [ 25730 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1710, 1711, 1712, 1713, 1714, 1715, 1716  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waar ik vandaag triest/kwaad/geërgerd om werd.
BerichtGeplaatst: 01 nov 2022 00:11 
Het 'voorontwerp stikstofbeleid' van Demir. Absoluut niet realistisch! Denk dat die niet beseft welke gevolgen dit voor onze voedselvoorziening betekent.

BerichtGeplaatst: 02 nov 2022 14:32 

Gast schreef:
Het 'voorontwerp stikstofbeleid' van Demir. Absoluut niet realistisch! Denk dat die niet beseft welke gevolgen dit voor onze voedselvoorziening betekent.

Voor elektriciteit en gas zijn we al afhankelijk van het buitenland, nu ons voedsel ook nog hé!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 nov 2022 14:48 
Jammer genoeg gaat het die richting uit ..... . Hier in de buurt is er een groot veld. Zo ver je ziet staat dat vol met witte en rode kolen. Als ze na september niet meer mogen oogsten zullen we geen verse Belgische kool meer moeten eten. Ook mijn lievelingsgroente spruitjes zullen tot de verleden tijd horen.

BerichtGeplaatst: 04 nov 2022 16:22 
Landbouwers zouden 6 meter vrij moeten laten naast waterlopen en een kleinere afstand van grachten. Dan word ik kwaad als ik zie dat men 1 groot perceel landbouw gaat vol planten met bomen. En weer is er een mooie grote landbouwgrond is verloren.

https://rtv.be/artikels/de-putter-plant ... de-a122334

BerichtGeplaatst: 04 nov 2022 16:47 

Dat ze zo'n regels toepassen op die megagrote landbouwbedrijven, zou ik nog kunnen verstaan. Maar een kleinere boer die nog verschillende gewassen aanplant, de bodem dus beter benut als ze het doen zoals vroeger, die moet niet afgestraft worden. Ze zouden beter de kleinschalige boeren die diversifiëren aanmoedigen. Dat is beter voor de kwaliteit, beter voor de bodem, beter voor de natuur, beter voor ons... Dat kan perfect als ze zich zouden organiseren in coöperatieven zoals bijvoorbeeld in Frankrijk.
Maar ja, alles moet groter worden en meer winst opbrengen :? .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 nov 2022 21:46 

Citaat:
Op de Lemonnierlaan tussen Brussel Zuid en de Beurs zijn na de overwinning van Marokko tegen België op het WK rellen uitgebroken. Verschillende jongeren richtten heel wat schade aan en gooiden met stenen naar de politie. Een 100-tal politieagenten probeert de situatie onder controle te krijgen en maakt daarvoor onder meer gebruik van twee waterkanonnen. Ook in Antwerpen moest de politie ingrijpen. Volg alle ontwikkelingen hier in onze liveblog.
Volledig artikel HLN
Ik wil niet weten wat er gebeurd zou zijn als België gewonnen was :? .
Door de beelden op het nieuws te zien, kreeg ik de indruk dat ze vooral het verlies van België aan het 'vieren' waren, en iets minder de overwinning van Marokko...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 nov 2022 22:37 
Ze moesten dit gespuis hier maar nooit toegelaten hebben. Arm België

BerichtGeplaatst: 27 nov 2022 23:02 
Denk dat er weinig verschil is tussen hun overwinning vieren of hun te verlies te verwerken .....

BerichtGeplaatst: 27 nov 2022 23:17 
De echte supporters zullen daar wel niet tussen gezeten hebben maar wel het uitschot dat alleen naar daar gaat om boel te maken.

BerichtGeplaatst: 01 dec 2022 13:22 
"Wij gaan ons amuseren, bijeenkomst om 16 uur." Zo hebben relschoppers elkaar opgeroepen. Van die gasten waarvan ze de namen al kennen mogen ze van mij nu al oppakken en eventueel verzamelen in een sporthal waar ze die eens heel intensief mogen laten sporten zodat ze goed moe zijn en als er achteraf bij de rellen opgeruimd zou moeten worden kunnen ze die inschakelen. Met zo'n gasten heb ik niks medelijden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221201_93812723

BerichtGeplaatst: 01 dec 2022 23:39 

Gast schreef:
"Wij gaan ons amuseren, bijeenkomst om 16 uur." Zo hebben relschoppers elkaar opgeroepen. Van die gasten waarvan ze de namen al kennen mogen ze van mij nu al oppakken en eventueel verzamelen in een sporthal waar ze die eens heel intensief mogen laten sporten zodat ze goed moe zijn en als er achteraf bij de rellen opgeruimd zou moeten worden kunnen ze die inschakelen. Met zo'n gasten heb ik niks medelijden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221201_93812723

:agree:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 dec 2022 10:51 
Gelukkig hebben jeugdwerkers en ouderen het feestje redelijk in de hand gehouden door een rij te vormen voor de politie. Fijn dat die hiervoor naar buiten zijn gekomen. Dat hebben ze goed gedaan en daar heb ik respect voor. Mss dat ze dit meermaals kunnen doen om zo hun jongeren in het gareel te krijgen.

BerichtGeplaatst: 02 dec 2022 14:07 

Gast schreef:
Gelukkig hebben jeugdwerkers en ouderen het feestje redelijk in de hand gehouden door een rij te vormen voor de politie. Fijn dat die hiervoor naar buiten zijn gekomen. Dat hebben ze goed gedaan en daar heb ik respect voor. Mss dat ze dit meermaals kunnen doen om zo hun jongeren in het gareel te krijgen.

:agree:
Het is echt wel goed en het was hoog tijd dat er een duidelijk signaal kwam uit hun eigen gemeenschap. Maar toch wel zorgwekkend dat ze dit respect totaal niet kunnen opbrengen voor onze politie en hulpdiensten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 dec 2022 15:10 
Gast schreef:
Ze moesten dit gespuis hier maar nooit toegelaten hebben. Arm België

Nadenken! Precies ook nooit geleerd. :wall:

BerichtGeplaatst: 09 dec 2022 17:10 
Meer dan 100 fietsers op spoed door gladde wegen in Gent. Ze zullen daar op spoed niet geweten hebben wie ze eerst moesten verzorgen. Triestig als je te horen krijgt er zijn nog 99 wachtende voor u en je zit daar te creperen van de pijn.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221209_94779609

Pagina 1713 van 1716 [ 25730 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1710, 1711, 1712, 1713, 1714, 1715, 1716  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]